تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021 به صورت مجازی پرده برداری خواهد شد. در ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021 به صورت مجازی پرده برداری خواهد شد. در سال 2021 نمایشگاه بین المللی CES یک رویداد مجازی خواهد بود زیرا جهان هنوز با بیماری همه گیر ویروس کرونا مبارزه می کند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

رونمایی تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021

همانطور که گفته شده با توجه به شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه الکترونیک مصرفی CES در سال آینده به صورت یک رویداد مجازی برگزار خواهد شد. این رویداد از 11 ژانویه آغاز شده و تا 14 ژانویه ادامه خواهد داشت. سامسونگ از جمله تولیدکنندگانی است که از محصولات جدید خود رونمایی می کند و گزارش شده است که تمرکز این کمپانی بر روی تلویزیون های جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ساندبارهای 2020 سامسونگ روانه بازار شد

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021

سامسونگ محصولات خود را در تاریخ 12 ژانویه ارائه خواهد داد و بین ساعت 2:30 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر برگزار می شود. انتظار می رود این غول فناوری کره ای تلویزیون های 8K OLED و دستگاه های مرتبط جدید را معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین و بدترین لوازم آشپزخانه در CES 2020

بر اساس گزارش SamMobile، سامسونگ تلویزیون های Quantum Dot OLED را در نمایشگاه CES معرفی نخواهد کرد زیرا قصد ندارد معرفی این تلویزیون هوشمند خود را در سال آینده انجام دهد.

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021

همانطور که انتظار می رود سامسونگ محصولات هیجان انگیز دیگری به غیر از مجموعه تلویزیون را نیز معرفی کند.

در نمایشگاه CES 2021 سال آینده، شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرده که یک سری محصولات جالب مانند Ballie ربات همراه معرفی خواهد کرد. Ballie این ربات زیبا به شکل توپ طراحی شده و می تواند لوازم خانگی هوشمند را کنترل کند و مراقبت های شخصی را ارائه دهد.

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021

از دیگر محصولات جالب این کمپانی می توان به Samsung NEON اشاره کرد که یک آواتار مجازی است و می تواند برای انجام عملکردهای مختلف و Galaxy Chromebook سفارشی شود.

بیشتر بخوانید:

محصولات جدید سامسونگ در CES 2020 معرفی شدند

اخیرا شنیده شده که Galaxy Chromebook2 در حال توسعه است و احتمال آن وجود دارد که در نمایشگاه CES 2021 معرفی شود. با این حال آنچه انتظار نمی رود در این نمایشگاه دیده شود یک گوشی هوشمند یا به طور خاص سری Galaxy S21 است.

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES2021

گزارشاتی مبنی بر عرضه سری Galaxy S21 در اواسط ژانویه وجود دارد اما بعید به نظر می رسد که تقریباً در همان زمان خاتمه CES عرضه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 22 آذر 1399 در 3:02 ب.ظ

    تلویزیون هاش خوب نیست به نظرم ارزش خرید ندارند، احتملا باز هم تعداد زیادی LCD with Backlight LED رونمایی کنه.

  • علی | 26 آذر 1399 در 7:03 ب.ظ

    آشغاله به درد نخور اون QLED بخوره تو سرت که یه LCD غیر بهینه ساختی برای فریب مردم اسم چسبوندی روش لعنتی کلاهبردار.!