کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی 50 سال می شود که غرفه دار نمایشگاه الکترونیک CES است و اخیرا نیز ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی 50 سال می شود که غرفه دار نمایشگاه الکترونیک CES است و اخیرا نیز خبری از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2021 منتشر شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2021

این شرکت نوآوری های خود را در رویداد آنلاین نمایشگاه CES 2021 به نمایش خواهد گذاشت که از 11 تا 14 ژآنویه سال 2021 برگزار می شود

سونی مرحله اصلی مجازی را طی می کند و از رسانه ثبت شده نمایشگاه CES 2021 دعوت می کند تا به کنفرانس مطبوعاتی زنده خود بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

همچنین هر یک از عموم مردم می توانند کنفرانس مطبوعاتی زنده سونی را در بستر رویداد دیجیتال سونی مشاهده کنند و رونمایی و معرفی محصولات کمپانی سونی را از دست ندهند.

کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2021

اعضای رسانه می توانند منابع و مطالب مرتبط با نمایشگاه 2021 CES کمپانی سونی را از هر دو سیستم عامل Sony و CTA دریافت کنند.

کمپانی سونی یک شرکت سرگرمی خلاق و دارای پایه ای محکم از فناوری است. از خدمات بازی و شبکه گرفته تا موسیقی، تصاویر، الکترونیک، نیمه هادی ها، لوازم خانگی و خدمات مالی را از طریق قدرت خلاقیت و فناوری های به روز دنیا در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

گفتنی است که شرکت کنندگان برای تماشای آنلاین در تاریخ 11 ژانویه از ساعت 5:00 – 5:30 بعد از ظهر می توانند اقدام کنند تا رونمایی و معرفی محصولات جدید شرکت سونی را از دست ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟