گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021
اخبار لوازم خانگی

گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021 شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در تاریخ 23 دسامبر گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021 معرفی شد در واقع این جایزه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در تاریخ 23 دسامبر گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021 معرفی شد در واقع این جایزه به تلفن همراه هوشمند تی سی ال مدل 5G UW 10 تعلق گرفت. این تلفن همراه اولین گوشی تی سی ال است که از اینترنت 5G پشتیبانی می کند و یکی از ارزان قیمت ترین تلفن هایی بوده اینترنت 5G را به خریداران ارائه می دهد. لازم به ذکر است که اعلامیه های مربوط به اعطای جایزه در نمایشگاه مجازی CES 2021 زودتر از موعد نمایشگاه منتشر شد در حالی که خود نمایشگاه در تاریخ 11 الی 14 ژانویه سال جدید برگزار خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021

نمایشگاه CES

نمایشگاه CES یک نمایشگاه الکترونیک بوده که نام کامل آن Consumer Electronics Show  است. این نمایشگاه بیشا از چهل سال است که در ایالت نوادا ایالات متحده آمریکا برگزار می شود اما بازدید از آن برای عموم آزاد نیست و تنها با همراه داشتن مجوز امکان بازدید وجود دارد. رویداد CES زمینه ای است برای کسانی که در زمینه فناوری و تکنولوژی علاقه و استعداد دارند تا بتوانند دستاورد های خود را به جهان معرفی کنند. اگرچه نمایشگاه CES 2021 به دلیل محدودیت های کرونایی همانند سال های گذشته برگزار نمی شود اما همچنان پابرجاست و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تی سی ال در نمایشگاه CES 2021

گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021

استفان استریت؛ مدیر کل بازاریابی جهانی TCL درباره حضور تی سی ال در نمایشگاه CES 2021 گفت: یکی از بزرگ ترین افتخارات و پیشرفت در مارکتینگ و بازار گوشی های هوشمند تی سی ال، این بود که گوشی گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021 شد. این موفقیت تعهدات  ما را نسبت به طراحی و ارائه امکانات و فناوری به روز همانند برقراری ارتباط و دسترسی به نسل های بعدی 5G را نشان می دهد.

گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021

گوشی  تی سی ال از تمام موانع سر راه خود را در مسیر تکنولوژی تلفن های هوشمند عبور کرد و همچنین توانست پهنای باند  را در کمترین قیمت ممکن به ارمغان بیاورد. قیمت باور نکردنی گوشی 5G UW 10 حدودا 400 دلار بوده که جزو گوشی های ارزان محسوب می شود.

دوربین های عقب سه گانه قدرتمند این تلفن همراه تی سی ال NXTVISION 48MP بوده که از هوش مصنوعی TCL نیز بهره مند است. همچنین دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند این امکان را می دهد تا دستگاه بتواند عکس های درخشانی در نور کم ضبط کند همچنین باعث کاهش نویز و روشن شدن تصاویر با پشتیبانی دقیق از فناوری AI می شود.

گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021

در ادامه روند معرفی این محصول باید بدانید که صفحه نمایشگر گوشی 5G UW 10 تی سی ال نسبت به مدل های پیشین تکامل پیدا کرده و ارتفاع آن به 6.53 اینچ رسیده است. این صفحه نمایش Full HD بوده و همچنین از صفحه نمایشگر های NXTVISION تی سی ال به شمار می آید. مجهز شدن این دستگاه به صفحه نمایش اختصاصی باعث شده تا کاربران بتوانند استفاده از یک نمایشگر روان را تجربه کنند. قابلیت اتصال با بلوتوث بسیار قدرت مند و پخش یک موسیقی شاد می تواند شما و خانوادتان را سرگرم کند. در واقع می توان گفتتی سی ال قصد دارد با عرضه گوشی 10 5G UW امکانات ارزشمندی را در اختیار خریداران قرار دهند علاوه بر این، کاربرانی که به دنبال استفاده از نسل جدید پهنای باند اینترنت 5G هستند بتوانند تنها با قیمت 399.99 دلار از آن بهره مند شوند.

جایزه نوآوری نمایشگاه CES

برنامه جایزه نوآوری نمایشگاه CES متعلق به انجمن کاربران فناوری CTA است که توسط این انجمن نیز حمایت و پدید آورده شد. در این طرح هر سال به طراحی و مهندسی محصولات های بروز و مرتبط به فناوری 28 جایزه اهدا می شود. این انجمن متشکل از داوران متخصص در بخش صنعت، رسانه، طراحی و مهندسی بوده که محصولات را بر اساس زیبایی، نوآوری، مهندسی، عملکرد و طراحی مورد بررسی قرار می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟