علت قطع شدن صدای تلویزیون
آموزش

علت قطع شدن صدای تلویزیون چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از کاربران هنگام روشن کردن تلویزیون و تماشای برنامه ها متوجه می شوند ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از کاربران هنگام روشن کردن تلویزیون و تماشای برنامه ها متوجه می شوند که صدای تلویزیون قطع شده است و برای تقویت صدای تلویزیون ابتدا باید علت قطع شدن صدای تلویزیون را پیدا کنند. تنظیم صدای تلویزیون دارای برخی از آموزش ها بوده که کاربران می توانند از طریق دفترچه راهنما آن ها فراگیرند و بر روی تلویزیون خود اعمال کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به مشکلاتی در رابطه با صدای تلویزیون بپردازیم که شامل علت صدای خش خش تلویزیون ، علت قطع شدن صدای گیرنده دیجیتال ، علت صدا دادن تلویزیون ، علت صدای ویز در تلویزیون و مشکل صدای hdmi می شوند.

علت قطع شدن صدای تلویزیون چه می تواند باشد؟!

مواردی که در مطلب فوق ذکر شد از جمله مشکلاتی هستند که کاربران هنگام استفاده از تلویزیون با برخی از آن ها روبرو می شوند و برای تقویت صدای تلویزیون خود باید ابتدا دلیل قطع شدن صدای آن را پیدا کنند و سپس به دنبال راه حل های متناسب با مشکل خود باشند.

بیشتر بخوانید:

آموزش نصب تلویزیون روی دیوار به همراه ویدیو

علت قطع شدن صدای تلویزیون

برای مثال اگر کاربر تلویزیون های سونی، سامسونگ و ال جی هستید ممکن است با مشکلاتی مانند هماهنگ نبودن صدا و تصویر در تلویزیون سامسونگ ، خش خش صدای تلویزیون سامسونگ ، علت قطع شده صدای تلویزیون ایکس ویژن چیست ، علت قطع شدن صدای تلویزیون دوو چیست ، قطع و وصل شدن صدای تلویزیون سونی ، ناهماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون سونی ، کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ و یا مشکلاتی در خروجی صدای تلویزیون ال جی روبرو شده باشید که اصلا جای نگرانی ندارد و فقط کافیست با ما همراه باشید تا برای رفع این دسته از مشکلات و تقویت صدای تلویزیون تان راه حل هایی را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید:

تی وی باکس های ارزان قیمت کدامند؟ +مشخصات و قیمت

علت قطع شدن صدای تلویزیون

علت صدای خش خش تلویزیون سامسونگ چیست؟ بهترین تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ چیست؟ تنظیمات تلویزیون سامسونگ چگونه است؟ نحوه تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ چگونه است؟ صدای تلویزیون سامسونگ قطع شده است؟ خروجی صدا در تلویزیون سامسونگ مشکل پیدا کرده است؟ علت قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ چیست؟ قیمت بلندگوی تلویزیون سامسونگ چند است؟ افزایش صدای تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود؟ تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

تست کردن کنترل تلویزیون و ریموت لوازم خانگی + ویدیو آموزشی

علت قطع شدن صدای تلویزیون

سوال های ذکر شده در بالا از جمله پرسش هایی هستند که برای بسیاری از کاربران تلویزیون سامسونگ پیش آمده است. افزایش صدای تلویزیون از دغدغه های کاربران بوده که هنگام کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ با آن مواجه می شوند. در ادامه به تمامی این سوالات پرداخته شده و خیال کاربران را در زمان روبرو شدن با این دسته از مشکلات راحت می کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه صحیح تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون

علت صدای خش خش تلویزیون سامسونگ چیست؟

گاهش اوقات ممکن است با افزایش صدای سامسونگ یا کم شدن صدای سامسونگ هنگام مشاهده برنامه های تلویزیونی با صدایی مانند خش خش روبرو شوید و به دنبال علت صدای خش خش تلویزیون سامسونگ باشد. در این صورت باید به تنظیمات تلویزیون سامسونگ و بخش تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و صدا را بررسی کنید.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

گاهی ممکن است علت صدای خش خش تلویزیون سامسونگ بهم خوردن تنظیمات صدا باشد یا اختلال در صدا نیز می تواند به اتصالات و آنتن مربوط شود. البته گفتنی است که علت قطع شدن صدای تلویزیون می تواند پرسشی باشد که در تمامی برندهای تلویزیون رخ دهد. یکی دیگر از آزار دهنده ترین مشکلات تلویزیون علت صدای ویز در تلویزیون است که مربوط به دلایل فنی می شود و کاربران باید از نظر فنی تخصص داشته باشند تا بتوانند به تقویت صدای تلویزیون خود بپردازند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020

بهترین تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ

برای داشتن بهترین تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ باید با نحوه تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ آشنا باشید. ابتدا به قسمت تنظیمات تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و در بخش menu بر روی گزینه sound زده و با انتخاب گزینه sound mode و گزینه set to standard به تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ خواهید رسید.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

بهترین تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ شامل موارد دیگری می شود که می توان به رفع مشکل تاخیر صدا و ریست کردن تنظیمات صدای تلویزیون سامسونگ اشاره کرد. برای رفع مشکل تاخیر صدا در تلویزیون ابتدا به قسمت menu رفته و به ترتیب بر روی گزینه های sound، SPDIF output، audio delay و set to 0 کلیلک کنید تا مشکل در تاخیر صدا رفع شود.

بیشتر بخوانید:

علت پرش تصویر تلویزیون چیست؟

علت قطع شدن صدای تلویزیون

همچنین آشنایی با نحوه تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ به برگرداندن تلویزیون به تنظیمات پیش فرض کمک شایانی می کند. کاربران برای ریست کردن تنظیم صدای تلویزیون سامسونگ به گزینه menu در تلویزیون هوشمندتان مراجعه کرده و با رفتن به بخش صدا و کلیک بر روی گزینه تنظیم مجددا صدا بهترین صدای تلویزیون سامسونگ را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لوازم خانگی بزرگ با بودجه 100 میلیون تومان

علت قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ

از علت قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ می توان به مشکل صدای hdmi اشاره کرد. در برخی موارد ممکن است کاربران از کابل hdmi بی کیفیت استفاده کنند و این کار منجر به هماهنگ نبودن صدا و تصویر در تلویزیون سامسونگ شود. همچنین اگر هنگام استفاده از تلویزیون با قطع شدن صدای تلویزیون تان روبرو شدید ممکن است مشکل خروجی صدا در تلویزیون سامسونگ باشد که جای نگرانی نیست و فقط کافیست از یک متخصص برای پیدا کردن علت قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ کمک بگیرید.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

یکی دیگر از علت قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ یا کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ می تواند خرابی قطعه مین برد باشد که کاربران برای تشخیص خرابی این قطعه از یک تکنسین تلویزیون کمک بگیرند تا کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ را بدانند.

بیشتر بخوانید:

نخواندن فلش در تلویزیون و کار نکردن پورت USB

قیمت بلندگوی تلویزیون سامسونگ

با توجه به علت قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ که در موارد فوق ذکر شد می توان بلندگوی تلویزیون سامسونگ را نیز به این دلایل اضافه کرد. کاربران می توانند زمانی که با قطع شدن صدای تلویزیون روبرو شدند به تنظیم صدای تلویزیون خود بپردازند و در صورت عدم رفع مشکل می توانند به فکر خرید بلندگو باشند. قیمت بلندگوی تلویزیون سامسونگ برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

در ادامه ما به معرفی قیمت بلندگوی تلویزیون سامسونگ پرداخته ایم که گفتنی است شامل یک ساندبار و سینمای خانگی سامسونگ می شوند.

در همین رابطه بخوانید:

ساندبارهای 2020 سامسونگ روانه بازار شد

ساندبار سامسونگ مدل HW-K490

این ساندبار کمپانی سامسونگ از سیستم صوتی 2.1 کاناله بهره می‌برد و می تواند با دو اسپیکر استریو و یک ساب ووفر 6.5 اینچی صدایی فوق العاده را ارائه دهد. گفتنی است که ساندبار مدل HW-K490 برای خانه های متوسط که نه خیلی بزرگ هستند و نه خیلی کوچک مناسب است.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

مشخصات ساندبار سامسونگ مدل HW-K490

  • ابعاد ساب ووفر: 17.9 × 29.9 × 36.1 سانتی ‌متر
  • ابعاد ساندبار: 5.3 × 7 × 90.8 سانتی ‌متر
  • فرمت های صوتی: MP3 , WMA , AAC , FLAC , WAV , OGG
  • تعداد کانال: 2.1
  • توان خروجی: 300 وات
  • بلوتوث: دارد
  • وای فای داخلی: دارد
  • خروجی HDMI: دارد
  • قیمت بلندگوی تلویزیون سامسونگ: 7 میلیون و 400 هزار تومان

علت قطع شدن صدای تلویزیون

بیشتر بخوانید:

کاربرد ساندبار چیست؟/مزایا و معایب ساندبار

سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-F356

سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-F356 توان معمولی را ارائه می دهد و دارای صدای 5.1 کاناله است و قابلیت پخش دیسک های دی وی دی را با فرمت های متنوع را دارد. همچنین قادر است به یو اس بی متصل شود. قطعات تولید صدا در مجموع به 7 قطعه می رسد که شامل دو نوع اسپیکر، ساب ووفر و آمپلی فایر اصلی می شود.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

مشخصات سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-F356

  • ابعاد اسپیکر جلو: 89x1053x71 سانتی ‌متر
  • ابعاد اسپیکر وسط: 228x77x70 سانتی ‌متر
  • ابعاد اسپیکر عقب: 89x1053x71 سانتی ‌متر
  • ابعاد ساب ووفر: 155x300x285 سانتی ‌متر
  • فرمت های ویدیویی: MPEG2 , DivX/DIvX-HD , WMV
  • فرمت های صوتی: MP3 , WMA , AAC
  • تعداد کانال: 5.1
  • توان خروجی: 330 وات
  • خروجی HDMI: دارد
  • درگاه USB: دارد
  • بلوتوث: ندارد
  • ساب‌ووفر بی‌سیم: ندارد
  • قیمت بلندگوی تلویزیون سامسونگ: 9 میلیون 500 هزار تومان

علت قطع شدن صدای تلویزیون

علت قطع شدن صدای تلویزیون سونی چیست؟ علت صدای خش خش تلویزیون سونی چیست؟ دلیل قطع و وصل شدن صدای تلویزیون سونی چیست؟ علت ناهماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون سونی چیست؟ تنظیم صدای تلویزیون سونی چگونه است؟ این ها تنها بخشی از سوالات کاربران در رابطه با مشکلات صدای تلویزیون بوده که در ادامه این مطلب راه حل هایی برای این دسته از سوالات شما کاربران ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساندبار های 2020 معرفی شدند

علت قطع شدن صدای تلویزیون سونی چیست؟

علت قطع شدن صدای تلویزیون سونی دلایل بسیاری دارد که رایج ترین آن ها را می توان بهم ریختن تنظیمات صدا و خرابی مین برد نام برد. گاهی اوقات ممکن است کاربران هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود متوجه ناهماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون سونی بشوند. که جای نگرانی نیست و دلیل آن بهم ریختن تنظیم صدای تلویزیون سونی است.

علت قطع شدن صدای تلویزیون

کاربران برای رفع علت قطع شدن صدای تلویزیون سونی یا ناهماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون سونی می توانند به قسمت home تلویزیون مراجعه کرد سپس با رفتن به ترتیب به گزینه های settings، sound، sound adjustments و sound mode گزینه استاندارد را فعال کنند تا به تنظیم صدای تلویزیون به روشی درست و استاندارد برسند.

بیشتر بخوانید:

با نحوه تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون آشنا شوید

علت قطع شدن صدای تلویزیون

برای این که مطمئن شوید علت قطع شدن صدای تلویزیون سونی، علت خش خش تلویزیون سونی و یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون سونی از قطعه مین برد است. ابتدا باید به تنظیم صدای تلویزیون و تقویت صدای تلویزیون بپردازید. اگر مشکل صدا از آن قسمت درست نشد پس می توان مطمئن شد که مشکل از مین برد است و برای درست کردن آن باید از یک تکنسین تلویزیون های هوشمند کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های اندرویدی سونی مجهز به اندروید 9 می شوند

علت قطع شدن صدای تلویزیون

افزایش صدای تلویزیون ال جی چگونه صورت می گیرد؟ علت صدای خش خش تلویزیون ال جی چیست؟ تنظیم صدای تلویزیون ال جی چگونه است؟ علت قطع شدن صدای تلویزیون ال جی چیست؟ تنظیمات صدای تلویزیون ال جی چگونه است؟ مشکل خروجی صدای تلویزیون ال جی از کجاست؟ این پرسش ها ممکن است برای کاربران تلویزیون های ال جی آشنا باشد. اینکه کیفیت تلویزیون های ال جی خوب است قابل انکار نیست ولی در تمامی برندها در برخی مواقع مشکلاتی رخ می دهد که رایج ترین آن ها علت قطع و کم شدن صدای تلویزیون است.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی مشخصات تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 43UJ69000 سایز 43 اینچ

علت صدای خش خش تلویزیون ال جی چیست؟

علت صدای خش خش تلویزیون ال جی موارد بسیاری می تواند باشد که کاربران آن را به عنوان یکی از مشکلات رایج ضعیف شدن صدای تلویزیون می دانند. علت قطع شدن صدای تلویزیون ال جی و علت صدای خش خش تلویزیون ال جی همانطور که گفته شد شامل دلایل بسیاری می تواند باشد که می توان اتصالات صدا، پاکیزگی بلندگوها و مشکل صدای hdmi نام برد.

همانطور که گفته شد علت صدای خش خش تلویزیون ال جی می تواند اتصالات صدا، پاکیزگی بلندگوها و مشکل صدای hdmi باشد. همچنین بهم خوردن تنظیمات صدای تلویزیون ال جی می تواند ساده ترین مشکل آن باشد. کاربران برای تقویت صدای تلویزیون و تنظیم صدای تلویزیون خود می توانند به ترتیب به قسمت تنظیمات تلویزیون، صدا، حالت صدا و استاندارد مراجعه کنند و تنظیمات صدای تلویزیون ال جی را به حالت استاندارد تبدیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟