عملکرد سامسونگ airdresser
اخبار لوازم خانگی

عملکرد سامسونگ AirDresser برای مقابله با کرونا چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عملکرد سامسونگ AirDresser برای بسیاری از کاربران ناشناخته است اما همانطور که از ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عملکرد سامسونگ AirDresser برای بسیاری از کاربران ناشناخته است اما همانطور که از نام این دستگاه مشخص بوده قابلیت تمیز کردن و از بین بردن بوی بد البسه را دارد و همچنین می تواند برای مقابله با ویروس جهش یافته کرونا لباس کاربران را ضد عفونی کند.

از عملکرد سامسونگ AirDresser چه می دانید؟

با ظهور بیماری همه گیر COVID-19 بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی دست به تولید و عرضه محصولاتی زده اند که قابلیت تمیز کردن و ضد عفونی کردن اشیاء و البسه افراد را دارند که روزانه با آن ها در تعامل هستیم.

بیشتر بخوانید:

با مزایای کمد هوشمند AirDresser سامسونگ بیشتر آشنا شوید

همین موضوع موجب شده تا کمد لباس AirDresser سامسونگ نقش مهمی را در این راستا ایفا کند. این کمد لباس دستگاه قابل حملی است که می تواند لباس های افراد را با استفاده از فناوری های مختلف و روز دنیا تمیز و خوش بو کند.

عملکرد سامسونگ airdresser

کمد لباس سامسونگ AirDresser مجهز به فناوری جدیدی است که کمپانی سامسونگ آن را JetSteam می نامد. JetSteam هوای قوی را به عمق لباس ها تزریق می کند و این عملیاتی است که سامسونگ ادعا می کند 99.9 درصد ویروس ها و باکتری ها، 100 درصد کنه های خانگی، 99 درصد بوهای ناخوشایند و 99 درصد سایر مواد مضر را از بین می برد. همچنین یک فیلتر معطر کننده دارد که می تواند ذرات بوی عرق و مواد غذایی را جذب کند.

بیشتر بخوانید:

دستگاه AirDresser در ایفا 2019 معرفی شد/ مکش 200 واتی جاروبرقی بی‌سیم POWERStick Jet

همچنین AirDresser کمپانی سامسونگ مجهز به Heatpump Drying برای خشک کردن لباس ها است. این فناوری از هوای تامین شده در دمای پایین برای خشک کردن لباس بدون اجازه چروک شدن یا آسیب دیدن لباس استفاده می کند. از آن جا که در فصل زمستان اکثر افراد از کت های خز استفاده می کنند، سامسونگ حتی یک چرخه مخصوص مراقبت از این جنس پارچه های لباس را نیز در نظر گرفته است که می تواند با از بین بردن 90 درصد رطوبت لباس های خز را خشک کند.

عملکرد سامسونگ airdresser

Samsung AirDresser دارای با برچسب قیمت 1489 دلار در فروشگاه های سامسونگ و دیگر فروشگاه های اینترنتی و حضوری به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

کمد لباس AirDresser سامسونگ در شرایط کرونا چه کاربردی دارد؟

قابل ذکر است که سامسونگ در اوایل سال جاری دستگاه ضدعفونی کننده قابل حمل UV-C را عرضه کرد که برای از بین بردن میکروب های موجود در گوشی های هوشمند طراحی شده است. گفته می شود این دستگاه فقط در 10 دقیقه می تواند تا 99 درصد از میکروب ها از جمله E. coli ،Staphylococcus aureus و Candida albicans را از بین ببرد.

عملکرد سامسونگ airdresser

همچنین می توان از آن برای پاکسازی سایر وسایل و موارد از جمله هدفون های هوشمند، ساعت هوشمند، کلید ، عینک آفتابی و ماسک استفاده کرد. این گجت از چراغ های فرابنفش دوتایی استفاده می کند که هم سطح بالا و هم سطح پایین وسیله ای را که درون جعبه قرار گرفته استریل می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟