سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021 شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021 شد و این جوایز به گوشی هوشمند Note 20 و هدفون ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021 شد و این جوایز به گوشی هوشمند Note 20 و هدفون هوشمند Galaxy Buds + اختصاص داده شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021 شد

همانطور که گفته شد کمپانی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 جوایز نوآوری بسیاری را از آن محصولاتی مانند گوشی هوشمند Note 20 و هدفون هوشمند Galaxy Buds + کرد.  همچنین شایان ذکر بوده که به هیچ شرکتی در نمایشگاه الکترونیک CES 2021 بیش از یک گروه واحد جایزه داده نشده است.

انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) و برگزار کنندگان نمایشگاه CES افتخارات جوایز نوآوری CES 2021 را در این هفته اعلام کردند و گفته می شود که اطلاعیه ها در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه اعلام شده و از تاریخ 11 ال 14 ژانویه 2021 زمان برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

همچنین خبر خوبی که برای تمامی علاقه مندان به این نمایشگاه داریم این بوده که تمامی مخاطبان می توانند برای اولین بار در CES شرکت کنند زیرا این رویداد کاملا آنلاین بوده و تا قبل از شیوع ویروس کرونا در لاس وگاس و نوادا برگزار می شد.

سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021

مخاطبان از جدیدترین نوآوری های برجسته فناوری جهان از خانه یا محل کار خود با خبر خواهند شد و غرفه داران جدیدترین محصولات خود را رونمایی کرده و به بازار عرضه می کنند و کنفرانس های مطبوعاتی شرکت ها در بستر مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

کسب جوایز نوآوری CES یک رقابت سالانه است که به بهترین طراحی و مهندسی در محصولات فن آوری مصرف کننده در 28 گروه محصول تعلق می گیرد. در این رقابت شرکت ها سعی می کنند از فناوری های به روز برای تاثیر مثبت در زندگی افراد استفاده کننده تا بتوانند جوایز CES Innovation را از آن خود کنند.

سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021

ColdSnap در دسته لوازم خانگی به عنوان بهترین محصول انتخاب شده است. عملکرد این دستگاه به انجماد سریع آن بر می گردد به این صورت که در 120 ثانیه قابلیت انجماد و ارائه مواد غذایی، خوراکی، ماست یخ زده، قهوه یخ زده، اسموتی های یخ زده و بستنی را دارد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جدید ال جی در CES 2021 رونمایی می شوند

رویداد شرکت سامسونگ قرار است در 11 ژانویه برگزار شود و از ساعت 6:00 صبح آغاز خواهد شد. این رویداد در وب سایت شرکت پخش می شود بنابراین مخاطبان می توانند آن را به صورت مستقیم دنبال کنند.

سامسونگ برنده جایزه نوآوری CES 2021

اگر این شرکت بخواهد برنامه سال گذشته را تکرار کند باید شاهد خط جدیدی از تلویزیون های QLED، ساندبارها و فناوری های نمایشگر پیشرفته آن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • رضا | 05 دی 1399 در 2:12 ق.ظ

    آشغاله سامسونگ قطعات بی کیفیت مثل اگزینوس عامل اصلی افت کیفیت گوشی های سامسونگ و تلویزیون های بی کیفیتش سال به سال بخاطر سود بیشتر دچار افت کیفیتی میشن و هر سری قیمتش میره بالا و کیفیتش میاد پایین( یعنی سود فوق العاده در ازای کاهش کیفیت محصول) سامسونگ فقط ازش یه اسم مونده و یه لشگر اجناس بنجل پایین رده که بازار های دنیا رو تسخیر کرده… سری اس گوشی هاش هم به سرنوشت سری نوت دچار میشه با این بدنه پلاستیکی و اگزینوس غیر بهینه.

    • رضا | 05 دی 1399 در 2:24 ق.ظ

      مقایسه تلویزیون سامسونگ و شرکت فجیح تکنولوژی QLED در برابر رقبا :