تعمیر لوازم خانگی برای مردم به یک امر ضروری تبدیل شده است
اخبار لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی برای مردم به یک امر ضروری تبدیل شده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در شرایط رکود بازار تعمیر لوازم خانگی برای مردم امری ضروری محسوب می شود چرا که ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در شرایط رکود بازار تعمیر لوازم خانگی برای مردم امری ضروری محسوب می شود چرا که هزینه ای برای خرید لوازم خانگی جدید ندارند و بیشتر ترجیح می دهند لوازم خانگی خود را در صورت خرابی تعمیر کنند.

این روزها بازار خرید و فروش لوازم خانگی با رکود قابل توجهی روبرو شده است به نحوی که کمتر فردی به بازار برای خرید لوازم خانگی مراجعه می کند البته زوج های جوان نیز فعلا دست از خرید برداشته تا ثبات قیمتی با کاهش قیمت ارز در بازار بوجود آید.جالب اینجاست در شرایط رکود بازار تعمیر لوازم خانگی برای مردم امری ضروری محسوب می شود چرا که هزینه ای برای خرید لوازم خانگی جدید ندارند و بیشتر ترجیح می دهند لوازم خانگی خود را در صورت خرابی تعمیر کنند.

در این شرایط برخی از شرکتهای متفرقه از اوضاع سوءاستفاده کرده و با دسترسی به شماره تلفن های مردم با آنها تماس می گیرند که کالای شما باید تعمیر شود و از آنها درخواست آدرس می کنند تا تعمیرکاران خود را به منازل مردم فرستاده و در ازای تعمیرات لوازم خانگی هزینه زیادی را از آنها دریافت کنند.

در اکثر این تماس ها شرکت های متفرقه مدعی هستند زمان استفاده از فیلترهای یخچال ساید بای ساید مشتری تمام رسیده و انها باید برای جلوگیری از خرابی یخچال فورا نسبت به تعویض فیلتر اقدام کنند.

مشتری در این شرایط نسبت به ارسال تعمیرکار به منزل موافقت کرده و آنها نیز تعمیرکار خود را به منزل مشتری ارسال می کنند نکته قابل توجه اینجاست که تعمیرکاران فیلترهای فاقد کیفیت را در یخچال مشتریان نصب کرده و هزینه فیلتر اصلی را دریافت می کنند.

علاوه بر آن می گویند اگر می خواهید سایر لوازم خانگی شما را نیز از جمله لباسشویی و ظرفشویی را هم تعمیر می کنیم و در قبال تعمیر آنها نیز مبالغی از مشتری دریافت می کنند.

به گزارش تسنیم، یکی از شرکتهای لوازم خانگی که با شکایت بسیاری از مصرف کنندگان خود در این خصوص روبرو شده اعلام می کند “مشتری باید این گونه تماسها را به شرکت ها اطلاع داده و در صورت پرداخت مبالغی باید به صورت رسمی شکایت خود را به مراجع قضایی ارسال کند” اما متأسفانه چون تاکنون برخورد لازم با این شرکتهای متفرقه انجام نشده آنها به راحتی به عملکرد خود ادامه داده و کسی هم با آنها برخوردی نمی کند.

در این زمینه به مشتریان این آگاهی داده می شود که به هیچ عنوان از پذیرش تعمیرکاران متفرقه در منازل خود موافقت نکنند و در صورت تماس برای تعویض فیلتر ضمن بررسی شماره با شرکت فروشنده لوازم خانگی که از آنها خرید صورت گرفته تماس بگیرند مشاهدات نشان می دهد نصب فیلترهای بی کیفیت در یخچال عاملی شده تا ضمن کاهش عمر آنها اشکالاتی را نیز برای یخچال به وجود می آورد در همین زمینه مردم باید هوشیار باشند تا براساس یک تماس تصمیم به تعویض فیلتر یخچال خود نگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟