ماشین لباسشویی های جدید امرسان
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی های جدید امرسان را بشناسید + قیمت و مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی های جدید امرسان با توجه به افزایش تقاضا برای ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی های جدید امرسان با توجه به افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی ایرانی در بازار گرداوری شده است که البته این مطلب تنها محدود به بررسی قیمت ماشین لباسشویی امرسان 8 کیلویی نمی شود و شاید بهتر است که با یک نگاهی کلی تر به سابقه و محصولات این تولید کننده ایرانی پرداخت و برای راهنمایی بهتر مشتریان علاوه بر تهیه لیست قیمت ماشین لباسشویی امرسان به سوالاتی مانند ماشین لباسشویی امرسان خوبه پاسخ داد. اکثر ایرانیان با محصولات امرسان آشنایی دارند زیرا سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده اند و با تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرند که اقدامات اخیر این شرکت و عرضه محصولات فانتزی و متمایز مانند یخچال فریزر و ماشین لباسشویی رنگی منجر شده تا توجه اکثر مشتریان و حتی خاص پسندان را به خود جلب کند و در واقع به حضور پر رنگ تر این برند در بازار کمک کرده است اگرچه ماشین لباسشویی امرسان رنگی به تعداد محدود تولید می شود و برای سفارش آن می توان به سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با نمایندگی های این شرکت تماس بگیرید. عرضه محدود این کالا و این که در دسته محصولات سفارشی قرار می گیرد کاملا طبیعی است زیرا تقاضا برای خرید این مدل ها در مقایسه با نسخه های سفید رنگ و یا سیلور کمتر است و عده ای خاص به دنبال سفارش آن ها هستند اما جالب است بدانید که قیمت ماشین لباسشویی رنگی امرسان تفاوت چندانی با سایر مدل های 8 کیلویی این شرکت ندارد و امرسان برخلاف اکثر شرکت های جهان محصولات منحصر به فرد خود را با برچسب قیمت گران عرضه نمی کند.

مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی های جدید امرسان

ماشین لباسشویی های رنگی جدید امرسان

مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی های جدید امرسان با توجه به آخرین تغییرات بازار تهیه شده است که احتمال تغییر قیمت ها با توجه به نوسان در بازار لوازم خانگی وجود دارد اگرچه به نظر می رسد که تفاوت قیمت ها نامحسوس باشد. در این بخش مشخصات و قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی در سه مدل بررسی شده است زیرا محصولات این شرکت در حال حاضر با ظرفیت 8 کیلوگرم موجود هستند و اگر جزو دسته افرادی هستید که عباراتی مانند ماشین لباسشویی امرسان ۷ کیلویی یا ماشین لباسشویی امرسان ۵ کیلویی را جستجو می کنید باید گفت که این محصولات در حال حاضر در سبد لوازم خانگی این تولید کننده قرار ندارد و در ادامه تنها شاهد لیست قیمت ماشین لباسشویی امرسان با ظرفیت 8 کیلوگرمی خواهید بود.

ماشین لباسشویی های جدید امرسان

همان طور گه گفته شد، ماشین لباسشویی های جدید امرسان با ظرفیت 8 کیلوگرم به فروش می رسند که البته جای تعجب ندارد و با توجه به افزایش تقاضا برای خرید مدل هایی با این گنجایش می توان انتظار داشت که امرسان همانند سایر شرکت های مطرح دنیا بیشتر بر روی تولید ماشین لباسشویی های 8 کیلویی تمرکز دارد. احتمال عرضه ماشین لباسشویی امرسان ۷ کیلویی یا ماشین لباسشویی امرسان ۵ کیلویی و حتی ماشین لباسشویی امرسان رنگی به بازار از سوی  این شرکت وجود دارد اما در حال حاضر تنها مشخصات و لیست قیمت ماشین لباسشویی امرسان با ظرفیت 8 کیلوگرم تهیه شده است و بعد از بررسی آن ها تلاش شده تا به سوال پر تکرار مخاطبان یعنی ماشین لباسشویی امرسان خوبه پاسخ داده شود.

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS08ND ظرفيت 8 کيلوگرم 

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS08ND ظرفيت 8 کيلوگرم امرسان

شرکت امرسان از سال 1360 فعالیت خود را با تولید فریزرهای خانگی آغاز کرده و در حال حاضر محصولات این شرکت با تنوع بالا روانه بازار می شوند و پس از خروج شرکت های خارجی از ایران فضا برای عرض اندام این تولید کننده ایجاد شد و به نظر می رسد که با تکیه بر تجربیات خود بتواند کیفیت و فناوری های تولیدات خود را ارتقا داده و به رقابت با برندهای مطرح دنیا بپردازد. ماشين لباسشويي امرسان مدل FS08ND ظرفيت 8 کيلوگرم  در لیست ماشین لباسشویی های جدید امرسان قرار می گیرد و مجهز به فناوری های روز دنیا است که از جمله می توان به سیستم عیب یاب هوشمند و سنسور تشخیص وزن لباس اشاره کرد.  جالب است بدانید که این مدل مجهز به موتور کره ای با 24 ضمانت است و به لطف حذف تسمه از موتور لباسشویی شاهد صدای بسیار پایین و لرزش بسیار کم خواهیم بود که البته در افزایش طول عمر دستگاه نیز موثر است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقه عکاسی امرسان در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS08ND ظرفيت 8 کيلوگرم برای خانواده هایی با ظرفیت متوسط و یا حتی زیاد می تواند گزینه خوبی باشد و رده انرژی +++A این مدل نگرانی ها را بابت مصرف انرژی از بین برده است. از طرفی دیگر یک صفحه نمایشگر به منظور کنترل راحت تر 14 برنامه شستشو تعبیه شده است و در نهایت می توان گفت اگر به دنبال خرید یک محصول قیمت مناسب و با طراحی و کیفیت قابل قبول هستید، این مدل می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

مشخصات

  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • ابعاد: ارتفاع 850 میلی متر، عمق 595 میلی متر و پهنا 600 میلی متر
  • حجم مخزن شستشو: 58 لیتر
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد
  • صفحه نمایش: ندارد
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه
  • رتبه انرژی: +++A
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار : دارد
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14 عدد
  • رنگ بندی: سفید و طوسی
  • قفل کودک: دارد
  • سایر امکانات: دارای سیستم Add Garment برای افزودن لباس ها در حین شستشو، مجهز به موتور دایرکت درایو ال جی و دیگ استیل الماسه، مجهز به Self Clean، سیستم ضد چروک، امکان تنظیم سطح آب و  دما و دور چرخش در محفظه شستشو

قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی :  11 میلیون 428 هزار تومان

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS10N ظرفيت 8 کيلوگرم 

موتور ماشين لباسشويي امرسان مدل FS10N ظرفيت 8 کيلوگرم کره ای بوده و از نوع تسمه ای است که در کنار برنامه های شستشو متنوع مانند شستشوی لباس های کتان، پیش شستشو، شستشو البسه کودک، شستشو لباس زیر، شستشو لباس رنگی، شستشو البسه مخلوط، شستشو قوی و همچنین طراحی شیک می توانند مشتری را برای خرید مجاب کند.

جالب است بدانید که این مدل دارای رتبه انرژی +++A بوده و یکی از چالش های اصلی خانواده ها که مربوط به میزان مصرف انرژی و قبض برق است را برطرف کرده است. یکی از ویژگی های ماشين لباسشويي امرسان مدل FS10N که برای اکثر افراد بسیار کاربردی تلقی می شود، قابلیت Add Garment و یا افزودن لباس ها در مراحل شستشو است که تقریبا این سیستم در تمامی لباسشویی های اتوماتیک و پیشرفته دنیا وجود دارد.

بیشتر بدانید:

بهترین لباسشویی ایرانی از نگاه کاربران + مشخصات و قیمت

طراحان و مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا محصولی در خور مشتری ایرانی تولید کنند و علاوه بر مواردی که اشاره شد، این مدل مجهز به دیگ الماسه ضد چروک است که دارای سوراخ های با اندازه متناسب بوده و در نتیجه به راحتی می تواند آب را به خوبی در داخل دیگ پخش کرده و حتی از چروک شدن لباس نیز جلوگیری کند.

برنامه شستشوی آنتی باکتریال کودک در ماشین لباسشویی های جدید امرسان نیز وجود دارد و برای خانواده های که کودک و یا نوزاد دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید لباس کودکان زودتر از سایر افراد کثیف می شود و با توجه به این که پوست کودکان در مقایسه با افراد بزرگسال حساس تر است باید از آب کشی کامل لباس آن ها اطمینان حاصل کرد زیرا مواد شوینده باقی مانده می تواند منجر به ایجاد حساسیت های پوستی شود و در واقع اهمیت برنامه شستشوی آنتی باکتریال کودک در این جا مشخص است که با تنظیم دقیق دمای مناسب نگرانی ها خانواده ها را کاهش می دهد.ماشين لباسشويي امرسان مدل FS10N ظرفيت 8 کيلوگرم امرسان

مشخصات

  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • ابعاد: ارتفاع: 850 میلی متر- عمق: 595 میلی متر- پهنا: 600 میلی متر
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد
  • صفحه نمایش: ندارد
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه
  • رتبه انرژی: +++A
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار : دارد
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14 عدد
  • رنگ بندی: سفید و طوسی
  • قفل کودک: دارد
  • سایر امکانات: دارای سیستم Add Garment برای افزودن لباس ها در حین شستشو و دیگ استیل الماسه، مجهز به Self Clean، سیستم ضد چروک، امکان تنظیم سطح آب و  دما و دور چرخش در محفظه شستشو، دارای نمایشگر LED و شستشوی انتی باکتریال کودک

قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی : 12 میلیون 415 هزار تومان

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS11ND ظرفيت 8 کيلوگرم 

گنجایش زیاد، طراحی شیک و جذاب و وجود امکانات متنوع و پیشرفته از مولفه های اصلی ماشين لباسشويي امرسان مدل FS11ND ظرفيت 8 کيلوگرم است که البته قیمت این لباسشویی اتوماتیک امرسان در مقایسه با نسخه های خارجی پایین بوده و یکی از فاکتورهای اصلی در هنگام خرید یعنی قیمت نیز در نظر گرفته است.

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS11ND ظرفيت 8 کيلوگرم آخرین مدلی است که در لیست ماشین لباسشویی های جدید امرسان قرار می گیرد و شاهد قابلیت های مشترک آن با دو مدل قبلی هستیم. به برخی از امکانات این مدل های امرسان در بالا پرداخته شد و در تکمیل توضیحات بالا می توان گفت که این نسخه دارای قفل کودک با نشانگر و همچنین قفل اتوماتیک درب بوده و به علاوه امکان قفل کردن تمامی برنامه های شستشو وجود دارد و حتی به لطف سیستم عیب یاب هوشمند می توان به سرعت ایرادات دستگاه را تشخیص دهیم.

قابلیت تنظیم سطح آب موجود در محفظه شستشو، قابلیت تنظیم دما و دور چرخش و سیستم Self Clean را به دیگر ویژگی های این مدل اضافه کنید. در نهایت می توان نتیجه گرفت که اگر به دنبال خرید یک محصول ایرانی و مقرون به صرفه هستید، ماشین لباسشویی های جدید امرسان می تواند گزینه خوبی باشد. مشخصات و قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی در این بخش مورد بررسی قرار گرفت اما شاید بهتر است که علاوه بر توجه به مواردی مانند امکانات، قیمت، طراحی و کیفیت لباسشویی امرسان سایر فاکتورها مانند خدمات پس از فروش و گارانتی مورد توجه قرار بگیرد.

 

ماشين لباسشويي امرسان مدل FS11ND ظرفيت 8 کيلوگرم امرسان

مشخصات

  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • ابعاد: ارتفاع: 850 میلی متر- عمق: 595 میلی متر- پهنا: 600 میلی متر
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد
  • صفحه نمایش: ندارد
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه
  • رتبه انرژی: +++A
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار : دارد
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14 عدد
  • رنگ بندی: سفید و طوسی
  • قفل کودک: دارد
  • سایر امکانات: دارای سیستم Add Garment برای افزودن لباس ها در حین شستشو و دیگ استیل الماسه، مجهز به Self Clean، سیستم ضد چروک، امکان تنظیم سطح آب و  دما و دور چرخش در محفظه شستشو، دارای نمایشگر LED و شستشوی انتی باکتریال کودک و قفل اتوماتیک درب

قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی : 12 میلیون 856 هزار تومان

در بالا مشخصات و قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی که از جدیدترین محصولات این شرکت است مورد بررسی قرار گرفته که هر سه مدل از نوع درب از جلو بود اما این شرکت در زمینه تولید ماشین لباسشویی دوقلو نیز فعالیت می کند که قیمت ماشین لباسشویی دوقلو امرسان با توجه به ظرفیت و امکانات آن متغیر است.

افرادی که تمایل به خرید ماشین لباسشویی های دوقلو این شرکت را دارند می توانند با مراجعه به سایت و فروشگاه های این شرکت محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. همان طور که گفته شد، قیمت ماشین لباسشویی دوقلو امرسان با توجه گنجایش آن تغییر می کند و مدل های 8، 10 و 11 کیلوگرمی را می توان با پرداخت دو تا سه میلیون تومان خریداری کرد. برخی از مشتریان در خصوص قیمت ماشین لباسشویی رنگی امرسان سوالاتی مطرح کرده اند بود که برای اطلاع دقیق می توانند به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند اما به طور کلی می توان گفت که تمامی ماشین لباسشویی های رنگی امرسان با ظرفیت 8 کیلوگرم موجود هستند و قیمت آن ها تفاوت چندانی با سایر مدل های 8 کیلویی ندارد.

ماشین لباسشویی امرسان خوبه ؟

ماشین لباسشویی امرسان خوبه ؟

افزایش نرخ ارز، ممنوعیت واردات لوازم خانگی و خروج شرکت های خارجی از ایران از جمله عواملی بود که منجر شد تا تقاضا برای خرید کالای ایرانی افزایش یابد و در این میان برندهایی مانند امرسان که سابقه طولانی تری دارند و در ساخت محصولات خود از تکنولوژی های روز دنیا بهره برده اند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و در نهایت در حال حاضر با مطرح کردن سوالاتی شبیه به ماشین لباسشویی امرسان خوبه ؟ مواجه هستیم که در واقع حق طبیعی هر مشتری است که پاسخ این سوالات را دریافت کند و یا در خصوص کیفیت لباسشویی امرسان پرس و جو و تحقیق کند.

ماشین لباسشویی های جدید امرسان

برای پاسخ به سوالاتی نظیر ماشین لباسشویی امرسان خوبه ؟ و یا تحقیق در مورد کیفیت لباسشویی امرسان راه های زیادی مانند بررسی فاکتورهای خرید، استفاده از تجربیات سایر کاربران و معرفی امکانات ماشین لباسشویی های جدید امرسان وجود دارد اما در نهایت این خود مشتری است که باید با توجه به بودجه و نیازهای خود تصمیم گیری کند. در این مطلب تلاش شده تا با ذکر مشخصات و قیمت لباسشویی امرسان 8 کیلویی و نگاهی به تاریخچه این تولید کننده ایرانی تا حدودی به سوالاتی که ذهن مشتریان را درگیر کرده است پاسخ داده شود اما برای تصمیم گیری بهتر نکاتی که پیش از خرید باید رعایت کرد را به صورت خلاصه بررسی کرده ایم.

شرکت امرسان

پیش از این که به سراغ خرید از برند خاصی بروید و یا به دنبال جواب سوالاتی مانند ماشین لباسشویی امرسان خوبه باشید پیشنهاد می شود به فاکتورهایی مانند خدمات پس از فروش و گارانتی، موجودی کالا و بودجه توجه کنید که البته نیاز به بررسی  این موارد در شرایط حال حاضر بازار لوازم خانگی ایران و مشکلاتی مانند عرضه کالای قاچاق و تقلبی و گرانی بیشتر احساس می شود. حداقل با خرید محصولات ایرانی مانند امرسان می توان از اصل بودن کالا، ارائه خدمات پس از فروش و این که محصولی با قیمت مناسب خریداری کرده اید اطمینان حاصل کرد.

یخچال امرسان

اکنون که تا انتهای این مقاله را مطالعه کردید احتمالا دیگر اطلاعاتی در خصوص کیفیت لباسشویی امرسان دریافت کرده اید و تا حدودی می توانید با تکیه بر این مطلب و نظرسنجی از سایر کاربران پاسخ سوال ماشین لباسشویی امرسان خوبه را پیدا کنید.

اگر لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب کرده اید می توانید در مورد عملکرد و کیفیت لباسشویی امرسان و همچنین خدمات پس از فروش نظرات خود را با سایر کاربران در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سعیده دلیریان | 29 فروردین 1400 در 6:32 ب.ظ

    سلام
    من ماشین لباسشویی رنگی میخوام
    امرسان تو سایتش هست ولی در مغازه ها نیست
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • بهنام وحیدی | 29 فروردین 1400 در 10:29 ب.ظ

      محصولات کلاسیک امرسان به تعداد محدودی تولید میشه اما اگه تو بازار و یا سایت های فروش بگردید هست. البته دقت کنید سایت های فروش نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند