لوازم خانگی قاچاق در شهرکرد
اخبار لوازم خانگی

کشف شش محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ورود لوازم خانگی خارجی از دو سال پیش ممنوع شده است اما همچنان ورود  لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ورود لوازم خانگی خارجی از دو سال پیش ممنوع شده است اما همچنان ورود  لوازم خانگی قاچاق درکشور از طریق راه های مختلف ادامه دارد. قاچاق لوازم خانگی در کشور یکی از مشکلات بزرگ این صنعت است چرا که باعث بروز مشکلات عدیده در بخش تولید شده است. گرچه ممنوعیت واردات لوازم خانگی به دلیل محدودیت های ارزی صورت گرفت اما در همان زمان ها اعلام شده بود که شرکت های تولیدکننده داخلی توان جبران جای خالی برندهای خارجی را دارند، حال اینکه این ادعا تا چه اندازه به واقعیت نزدیک شد در جای خود قابل بحث است اما نکته اصلی حضور لوازم خانگی قاچاق در کشور است که به عقیده برخی از کارشناسان کیفیت و همچنین کمبود کالا باعث بروز این پدیده شوم اقتصادی شده است. در همین راستا بعد از کشف شش محموله میلیاردی سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت جدی در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق به کشف شش محموله میلیاردی  کالای قاچاق شدند و توانستند در چندین عملیات پلیسی در محور‌های ارتباطی استان متوقف کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ امان اللهی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها انواع لوازم خانگی قاچاق به ویژه ظروف شیشه‌ای به ارزش ۳۵ میلیارد ریال را کشف و هشت متهم را هم دستگیر کردند.

او با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، افزود: مردم هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟