بورس لوازم خانگی تهران
اخبار لوازم خانگی

بورس لوازم خانگی تهران کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر زمانی که صحبت از خرید می شود، سوالاتی مانند بورس لوازم خانگی تهران ...

نفیسه رحیمی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر زمانی که صحبت از خرید می شود، سوالاتی مانند بورس لوازم خانگی تهران کجاست؟ و یا بورس تلویزیون در تهران کجاست مطرح می شود که در این بخش تلاش شده تا با معرفی این مراکز به مشتریان کمک کنیم تا  کالاهایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنند البته نام برخی از این مراکز مانند بازار لوازم خانگی شوش و فروشگاه های لوازم خانگی خیابان جمهوری به گوش اکثر افراد به ویژه پایتخت نشینان خورده است.

در این مطلب می خوانید:

  • لیست فروشگاه های لوازم خانگی تهران
  • بورس لوازم خانگی غرب تهران
  • بورس لوازم خانگی تهران امین حضور
  • شرکت لوازم خانگی در تهران
  • جمعه بازار لوازم خانگی تهران
  • بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی تهران
  • بورس لوازم خانگی شریعتی
  • بورس لوازم آشپزخانه
  • بازار لوازم خانگی برقی تهران
  • بهترین فروشگاه های لوازم خانگی تهران
  • فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تهران
  • ارزانترین بازار لوازم خانگی تهران

سعی ما در این مطلب بر این است که این مراکز خرید را به طور کامل بررسی کنیم و حتی به معرفی مسیرهای دسترسی آن ها بپردازیم اما شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که چرا باید مثلا برای خرید یک محصول به بورس لوازم آشپزخانه یا مراکز فروش اصلی برویم.

مطمئنا خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خواسته ی هر مشتری است و همان طور که می دانید لوازم خانگی در بازارهای اصلی ارزان تر از سایر مراکز عرضه می شود و ضمن این که شاهد تنوع بیشتری از محصولات خواهید بود، به عنوان مثال در فروشگاه لوازم خانگی جمهوری تهران راحت تر می تواند کالای مورد نظر خود را پیدا کنید.  به عبارت دیگر برای آشنایی با لیست ارزانترین بازار لوازم خانگی تهران و یا بهترین فروشگاه های لوازم خانگی تهران  می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

معرفی بورس لوازم خانگی تهران به همراه مسیرهای دسترسی

بورس لوازم خانگی تهران

بورس لوازم خانگی تهران شامل بازار لوازم خانگی شوش و فروشگاه های لوازم خانگی خیابان جمهوری یا بورس لوازم خانگی شریعتی و … می شود که هر کدام برای خرید محصولی خاص توصیه می شود و به عنوان مثال برای تهیه انواع ظروف و سرویس قاشق و چنگال می توان سری به پاساژ ها و مغازه های شوش زد و یا حتی کالای مورد نظر خود را از دست فروش های این مرکز تهیه کرد. البته این نکته را فراموش نکنید که پیش از خرید حتما اطلاعات کاملی از محصولی که قصد خرید آن را دارید، تهیه کنید و با گرداوری لیست قیمت لوازم خانگی و لیست فروشگاه های لوازم خانگی تهران در دامن سودجویانی که با قیمت ارزان ‌تر کالای بی‌ کیفیت یا تقلبی را به خریدار غالب می‌کنند، گرفتار نشوید.

پیش از این در بخش راهنمای خرید لوازم خانگی به منظور راحتی مشتریان تلاش شده تا مشخصات و قیمت انواع لوازم خانگی مورد بررسی قرار بگیرد که اگر در تدارک خرید یک محصول جدید هستید توصیه می شود به این بخش مراجعه کنید.

بورس لوازم خانگی تهران

همان طور که گفته شد، تهیه کالای مورد نظر از بورس لوازم خانگی تهران مزایایی دارد که به قیمت پایین تر محصولات و تنوع بیشتر پیش از این اشاره شد و از دلایل اصلی تهیه لوازم خانگی از بازارهایی مانند فروشگاه های لوازم خانگی خیابان جمهوری یا بورس لوازم خانگی شریعتی و یا بازار لوازم خانگی شوش به شمار می روند. در واقع تمامی مواردی که گفته شد، در لیست ارزانترین بازار لوازم خانگی تهران قرار می گیرند. از طرفی اکثر نمایندگی های شرکت ها در این بازار ها حضور دارند و در نتیجه راحت تر  می توانید محصولات برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و از نزدیک مورد بررسی قرار دهید.

برای خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟ و بهترین بازار برای خرید جهیزیه در تهران کجاست؟ از جمله سوالات رایجی است که بارها از سوی زوج های جوان مطرح می شود و یکی از مشکلات آن ها در هنگام خرید است.

عرضه و ارسال کالا در این مراکز به دلیل عرضه انبوه سریع تر انجام می شود و معمولا به دلیل وجود رقابت شدید میان فروشندگان هزینه پایین تری هم دارد. علاوه براین، یکی از دلایلی که منجر می شود تا خریداران به دنبال پاسخ سوالاتی مانند بورس تلویزیون در تهران کجاست باشند این است که دسترسی به راسته به بازار لوازم خانگی تهران به دلیل وجود مترو و سرویس‌ های حمل و نقل عمومی راحت تر است.

البته باید اشاره کرد که طی سال های گذشته هایپرمارکت های لوازم خانگی مانند شهر لوازم خانگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و دسترسی راحت به کالاهای متنوع و همچنین مزایایی مانند خرید اقساطی بدون ضامن منجر شده تا تمایل مردم به خرید از این فروشگاه بیشتر شود. این فروشگاه امکان خرید آنلاین را نیز به وجود آورده اند و اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تهران هستید، می توانید سری به سایت این هایپرمارکت بزنید.

بیشتر بدانید:
از شهر لوازم خانگی چه می دانیم؟ + ویدیو

 

لوازم خانگی شامل انواع لوازم برقی، فرش، مبلمان، لوازم آشپزخانه و…. می شود که در ادامه قصد داریم تا با تفکیک انواع محصولات خانگی مراکز فروش هر کدام  و یا به عبارت دیگر بورس لوازم خانگی تهران را به صورت جداگانه معرفی کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید.

بازار لوازم خانگی شوش

بازار لوازم خانگی شوش

بازار لوازم خانگی شوش برای آن دسته از افرادی که در تدارک تهیه جهیزیه هستند و یا به دنبال خرید انواع ظروف و بورس لوازم آشپزخانه هستند یک انتخاب ایده آل است زیرا مشتریان با تنوع بالایی از کالاها مواجه خواهند شد. با قدم زدن در بازار بلور فروشان شوش انواع مختلفی از ظروف را مشاهده می کنید که به راحتی هر چه تمام تر می توانید وسایل مورد نظرتان را برای زندگی آینده تان یا خانه ی جدیدتان خریداری کنید.

چی بخرم؟ : ظرف و لوازم آشپزخانه

از چه راهی برسیم؟ : با کمک انواع وسیله نقلیه می توان به بازار لوازم خانگی شوش دسترسی پیدا کرد. تنها کافی است که در ایستگاه شوش پیاده شده و با کمک تاکسی و اتوبوس خود را به بلور فروشان شوش و یا پاساژ های این خیابان برسانید.

فروشگاه های لوازم خانگی خیابان جمهوری

فروشگاه های لوازم خانگی خیابان جمهوری

فروشگاه های لوازم خانگی خیابان جمهوری ویژه خرید انواع لوازم صوتی و تصویری است که انواع مختلفی از فروشگاه و پاساژ در خیابان جمهوری وجود دارد که به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود نظیر تلویزیون را پیدا کنید.

ضمن این که نمایندگی اکثر شرکت های فعال در این حوزه در جمهوری در واقع یکی از اصلی ترین بورس لوازم خانگی تهران است و در واقع می توان گفت به نوعی پاسخ سوال بورس تلویزیون در تهران کجاست تلقی می شود.

چی بخرم؟ : لوازم صوتی و تصویری

از چه راهی برسیم؟ : خیابان جمهوری در محدوده ترافیک قرار دارد و مطمئنا پیدا کردن جای پارک در این منطقه بسیار سخت است. به همین دلیل توصیه می شود که از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، مترو و اتوبوس استفاده کنید. برای رسیدن به این خیابان می توانید از میدان هفت تیر، جمهوری و یا حافظ سوار تاکسی شده  و یا در ایستگاه مترو سعدی پیاده شوید .لیست اتوبوس هایی که از این خیابان رد می شوند شامل خط اتوبوس میدان بهارستان – میدان جمهوری، میدان بهارستان – میدان ولیعصر و خط ۴ اتوبوس‌های بی آر تی است.

بورس لوازم خانگی شریعتی

بورس لوازم خانگی شریعتی

برای خرید انواع لوازم خانگی برقی و محصولات صوتی و تصویری وارداتی می توانید سری به بورس لوازم خانگی شریعتی بزنید. این خیابان یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین خیابان تهران است که از جنوب به خیابان انقلاب و از شمال به میدان تجریش متصل است . اگرچه با ممنوعیت واردات کالای خارجی دیگر خبر زیادی از برندهای خارجی در این خیابان نیست.

بورس لوازم خانگی تهران کجاست؟

چی بخرم؟ : لوازم خانگی برقی

از چه راهی برسیم؟ : ترافیک در این منطقه همواره سنگین است و یکی از راه های دسترسی به این خیابان طولانی سوار شدن در خط یک مترو و خروج از ایستگاه شریعتی است. اگر تمایل به استفاده از خط اتوبوس و یا تاکسی دارید می توان با یکی از مسیرهای میدان قدس، سید خندان و میدان امام حسین به این خیابان رسید. می توان با وسیله شخصی نیز بورس لوازم خانگی شریعتی رفت اما باید زمان زیادی را برای پیدا کردن جای پارک تلف کرد.

فروشگاه های لوازم خانگی امین حضور

فروشگاه های لوازم خانگی امین حضور

فروشگاه های لوازم خانگی امین حضور بیشتر لوازم خانگی بزرگ و لوازم برقی کوچک نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … عرضه می کنند و برای خرید لوازم صوتی و تصویری گزینه های بهتری برای خرید وجود دارد اما در سه راه امین حضور می توان تنوع بالایی از لوازم خانگی برقی را مشاهده کرد و به راحتی از هر برندی که تمایل دارید محصول خود را تهیه کنید.

امین حضور بورس بازار لوازم خانگی برقی تهران به شمار می رود که نمایندگی تمامی برندهای لوازم خانگی در این خیابان وجود دارد و تقریبا تمامی پایتخت نشینان با فروشگاه های آن آشنایی دارند.

بورس لوازم خانگی تهران کجاست؟

 بورس لوازم خانگی تهران امین حضور بیشتر پاتوق تازه عروس هایی است که به دنبال تهیه جهیزیه هستند. طی سال های گذشته در این منطقه پاساژ های زیادی راه اندازی شده و به عبارت دیگر بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی تهران را می توان در این منطقه مشاهده کرد.

چی بخرم؟ : لوازم خانگی برقی

از چه راهی برسیم؟ : سه ‌راه امین‌حضور در محدوده طرح ترافیک است و به همین دلیل پیشنهاد می شود  که از اتوبوس های میدان بهارستان و میدان امام خمینی برای دسترسی به خیابان امیرکبیر بهره ببرید که البته با استفاده از مترو نیز می توان به فروشگاه های لوازم خانگی امین حضور دسترسی پیدا کرد. تنها کافی است که در ایستگاه مترو بهارستان پیاده شوید البته باید 15 دقیقه تا بورس لوازم خانگی تهران امین حضور پیاده‌ روی کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل خرید جهیزیه/برای خرید جهیزیه مناسب چه کنیم؟

بازار مبلمان دلاوران

بازار مبلمان دلاوران

بازار مبلمان دلاوران یکی از بزرگترین بازارهای مبلمان و لوازم چوبی است که با توجه به کیفیت مناسب و تنوع بالا به آسانی می توانید مبلمان متناسب با دکوراسیون منزل خود پیدا کنید. سرتاسر این خیابان مغازه های کوچک و بزرگی وجود دارید که انواع مبلمان، تخت و … عرضه می کند و نیاز به معرفی آن در مطلب بورس لوازم خانگی تهران احساس می شود.

چی بخرم؟ : مبلمان و لوازم چوبی

از چه راهی برسیم؟ : برای دسترسی به بازار مبلمان دلاوران می توان در ایستگاه مترو علم و صنعت و گلبرگ (جانبازان) پیاده شد. این خیابان حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج است که از طریق بزرگراه رسالت شرق- میدان رسالت- خیابان هنگام، بزرگراه همت زین الدین- خروجی هنگام و بزرگراه بابایی می توان وارد این خیابان شد.

بازار مبلمان جاجرود

بازار مبلمان جاجرود یک از راسته های اصلی برای خرید انواع مبلمان مدرن و کلاسیک تلقی می شود که بیش از 50 سال است که کارگاه های نجاری در این منطقه قرار دارند و با گذشت زمان فروشگاه های زیادی در این راسته به وجود آمد.بازار مبل جاجرود در منطقه صنعتی کمرد قرار دارد که با کمک ماشین شخصی می توان به راحتی به این منطقه رسید و از فروشگاه های آن خرید کرد.

چی بخرم؟ : مبلمان و لوازم چوبی

از چه راهی برسیم؟ : این بازار مبل در 15 کیلومتری شهر تهران و در مسیر آبعلی قرار دارد. برای خرید از این راسته  می توانید از طریق اتوبان های امام علی، اتوبان صیاد و اتوبان بابایی به سمت اتوبان یاسینی حرکت کنید و در نهایت وارد جاده قدیم دماوند شوید. افرادی که تمایل به استفاده از مترو دارند باید در ایستگاه مترو فرهنگسرا پیاده شوند و  سپس سوار تاکسی شوند و یا از طریق بی ار تی در ایستگاه سه راه تهرانپارس پیاده شده و در نهایت سوار تاکسی بازار مبل جاجرود شوند.

بازار مبلمان یافت آباد

بازار مبلمان یافت آباد

بازار مبلمان یافت آباد از مراکز خرید و پاساژ های متنوعی تشکیل شده که با هر بودجه ای می توان مبلمان مورد نظر خود را پیدا کنید. از پاساژ و بازارهای این منطقه می توان از بازار مبل شماره 1 و 2 و 3 ایران، بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل ملل و … نام برد. ساکنین غرب در مورد بورس لوازم خانگی غرب تهران سوالات زیادی مطرح کرده بودند که در واقع می توان گفت دسترسی غرب نشینان به بازار مبل یافت آباد راحت است.

چی بخرم؟ : مبلمان و لوازم چوبی

از چه راهی برسیم؟ : یافت آباد در منطقه 17 شهرداری تهران قرار دارد که نزدیک ترین ایستگاه مترو به آن آزادگان است. امکان دسترسی از طریق خط 10 سامانه اتوبوس های تندرو و بزرگراه آزادی با خودرو شخصی وجود دارد.

بازار لوستر فروشی خیابان لاله زار

بازار لوستر فروشی خیابان لاله زار

لوستر یکی از اصلی ترین وسایل تزئینی برای خانه تلقی می شود که به همین دلیل معرفی مراکز خرید لوستر در مطلب بورس لوازم خانگی تهران کجاست الزامی است. بازار لوستر فروشی خیابان لاله زار یکی از مهمترین مراکز خرید لوستر در تهران به شمار می رود که با توجه به نوع فضای و سبک دکوراسیونی می توان هر مدلی را خرید کرد.

چی بخرم؟ : لوستر و انواع چراغ های تزیینی

از چه راهی برسیم؟ : لاله زار در تقاطع خیابان جمهوری قرار دارد که برای دسترسی به آن می توان در ایستگاه سعدی و یا میدان امام خمینی پیاده شد و از اتوبوس هایی که از مسیر سعدی و یا امام خمینی تردد می‌کنند به این خیابان رسید.

بازار لوستر ابوسعید

بازار لوستر ابوسعید از قدیم به عنوان یکی از راسته های اصلی تهیه و خرید  لوستر تلقی می شود که برای نوعروس هایی که به دنبال آینه و شمعدان می گردند انتخاب مناسبی است. این خیابان در شرق میدان منیریه و در غرب چهارراه گلوبندک است. البته بازارهایی دیگری مانند بازار لوستر اتابک برای خرید لوستر وجود دارند که می توان به این خیابان های نیز مراجعه کرد. برای رسیدن به این بازار می توان در ایستگاه 15 خرداد و یا حسن آباد پیاده شد.

چی بخرم؟ : لوستر و انواع چراغ های تزیینی و همچنین انواع آینه و شمعدان

از چه راهی برسیم؟ : برای رسیدن به این بازار می توان در ایستگاه مترو 15 خرداد و یا حسن آباد پیاده شد اما بهتر است در خود ایستگاه منیریه از مترو خارج شوید.

بازار فرش مولوی

بازار فرش مولوی

فرش زینت و گرما بخش هر خانه و فضایی است و به همین دلیل در بخش معرفی بورس لوازم خانگی تهران به بازار فرش و بررسی مسیرهای دسترسی به این بازار ها پرداخته شده است که در واقع می توان گفت کلیدی ترین آن ها بازار فرش مولوی است که تنوع نقش و نگار فرش ها را می توان در این راسته مشاهده کرد. برای خرید فرش می توان به بازار بزرگ تهران، بازار فرش هفت تیر، سهروردی، شعبه شهر فرش در جاده کرج و شعبه دوم آن پایین تر از میدان حر نیز مراجعه کرد.

چی بخرم؟ : فرش و انواع موکت

از چه راهی برسیم؟ : با استفاده از مترو می توانید در ایستگاه مولوی پیاده شده و سپس با تاکسی و یا بی ار تی به سمت چهار راه مولوی حرکت کنید.

بازار پرده مولوی

بازار پرده مولوی

تقریبا نمی توان هیچ خانه ای را بدون پرده یافت و به همین دلیل اشاره به بازارهای اصلی برای خرید و فروش پرده در مطلب بورس لوازم خانگی تهران کجاست الزامی است. در بازار پرده مولوی انواع پارچه در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون موجود است البته برای خرید پرده می توان به خیابان زرتشت نیز رفت اما قیمت ها در مولوی به نسبت پایین تر است. راسته پارچه فروشان بازار و عبدل آباد نیز در لیست بورس پرده در تهران قرار می گیرد.

چی بخرم؟ : انواع پرده منزل و محیط های اداری

از چه راهی برسیم؟ : برای رسیدن به بازار پرده‌ فروش‌های مولوی باید قبل از چهارراه مولوی پیاده شوید. ایستگاه مترو مولوی  نزدیک ‌ترین ایستگاه مترو به این بازار است. بعد از بیرون آمدن از مترو می ‌توانید دو ایستگاه تا خیابان عبداللهی را با اتوبوس‌های بی ‌آر تی و تاکسی بروید.

بازار پلاستیک امام رضا (ع) و بازار تهرانپارس 

بازار پلاستیک امام رضا (ع) و بازار تهرانپارس 

بازار پلاستیک امام رضا (ع) و بازار تهرانپارس از جمله بازارهایی است که می  توان از آن ها به عنوان بورس لوازم پلاسکو یاد کرد که البته مکان های دیگری نیز برای خرید این لوازم وجود دارد.

چی بخرم؟ : لوازم پلاسکو

از چه راهی برسیم؟ : برای رسیدن به  بازار پلاستیک امام رضا (ع) می توان مسیر سه راه افسریه، اتوبان امام رضا، بعد از میدان آقانور را طی کرد و برای رسیدن به بازار تهرانپارس می توان در ایستگاه مترو فرهنگسرا خارج شد و سپس خودتان را به خیابان اتحاد برسانید.

تقریبا اکثر بورس لوازم خانگی تهران معرفی شد که پایتخت نشینان و یا حتی کسانی که در تهران ساکن نیستند می توانند با مطالعه این مطلب کالای مورد نظر خود را تهیه کنند البته پیش از رفتن به بازار بهتر است که با نکاتی پیش از خرید آشنا شوید که در ادامه به طور خلاصه به آن ها اشاره شده است.

بازار صالح آباد

اگر به دنبال بورس لوازم ریز آشپرخانه یا دکوری و انواع مجسمه هستید، می توانید سری به بازار صالح آباد تهران بزنید. اجناس این بازار با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رود و از هر کالایی که بخواهید در این بازار یافت می شود. البته نباید فراموش کرد برای خرید تک باید 5شنبه و جمعه به این بازار بروید.

چی بخرم؟ : لوازم خرد آشپزخانه، مجسمه و دکوری، اسباب بازی

از چه راهی برسیم؟ صالح آباد در بزرگراه بهشت زهرا قرار داد و وقتی وارد آزادگان شدید، در حد فاصل بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا، خیابان شهید کلهر قرار واقع شده است. اگر قصد امدن از سمت بزرگراه تندگویان را دارید، به سمت اتوبان بهشت زهرا حرکت کرده و از روی  پل شهید صنیع خانی عبور کنید.

امکان رفتن به این بازار با مترو نیز وجود دارد. باید به ایستگاه میدان محمدیه در خط یک مترو بروید و وقتی به این ایستگاه رسیدید، از مترو خارج شده و سوار اتوبوس های میدان محمدیه به شهرک رسالت بشوید.شهرک رسالت در مجاورت صالح آباد قرار دارد.

برای حرکت به سمت صالح آباد با بی آ رتی می توانید به سمت میدان بهمن رفته و  سپس با تاکسی به سمت شهرک رسالت بروید.

نکات پیش از خرید لوازم خانگی

نکات پیش از خرید لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی و انتخاب درست و متناسب با نیازهای هر فرد بسیار حائز اهمیت است زیرا از این وسایل به طور مستمر استفاده می شوند و با توجه به قیمت بالایی که دارند باید در هنگام خرید نهایت دقت را داشت. پیش از این در مطالبی با عنوان هایی مانند راهنمای خرید لوازم خانگی تلاش شده تا به مشتریان در این زمینه کمک کنیم. در ادامه قصد داریم تا با ذکر نکات کلی اهمیت این موضوع را یادآوری کنیم.

  • تعیین بودجه مورد نظر
  • خرید از برندها و مراکز فروش معتبر
  • اولویت بندی نیازهای خود و خانواده
  • توجه به برچسب انرژی محصول
  • بررسی امکانات و مشخصات محصول
  • توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

کلام آخر

دسترسی به تنوع بالای محصولات یکی از مواردی است که از چشم هیچ مشتری پنهان نمی ماند و معمولا اکثر افراد علاقه دارند تا بعد از بررسی کامل و مشاهده مدل های مختلف، کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. این موضوع در بخش لوازم خانگی اهمیت بیشتری دارد و  به همین دلیل است که مواردی مانند جمعه بازار لوازم خانگی تهران یا بورس لوازم آشپزخانه تهران ذهن مشتریان را درگیر کرده است.

لیست فروشگاه های لوازم خانگی تهران در این بخش گردآوری شده تا دیگر نیاز نباشد برای خرید یک کالا به فروشگاه های سراسر پایتخت سر بزنید. اگر شما هم  می خوانید به لیست بورس لوازم خانگی تهران اضافه کنید می تواند در این صفحه معرفی کنید تا سایر مشتریان هم از تجربه شما استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • شهرام | 24 اردیبهشت 1401 در 7:12 ب.ظ

    هشتاد در صد در اختیار تولید کنندگان داخلیه ولی نمیتوانند بازار و مردم را راضی کنند چون با توجه به عدم ورود وادات خارحی انحصار گر شده وفقط دنبال حداکثر سود بدون پشتیبانی وخدمات هستند کاش کالایی در حد ازمایش و ارج تولید میکردن
    ولی حیف که مونتاژ کننده هستند پبه اسم داخلی جک نی را میفروشند

  • فهیمه | 13 دی 1401 در 9:22 ق.ظ

    سلام . من شنیدم بازار عمده فروشی صالح آباد هم بورس لوازم آشپزخانه و برقیه. درسته؟

    • نفیسه رحیمی | 13 دی 1401 در 10:04 ق.ظ

      سلام بله می تونید لوازم دکوری، آشپزخانه و پلاستیک را از بازار صالح آباد تهیه کنید اما برای وسایل برقی باید به امین حضور یا نمایندگی ها مراجعه کنید. ضمن این صالح آباد به صورت عمده عرضه می کند اما روزهای اخر هفته می تونید به صورت تک نیز خرید کنید.

    • بهار | 14 دی 1401 در 11:17 ق.ظ

      درود. اتفاقی با کانال تلگرامشون آشنا شدم محصولاشونو دیدم صالح آباد و نفیسه جان درست میگه. آشپزخانه و دکوری خیلی داشت.

  • مفتاحی | 12 بهمن 1401 در 8:39 ق.ظ

    سلام برای خرید هود و سینک و گاز به کجا می تونم مراجعه کنم؟

  • نعیمه | 19 اسفند 1401 در 1:13 ب.ظ

    سلام
    مقاله مفید و کاربردی بود ممنون ازتون.

  • حسین محمدی | 27 شهریور 1402 در 11:06 ق.ظ

    بورس سایر لوازم و ملزومات زندگی :
    شیرالات ساختمانی بعلاوه تجهیزات لوله کشی و ابیاری صنعتی :خیابان خیام از تقاطع خیابان 15 خرداد تا کوچه قورخانه
    کاموا و لوازم بافتنی : ضله جنوب غربی چهار راه حسن اباد
    انواع کیف و ساک و چمدان : خیابان منوچهری
    انواع ابزار و یراق : خیابان امام خمینی ( ره ) بین ترمینتال فیاظ بخش تا چهار راه حسن آباد
    میز و صندلی اداری و انواع صندلی مخصوص اپن اشپزخانه : خیابان حافظ بین پل حافظ تا چهار راه حسن اباد و خیابان سرهنگ سخایی منشعب از این خیابان
    انواع چرح خیاطی و لوازم یدکی و جانبی 1- خیابان جمهوری بعد از چهار راه ولیعصر ( عچ ) به سمت چهار راه کارگر ضلع جنوب و خیابان خیام ضلع جنوب غرب چهار راه گلوبندک
    سیم کابل و تمام وسایل سیم کشی ساختمان : خیابان لاله زار جنوبی
    انواع چاپگر و کاتریج و ریبون و لوازم یدکی مربوطه خیابان انقلاب نرسیده به فردوسی خیابان ایرانشهر
    انواع لوازم ارتوپدی بهداشتی و دستگاه های اندازه گیری فشار خون و قند خون و انوع اروتزو پروتز تقاطع خیابان ولیعصر ( عج ) و خیابان حمهوری به سمت جنوب
    انواع کنترل تلوزیون و لوازم صوتی و تصویری و مولر میدان امام خمینی ( ره ) پشت ساختمان بلدیه تهران ( راسته پشت شهرداری ) طبقه زیر زمین پاساژ لباف
    بورس فورش لوازم جانبی و قطعات یخچال و فریزر و کولرهای گازی و سایر لوازم برودتی : دروازه شمیران خیابان محمد باقر مشکی ( فخر اباد )
    بورس فروش قطعات یدکی و لوازم مصرفی و جانبی ماشین های لباسشوئی و ظرفشوئی ضلع شمال عربی میدان شهدا و خیابانهای منتهی به ان
    بورس فروش لوازم یدکی لوازم خانگی کوچک و اشپزهانه طبقات سوم و ششم ساختمان الومینیم
    بورس فروش انواع برچسب و شبرنگ و برچسبهای شیشه مات کن و روکابینتی و … خیابان فردوسی پایین تر از موچه برلن
    بورس فروش لوازم ماهیگیری و شکار :خیابان فردوسی پایین تر از کوچه برلن
    بورس فروش ماهی و میگو و سایر غذاهای دریایی تقاطع خیابان بعثت و خیابان 17 شهریور بازار ماهی سوله های اول و دوم
    بورس فروش ساعت و لوازم یدکی و تعمیران طبقه همکف ساختمان الومینیم
    بورس فروش دوچرخه میدان محمدیه ( اعدام )
    بورس فروش موتور سیکلت : خیابان 17 شهریور جوبی بین میدان های شهدا و خراسان
    بورس فروش کفش زنانه و مردانه و بچگانه خیابان باغ سپه سالار خیابان جمهوری نرسیده به چهار راه مخبرالدوله
    بورس فروش سماور برقی و نفتی و گازی و انواع کتری و سماور روگازی و قوری میدان بهارستان پایین تر از وزارت ارشاد تا ضلع شمال میدان
    بورس کابینت اشپزخانه : خیابان سهرودی ( بالاتر از خیابان مطهری ) انتهای خیابان پیروزی بلوار ابوذر ، میدان رسالت خیابان دلاوران و تکاوران شمالی
    بورس پارچه مبلی دروازه شمیران و بلوار دلاوران بورس لوازم شومینه خیابان فردوسی جنوبی نرسیده به سرهنگ سخایی