مانیتورهای سری Smart سامسونگ
فناوری

مانیتورهای سری Smart سامسونگ معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ ماه گذشته میلادی از سری جدید مانیتورهای خود رونمایی کرد. این ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ ماه گذشته میلادی از سری جدید مانیتورهای خود رونمایی کرد. این مانیتورهای سری Smart سامسونگ هستند و در دو مدل M7 ۳۲ اینچ و M5 ۳۲ و ۲۷ اینچ طراحی شده‌اند.

هر دو مدل مانیتورهای سری Smart سامسونگ همچون تلویزیون‌های هوشمند این شرکت به سیستم عامل تایزن مجهز هستند. این مانیتورها با هدف پاسخ به نیازهای تازه کاربران در شرایط جدید و افزایش دورکاری روانه بازارهای جهانی شد‌ه‌اند.

سبک زندگی و انجام کارها به سرعت در حال تغییر است و هر روز بر تعداد کارهایی که می‌توانیم از خانه آنها را انجام دهیم اضافه می‌شود. کاربران دستگاه‌ها و گجت‌های دیجیتالی هم پس از به‌ وجود آمدن این وضعیت جدید خواهان تغییر و انعطاف‌پذیری بیشتر محصولات خود هستند تا سریع‌تر و راحت‌تر کارهای روزمره را پیش ببرند.

مانیتورهای جدید سریSmart  سامسونگ، ابتکار تازه این شرکت است برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند خانه‌شان همزمان اتاق کار، باشگاه ورزشی، سالن سینما و محلی برای بازی‌های کامپیوتری باشد.

هایسونگ‌ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای تجاری سامسونگ در این مورد می‌گوید: «در سراسر جهان، کار، تحصیل و سرگرمی به فعالیت‌هایی خانه‌محور تبدیل شده است. مانیتورهای جدید سریSmart  ما پاسخی مستقیم به این تقاضاست. با این مانیتورها کاربران دیگر مجبور به رفت‌وآمد بین چند نمایشگر نیستند، چرا که تمامی آنچه لازم دارند در یک مانیتور جمع شده است».

مانیتوری مستقل

مانیتورهای سری Smart سامسونگ

مانیتورهای Smart سامسونگ برای اتصال به گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها گزینه‌های متعددی را پیش‌روی کابران خود قرار داده‌اند. با استفاده از قابلیت‌هایی مثل Tap View و App Casting قادر خواهید بود تنها با یک ضربه ساده به مانیتور متصل شوید. همچنین برای داشتن تجربه‌ دسکتاپ از گوشی هوشمند خود می‌توانید از سامسونگ دکس (DeX) بهره ببرید.

اتصال از طریق کابل HDMI، USB 2.0، USB-C (تنها در مدل M7) و همینطور وای‌فای و بلوتوث 4.2 از دیگر امکانات مانیتورهای سری Smart سامسونگ است.

مانیتورهای سری Smart سامسونگ این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا حتی بدون نیاز به کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها هم به اسناد و فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. به کمک قابلیت وای‌فای و بلوتوث در این مانیتورها، می‌توانید بدون نیاز به کابل و به شکل بی‌سیم به گوشی‌ها و تبلت‌ها وصل شوید.

مانیتورهای سری Smart سامسونگ

مانیتورهای سری Smart سامسونگ از برنامه مایکروسافت آفیس 365  پشتیبانی می‌کند، به لطف این قابلیت می‌توانید در خانه خود مثل زمانی که در محل کار هستید به اسناد و فایل‌ها دسترسی داشته باشید. آن هم بدون اینکه نیاز باشد به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل شوید. این قابلیت به کمک وای‌فای مانیتور انجام می‌شود و این توانایی را به شما می‌دهد تا اسناد و فایل‌های کاری را در فضای ابری مشاهده، ویرایش و ذخیره کنید. قابلیت‌های متنوع و متعدد اتصال موجب شده تا بتوانید با یک مانیتور ۲۷ یا ۳۲ اینچی هر جایی از خانه را به محل کار خود تبدیل کنید.

سینمایی در خانه

مانیتورهای سری Smart سامسونگ

مانیتورهای سری Smart سامسونگ در زمان پخش فیلم‌ها و سریال‌ها هم قابلیت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. این مانیتورها به کمک رزولوشن اولترا‌ اچ‌دی (در مدل M7) پشتیبانی از فناوری HDR10 و ارائه سرویس‌های آنلاین مثل نتفلیکس و Disney Plus عملکرد جذاب و چشمگیری خواهد داشت.

علاوه بر این مانیتور سری Smart سامسونگ از قابلیت انطباق تصویر یا Adaptive Picture برخوردار است که به کمک هوش مصنوعی، شرایط زمانی و مکانی را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا بهترین کیفیت تصویر را نماش دهد. در قابلیت Adaptive Picture تنظیمات مربوط به کنتراست و روشنایی تصویر براساس تغییرات محیطی بهینه‌ می‌شود.

سری جدید مانیتورهای Smart موفق شدند تاییدیه رسمی راحتی چشم یا Eye Comfort را از موسسه TUV Rheinland آلمان که یک مرکز معتبر بین‎المللی است، دریافت کنند. علاوه بر این می‌توانید با فعال کردن حالت Eye Saver میزان نور آبی نمایشگر را کاهش دهید.

هوشمند و چندکاره

مانیتورهای سری Smart سامسونگ

حضور سیستم عامل تایزن در مانیتورهای سری Smart باعث شده تا مانند تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی در زمینه‌های سرگرمی، آموزش، ورزش و… در اختیار کاربران این دستگاه‌ها هم قرار بگیرد. مجموعه‌ای کامل از اپلیکیشن‌ها در محیط Smart Hub قابل دسترس است. به لطف ریموت کنترل اختصاصی، پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ و اسپیکرهای دوگانه ۵ وات تجربه کار با اپلیکیشن‌ها راحت و لذت‌بخش خواهد بود.

مانیتورهای سری جدید Smart سامسونگ با داشتن قابلیت‌هایی همچون اتصال ساده و راحت به گوشی‌ و لپ‌تاپ، ارائه سرویس‌های آنلاین پرکاربرد و خدمات از راه دور متنوع به محصولی ویژه و خاص برای دوران جدید از زندگی در عصر دیجیتال تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟