غرفه جی پلاس
بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

معرفی محصولات جی پلاس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در حالی برگزار شد که شرکت های زیادی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در حالی برگزار شد که شرکت های زیادی نظیر جی پلاس در این رویداد حاضر شدند و جدیدترین دستاوردها و محصولات جدید خود را در معرض نمایش گذاشتند.

 

 

نام برند جی پلاس و شرکت گلدیران به گوش اکثر مردم ایران خورده است و جای تعجب ندارد که بازدید از غرفه جی پلاس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران با استقبال خوبی مواجه شود اگرچه بازدید از این رویداد به دلیل محدودیت های اعمال شده ناشی از کرونا به حداقل رسیده است.

شیوع کرونا ویروس و محدودیت های اعمال شده مانع از حضور بسیاری از بازدیدکنندگان و فعالین این حوزه شد اما طی این گزارش ویدیویی تلاش شده تا اطلاعات کاملی از محصولات جی پلاس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران نظیر تلویزیون، ماشین ظرفشویی و… در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

شرکت جی پلاس با دستی پر در نمایشگاه امسال حاضر شد و در این ویدیو شاهد نمایش محصولات جدید این شرکت هستیم که شامل انواع تلویزیون، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و … می شود. تقریبا 2 سال از رونمایی این برند لوازم خانگی ایرانی می گذرد اما به پشتوانه سال های تجربه و حضور موفق شرکت گلدیران در بازار لوازم خانگی ایران می توان انتظار معرفی محصولات با کیفیتی را از این برند داشت.

کیوان شکرانی؛ مدیر برند صنایع گلدیران با اشاره به حضور فعال جی پلاس در تمامی بخش ها مانند گوشی های هوشمند، دستگاه تهوبه هوا و … عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا نیاز داخل کشور را در تمامی بخش ها تامین کنیم و در واقع تعریف ما از یک برند ملی کاملا متفاوت بوده و سعی ما بر این است تا با تولید محصولات هدفمند بتوانیم به نیاز تمام مردم جهان پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص موفقیت های این شرکت طی این مدت کوتاه عنوان کرد: استقبال خوب مردم از محصولات جی پلاس طی دو سال اخیر به پشتوانه اعتماد مردم به شرکت گلدیران روی داده است که در واقع برند جی پلاس فرزند شرکت گلدیران  است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟