افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی
اخبار لوازم خانگی

افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی در بازار استرالیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا تمام مردم جهان بیشتر وقت خود را در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا تمام مردم جهان بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند. برخی از کارشناسان مربوطه در حوزه لوازم خانگی بر این باورند که این موضوع باعث شده تا استفاده از لوازم آشپزخانه همانند یخچال فریزر، مایکروویو و ماشین ظرفشویی افزایش پیدا کند. همچنین افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی گواه این موضوع است زیرا اعداد و آمار ها نشان می دهد از ماه جولای تاکنون ال جی یک میلیون یخچال فریزر فرنچ دور در سراسر جهان به فروش رسانده است.

افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی

قبل از منتشر شدن خبر افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی در بازار استرالیا و جهان، این کمپانی در حال بررسی و تحقیق بر روی سبک زندگی مردم این کشور در دوران قرطینه بود که نتیجه آن اخیر منتشر شده است. طبق این تحقیق، عادت ها و روزمرگی های مردم استرالیا به خرید کردن و خوردن و آشامیدن تغییر کرده است. آنها متوجه شدند افراد زیر سی سال نسبت به افراد بالای پنجاه سال زمان بیشتری را به آشپزی کردن اختصاص می دهند. لازم است بدانید که افراد زیر سی سال 54 درصد از جامعه را تشکیل می دهند در حالی که افراد بالای پنجاه سال تنها 29 درصد هستند.

ویکتوریا یکی از پرجمعیت ترین ایالت های استرالیا بوده که پایتخت این کشور نیز در این ایالت واقع شده است. تحقیقات ال جی نشان می دهد با اینکه محدودیت های ویکتوریا کاهش پیدا کرده اما همچنان ساکنین این ایالت نسبت به مناطق دیگر زمان بیشتری در حال آشپزی هستند و بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند. همچنین در این منطقه لوازم خانگی ال جی فروش بیشتری داشته است.

افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی

این مطالب در گردهمایی رهبران صنعتی ال جی به عنوان یک خبر محلی منتشر شده است. این گرد همایی جایی بود که کارشناسان صنعت های مختلف به گفتگو با ال جی پرداختند. کارشناسانی همانند لوییز کیتس نویسنده ای در زمینه غذا و تغذیه، متخصص تولید محصولات بازار سیدنی به نام Sue Dodd، مدیر اجرایی و طراح محیط و لوازم آشپزخانه و حمام در استرالیا به نام رویستون ویلسون به این میزگرد برای گفتگو با ال جی پیوستند.

مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی ال جی در استرالیا درباره نکات کلیدی این مطالعه گفت: در شش ماه گذشته به وضوح شاهد بزرگ ترین جهش رابطه بین صنعت و محصولات خود با غذا در کشور استرالیا بودیم. مردم استرالیا زمانی بیشتری را در آشپزخانه نسبت به قبلا سپری می کنند تا بتوانند غذا برای خود آماده کنند و یا از دیگران پذیرایی کنند. همچنین افزایش فروش لوازم خانگی ما نیز نشانه ای دیگر از این جهش است.

افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی

رویستون ویلسون مدیر اجرایی و طراح محیط و لوازم آشپزخانه در ادامه گفت: در استرالیا با تغییر و تحول رابطه تهیه غذا در خانه المان ها و طراحی آشپزخانه نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. وسایل کهنه و کابینت های شکسته در گذشته یکی از دلایل مهم برای بازسازی آشپزخانه بود اما حالا بیشتر مدیران اجرایی و طراحان آشپزخانه معتقدند تغییر و تحول در زیبایی وسایل خانه محرک مهم تری برای بازسازی آشپزخانه محسوب می شود.

همه ما شنیده ایم که آشپزخانه قلب و مرکز خانه هستند اما حالا وظیفه و ظاهر آشپزخانه همانند گذشته نیست و تغییر کرده است. از آنجایی که دانش آموزان در خانه مشغول درس خواندن هستند و افراد زیادی دور کاری می کنند، وجود یک آشپزخانه با قابلیت های مهم و ضروری در کنار طراحی زیبا از هر دوره ی دیگری مهم تر است. رویستون ویلسون در این باره گفته است: انتظار داریم که این تغییرات بر روی آشپزخانه همراه با افزودن قابلیت های مهم و کلیدی به طراحی آشپزخانه باشد.

افزایش فروش لوازم آشپزخانه ال جی

در ادامه خبر افزایش فروش لوازم خانگی ال جی و برگزاری میزگرد ال جی به همراه کارشناسان صنعتی استرالیا اعلام کردند که باید طرح و پروژه ای برای بازسازی و ساخت آشپزخانه در استرالیا ارائه شود. این بازسازی زیر نظر بهترین متخصصان استرالیا انجام خواهد شد و ال جی نیز در این کار مشارکت خواهد کرد. طی این گفتگو، نظر سنجی برای تعیین بودجه نیز انجام شد که طبق آن، نیمی از اعضا هزینه متوسط ​​25000 تا 49000 دلار را برای بازسازی آشپزخانه گزارش کردند در حالی که یک سوم گروه طراح گفتند که مشتریان آنها بین 50000 تا 70000 دلار برای فعالیت های نوسازی هزینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟