اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی
اخبار لوازم خانگی

اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی در نمایشگاه CES 2021 رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی با کمک بیش از 30 هزار لامپ ال ای دی کوچک یکی از جدید ترین نوآوری های خود ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی با کمک بیش از 30 هزار لامپ ال ای دی کوچک یکی از جدید ترین نوآوری های خود را در نمایشگاه CES 2021 معرفی خواهد کرد. نوآوری ال جی افزایش درخشندگی و کنتراست بالای تلویزیون ال سی دی بوده که این موضوع باعث پیشرفت بزرگی در تولید تلویزیون های ال سی دی خواهد شد. بر اساس اخبار منتشر شده، اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی قرار است در کنار صفحات تلویزیون ال سی دی 2021 خود ارائه دهد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

به عبارت دیگر تلویزیون های LCD ال جی به عنوان اولین تلویزیون این کمپانی به پنل miniLED QNED مجهز خواهند شد که این موضوع باعث شده تا ال جی این دستگاه را به عنوان محصول پرمیوم 2021 خود معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

تلویزیون miniLED QNED ال جی

اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی

 استفاده از تلویزیون miniLED QNED ال جی باعث جهشی بزرگ و پیشرفت عظیمی در کیفیت تصاویر تلویزیون های ال سی دی به شمار می آید در واقع باید قدردان تکنولوژی کوانتوم دات و NanoCell و همچنین پنل miniLED به عنوان منبع اصلی نور، کنتراست و روشنایی تلویزیون های ال سی دی بود زیرا این نسخه از لحاظ پخش تصاویر با ال سی دی های معمولی قابل مقایسه نیست. مجموعه محصصولات 2021 ال جی شامل 10 مدل تلویزیون جدید 4K و 8K است که طیف گسترده ای از اندازه های بزرگ را دربر می گیرد، گفته می شود بزرگ ترین اندازه آن 86 اینچی است.

اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی

بعد از تلویزیون های OLED ال جی که توانایی کنترل نور کم و تیره و همچنین پیکسل های خود نور دارد، اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی نیز می تواند یکی دیگر از محصولات جذاب ال جی باشد. ساختار این پنل به شکلی است که به کمک نور پس زمینه miniLED می توان در تلویزیون های ال سی دی تجربه ای جدید از تماشای تصاویر را بدست آورد. تلویزیون های miniLED QNED ال جی به عنوان اولین محصولی که از فناوری NanoCell و کوانتوم دات به صورت ترکیبی در یک محصول استفاده می کند، رنگ های رنگها فوق العاده دقیق تری را به نایش می گذارد. این در حالیست که نور پس زمینه پنل پیشرفته LED کنتراست بهتر و رنگ سیاه عمیق تری را در تصاویر با واقع گرایی استثنایی ارائه می دهد. لازم به ذکر است که با حداکثر نرخ به روز رسانی 120 هرتز این تلویزیون، نمایش فیلم و تصاویر تلویزیون حرکت روان و طبیعی تری دارند.

نور پس زمینه نوآوری ال جی از طریق 30 هزار لامپ ال ای دی کوچک تامین می شود و هنگامی که با بیش از 2 هزار و 500 منطقه کم نور و فناوری پیشرفته کم نور شدن جفت شود روشنایی باورنکردنی و نسبت کنتراست 1/ 1000000 را تولید خواهد کرد. نتیجه این فعالیت ها کیفیت بالای تصاویر HDR به همراه کنتراست و رنگ های تیره برجسته بوده و همچنین پوشش طیف گسترده ای از رنگ ها از دیگر نتایج این اقدامات است.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جدید ال جی در CES 2021 رونمایی می شوند

نام هو جون؛ معاون ارشد تحقیق و توسعه در شرکت سرگرمی خانگی ال جی گفت: اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی فضای تلویزیون های LCD را بهبود بخشیده و توانستیم محصول فوق العاده  دیگر برای ایجاد سرگرمی در خانه به مشتریان خود بدهیم. این تلویزیون تجربه ای را به کاربران ارائه می دهد که توانسته آن را نسبت به تلویزیون های ال سی دی دیگر متمایز کند. هچنین تعهد ما به نوآوری و حرکت رو به جلو استاندارد های ال جی را نشان می دهد.

اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی

شایان ذکر است که اطلاعت بیشتری درباره این محصول در دستررس نیت و اینگونه که پیداست باید تا مراسم رونمایی این تلویزیون در نمایشگاه CES منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 09 دی 1399 در 9:05 ب.ظ

    بسیار عالی تلویزیون با کیفیت mini led از ال‌جی حیف که اون کلمه QNED خرابش کرده برای فروش بیشتر… سامسونگ مثل دونه کرم خورده هس که افتاده تو صنعت تلویزیون ( ال‌جی هم برای رقابت با سامسونگ همچین اسمی انتخاب کرده.)