طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا
اخبار لوازم خانگی

بهره برداری پنج طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا با حضور وزیر صمت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهره برداری پنج طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا روز جمعه با حضور علیرضا رزم حسینی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهره برداری پنج طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا روز جمعه با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و عباس رضایی استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان استانی آغاز شده است.

پس از ۱۳ سال وقفه مرحله دوم شرکت حایر تهران(احیای واحد صنعتی غیرفعال مهیا گاز) در مجموعه تولیدی اسنوا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسوولان استانی و فعالان اقتصادی به بهره برداری رسید.

دستاورد گام دوم شرکت حایر تهران(احیای واحد صنعتی غیرفعال مهیا گاز) بومی سازی و تعمیق ساخت داخل و دانش فنی و تولید لوازم خانگی و کاهش وابستگی خارجی است.

پنج طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا

ظرفیت سالانه این مرحله شرکت حایر تهران ۲۸۲ هزا دستگاه لوازم خانگی و تولید سالانه ۲۱ هزار تن اجزا و قطعات فلزی لوازم خانگی است.

میزان سرمایه گذاری برای این فاز ۲۲۰ میلیارد ریال و میزان صرفه جویی ارزی ۱.۵ میلیون یورو است که ۲۴۲ نفر در این مرحله به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

افتتاح پروژه خدمات هوشمند

طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا

همچنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پروژه هوشمندسازی فرآیندهای تولید در این مجموعه افتتاح شد، افزایش قابل توجه رضایت مشتریان، ایجاد تمایز در سرویس دهی، جلب اعتماد و اطمینان بیشتر از جمله دستاوردهای این پروژه اعلام شد.

مجموع ظرفیت سالانه پروژه هوشمندسازی فرآیندهای تولید ۹۲ هزار سرویس است همچنین برای این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شد و میزان صرفه جویی ارزی ۱۳۰ هزار یورو است و به صورت مستقیم سه هزار و ۱۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

افتتاح طرح افزایش ظرفیت تولید تلویزیون

طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا

طرح تعمیق ساخت داخل و افزایش ظرفیت تولید تلویزیون هم به بهره برداری رسید، ظرفیت قبلی این طرح ۵۳۰ هزار دستگاه بود که با افتتاح این طرح ۴۷۰ هزار دستگاه افزوده شد و مجموع ظرفیت سالانه یک میلیون دستگاه است میزان سرمایه گذاری در طرح تعمیق ساخت داخل و افزایش ظرفیت تولید تلویزیون ۱۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۳.۲ میلیون یورو است.

میزان صرفه جویی ارزی در این طرح هشت میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است و به صورت مستقیم برای ۲۸۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

افتتاح طرح افزایش ظرفیت تولید ماشین لباسشویی

طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا

توزیع کیفی و استحکام بدنه لباسشویی، کاهش استفاده از نیروی انسانی، کاهش چشمگیر درصد خطای انسانی در روند تولید قطعات و بهبود زنجیره ارزش از اهداف افتتاح این طرح است.

مجموع ظرفیت سالانه این طرح یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۰۰ محصول است و حدود ۳۲۲ میلیارد ریال برای این طرح سرمایه گذاری شده است.

پنج طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا

افتتاح پروژه تکنولوژی Iot در یخچال‌های ساید بای ساید هوشمند از دیگر طرح‌های افتتاح شده توسط وزیر صمت در مجموعه اسنوا بود.

کنترل محصول لوازم خانگی از راه دور، مخابره هوشمند وضعیت محصول به خدمات پس از فروش، مدیریت آسان مواد غذایی موجود در یخچال جهت جلوگیری از اضطراب مصرف کننده، کاهش مصرف انرژی، افزایش طول عمر محصول از اهداف این طرح است.

پنج طرح صنعتی در مجموعه تولیدی اسنوا

مجموع ظرفیت سالانه این پروژه ۲۶۱ هزار محصول است، میزان سرمایه گذاری در این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال و میزان صرفه جویی ارزی ۸۶۷ هزار یورو است و به صورت مستقیم ۱۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

سفر ۲ روزه رزم حسینی وزیر صمت به اصفهان امروز پایان می یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟