تلویزیون 110 اینچی سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 110 اینچی سامسونگ با فناوری microLED عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 110 اینچی سامسونگ با فناوری صفحه نمایش microLED تا پایان سال 2020 عرضه می ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 110 اینچی سامسونگ با فناوری صفحه نمایش microLED تا پایان سال 2020 عرضه می شود و سامسونگ قصد دارد سال 2020 را با یک تلویزیون هوشمند کاملا جدید و متفاوت به پایان برساند.

عرضه تلویزیون 110 اینچی سامسونگ با فناوری صفحه نمایش microLED

غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته است که سال 2020 را با عرضه تلویزیون هوشمند کاملا جدید که دارای صفحه نمایش 110 اینچی و دارای فناوری صفحه نمایش microLED است را به پایان برساند. نکته قابل توجه در این صفحه نمایش microLED این است که به جای نور پس زمینه و فیلترهای رنگی از چراغ های LED میکرومتر استفاده می کند.

تلویزیون 110 اینچی سامسونگ

اگرچه این فناوری صفحه نمایش مشابه تلویزیون های اولد OLED عمل می کنند اما چراغ های LED هنگام روشنایی و طول عمر دارای یک امتیاز مثبت هستند.

همچنین یک سیستم صوتی فوق العاده وجود دارد که شامل صدای فراگیر 5.1 کاناله است که مستقیماً از تلویزیون پخش می شود. علاوه بر این شما از ویژگی Object Tracking Sound Pro برخوردار هستید که صدا را برای پخش لحظه های روی صفحه نمایش ارائه می دهد.

تلویزیون 110 اینچی سامسونگ

علاوه بر این قابلیت، یک ویژگی به نام Multi View وجود دارد که به شما این امکان می دهد تلویزیون 110 اینچی را در چهار صفحه مختلف تقسیم کنید و به اندازه های 55 اینچی تبدیل می شوند.

از آنجایی که این محصول مناسب همه ی مردم نیست از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بوده و قیمت آن 170 میلیون دلار بوده است.

در همین رابطه بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

سامسونگ اعلام کرده که تلویزیون 110 اینچی خود با فناوری صفحه نمایش microLED در سه ماهه اول سال 2021 در کره جنوبی در دسترس خواهد بود. همچنین ممکن است شاهد نمایش این تلویزیون در نمایشگاه CES 2021 باشیم که اوایل ماه آینده برگزار خواهد شد.

تلویزیون 110 اینچی سامسونگ

یک مقام مسئول در شرکت سامسونگ الکترونیک گفت: “همانطور که مصرف کنندگان به دنبال تلویزیون های بزرگ با فناوری جدید هستند ما تلویزیون بزرگ 110 اینچی سامسونگ را به همراه فناوری صفحه نمایش MicroLED روانه بازار می کنیم.

در واقع سامسونگ قصد دارد تجربه برتر کاربران در خانه از لوازم خانگی هوشمند جدید را در سراسر دنیا تعریف کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهدی | 24 آذر 1399 در 11:42 ب.ظ

    آشغاله آشغاله سامسونگ، برید ال‌جی بخرید تا بفهمید تلویزیون یعنی چی.

    • بغعهناب | 30 آذر 1399 در 3:47 ق.ظ

      بمیر زر زد