عباس هاشمی
اخبار لوازم خانگی

نحوه قیمت گذاری محصولات لوازم خانگی چگونه است؟ + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انجمن صنایع لوازم خانگی در روز دوشنبه نشستی را با تمرکز بر  بیستمین ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انجمن صنایع لوازم خانگی در روز دوشنبه نشستی را با تمرکز بر  بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران برگزار کرد و  عباس هاشمی  دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی در حاشیه این نشست توضیحاتی در خصوص نحوه قیمت گذاری محصولات لوازم خانگی ارائه داد.

عباس هاشمی در خصوص نحوه قیمت گذاری محصولات لوازم خانگی گفت: واحدهای تولیدی برای قیمت گذاری محصولات جدید خود از طریق انجمن صنایع لوازم خانگی اقدام می کنند که پس از بررسی های لازم به سازمان حمایت منعکس می شود و با توجه به این که محصولات جدید هستند و سابقه قیمتی در این رابطه وجود ندارد. انجمن صنایع لوازم خانگی نقش یک منبع را ایفا کرده و اطلاعات مورد نظر را در اختیار سازمان حمایت قرار می دهد.

وی در پاسخ به این که آیا فرایند این ساز و کار قیمت گذاری طولانی است، عنوان کرد: نحوه قیمت گذاری محصولات لوازم خانگی با کمک این فرآیند سریع تر خواهد شد زیرا با توجه تعداد کارشناسان محدود در سازمان حمایت،  اظهار نظر و کارشناسی انجمن در واقع به کمک سازمان حمایت آمده در نهایت منجر به سریع تر شدن این مسیر شده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران + ویدیو

وی در پایان این نشست در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی و با اشاره به این که طی یک ماه گذشته در خواستی مبنی بر افزایش قیمت ها نداشتیم، افزود: توافق و مذاکراتی در این مورد میان سازمان حمایت و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران انجام شده است که قرار است واحدهای تولیدی برای تعیین قیمت محصولات جدید خود مستندات را ارائه کنند.

برای اطلاع از جزئیات و همچنین توضیحات کامل دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی از روند قیمت گذاری لوازم خانگی در بازار از سوی شرکت های تولیدی پیشنهاد می شود که ویدیو منتشر شده در این صفحه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • momo | 09 دی 1399 در 8:37 ب.ظ

    سلام
    مرسی برای این مطلب
    خیلی خیلی جالب بود
    امید وارم بازم مطلب بزارید