درب های اتوماتیک ال جی
فناوری

تجهیز درب های اتوماتیک ال جی به نمایشگر اولد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در چند روز گذشته کمپانی ال جی اعلام کرد که با شرکت تولیدی Assa Abloy جهت ساخت و ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در چند روز گذشته کمپانی ال جی اعلام کرد که با شرکت تولیدی Assa Abloy جهت ساخت و عرضه نسخه جدیدی از درب های اتوماتیک ال جی با استفاده از پنل های صفحه نمایش شفاف اولد همکاری کرده است.

درب های اتوماتیک ال جی به نمایشگر اولد مجهز می شوند

همانطور که گفته شد کمپانی ال جی به تولید و ساخت درب های خودکار به همراه صفحه نمایش اولد با همکاری شرکت تولیدی Assa Abloy پرداخته است و انتظار می رود این درب های اتوماتیک ال جی در بخش های تجاری مورد استفاده قرار بگیرند.

درب های اتوماتیک ال جی

شرکت تولیدی Ass Abloy یک کمپانی مستقر در سوئد است که درب، قفل مکانیکی درب، قفل درب دیجیتال و درب اتوماتیک نیز تولید می کند. این شرکت درب های خودکار خود را در سراسر جهان از جمله فرودگاه های لندن، اسپانیا و کره جنوبی عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

افتتاح نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

همچنین شرکت تولیدی Ass Abloy قصد دارد با همکاری غول فناوری کره جنوبی جهت تولید درب های خودکار با صفحه نمایش اولد مجموعه درب های منحصر به فرد خود را گسترش دهد.

درب های اتوماتیک ال جی

برای تولید این درب های اتوماتیک از پنل های صفحه نمایش 55 اینچی اولد ال جی استفاده می شود و این امکان را به درب ها می دهد تا پیام های مختلفی که مربوط به ساختمان و حتی تبلیغات را برای کاربران به نمایش بگذارند. به عبارت دیگر می توان گفت این کار راه جدیدی از درآمد را برای فرودگاه ها باز کند و زمینه دیگری برای شرکت ها جهت تبلیغات محصولات خود باشد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از تلویزیون LCD ال جی و سامسونگ در 2021

درب های اتوماتیک ال جی

از آنجا که صفحه های شفاف OLED مانند صفحه نمایش LCD (صفحه نمایش کریستال مایع) به نور پس زمینه احتیاج ندارند انتقال یا شفافیت بالاتری را ارائه می دهد. به زودی شاهد چنین درب های خودکار با نمایشگرهای شفاف OLED در اطرافمان خواهیم بود.

در حال حاضر هیچ جزئیات دقیقی در مورد توسعه آن منتشر نشده و این شرکت هیچ گونه مشخصات را به کاربران خود ارائه داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟