ماشین‌های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

معرفی ۶ قابلیت کاربردی ماشین‌ های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رعایت پاکیزگی و بهداشت همچنان از مهم‌ترین کارهای روزمره همه ما در شرایط فعلی است، ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رعایت پاکیزگی و بهداشت همچنان از مهم‌ترین کارهای روزمره همه ما در شرایط فعلی است، همین مساله بعضی لوازم خانگی را پرکاربردتر از قبل کرده است. ماشین‌ لباسشویی یکی از همین دستگاه‌هاست و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ماشین‌ های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ بپردازیم.

ماشین‌ های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه است که آنها را به محصولی مناسب و کارآمد  برای تمامی خانواده‌ها تبدیل می‌کند. این لباسشویی با بهره‌مندی از خشک‌کن ۱۰۰ درصد و فناوری AIRWASH در مدتی کوتاه لباس‌ها را ضدعفونی شده و پاکیزه به صاحبش تحویل می‌دهد.

رعایت پاکیزگی و بهداشت همچنان از مهم‌ترین کارهای روزمره همه ما در شرایط فعلی است، همین مساله بعضی لوازم خانگی را پرکاربردتر از قبل کرده است. ماشین‌ لباسشویی یکی از همین دستگاه‌هاست که در این روزها بیشتر از گذشته روشن و خاموش می‌شود، البته لباسشویی قدیمی خانه ما بار آخر که خاموش شد دیگر روشن نشد و تعمیر و تعویض هم جوابگو نبود.

بعد از آن بود که با توجه به شرایط اقتصادی با همسرم فهرستی از مهم‌ترین نکات یک ماشین لباسشویی مناسب و کاربردی را تهیه کردیم تا بهینه‌ترین و هوشمندانه‌ترین خرید را داشته‌ باشیم. اولین چالش ما دیر خشک شدن لباس‌ها مخصوصا در فصول سرد بود که یا دائم دست به اتو در حال خشک کردن لباس‌ها بودیم یا لباس‌ها از روی در و دیوار و شوفاژ آویزان بودند. شستشوی بهداشتی با کیفیت و البته کاهش مصرف انرژی برای کاستن از رقم قبوض هم از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در زمان خرید بودند. در مجموع ما به یک ماشین لباسشویی نیاز داشتیم تا ضمن اینکه در بهترین حالت شستشو می‌دهد یک خشک‌کن به تمام معنا هم باشد.

یک خشک‌شویی تمام عیار در کمترین زمان

ماشین‌های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ

با پرس‌وجو در میان دوستانم و تحقیقاتم در اینترنت متوجه شدم بهترین انتخاب برای خانواده ما نسل جدید ماشین‌های لباسشویی سامسونگ سری کمبو (Combo) است که با فناوری‌های موجود در آن ضمن اینکه لباس‌ها در بالاترین کیفیت و کمترین زمان شسته می‌شوند، به محض خروج  از ماشین لباسشویی صد درصد خشک و بدون چروک آماده برای پوشیدن هستند. در کنار این قابلیت من با فناوری‌های جدیدی در ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا شدم که حالا تمام دغدغه‌های من و همسرم در این زمینه رفع شده است.

حباب‌های پاکیزگی

ماشین‌های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ

یکی از پرکاربردترین فناوری‌های استفاده شده در ماشین‌های لباسشویی سری کمبو سامسونگEco Bubble  یا حباب‌ساز است. با این قابلیت می‌توانید مقدار زیادی از لباس‌ها را حتی در دماهای پایین (۱۵ درجه) در تمیزترین حالت ممکن بشویید.

فناوری Eco Bubble به این شکل کار می‌کند که ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود و در الیاف نفوذ می‌کند و به سادگی کثیفی و چرک را از بین می‌برد. با این فناوری از الیاف لباس‌ها به خوبی مراقبت می‌شود و در مصرف انرژی و زمان به بهترین شکل ممکن صرفه‌جویی می‌شود.

بهداشتی‌ترین شستشو با هوا

قابلیت AIRWASH هم یک قابلیت جدید در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ است. با قابلیت AIRWASH بدون نیاز به آب و مواد شوینده شیمیایی می‌توانید لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضدعفونی و پاکیزه کنید. این فناوری بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و میکروب‌های مضر را از طریق هوای گرم از بین می‌برد.

کارکردAIRWASH  به این صورت است که وقتی در جریان شستشو از آب استفاده نمی‌شود، احتیاجی به خشک کردن هم وجود ندارد و در این صورت است که لباس‌ها دوام بیشتری پیدا می‌کنند و تنها با استفاده از هوای گرم میکروب‌زدایی می‌شوند.

از درِدوم وارد شوید

ماشین‌های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ

«ادواش» یکی دیگر از قابلیت‌های مهم لباسشویی‌های جدید سامسونگ است. سامسونگ به کمک طراحی جدید و منحصر‌به‌فرد خود توانست از طریق درِ دوم یا ادواش قابلیت اضافه کردن لباس (هم برای شستشو و هم برای آبکشی) و مایع نرم‌کننده را پس از شروع برنامه شستشو امکان‌پذیر کند.

وجود قابلیت ادواش به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران فراموش کردن لباس‌ها پس از روشن کردن ماشین لباسشویی نباشید. همه ما خاطرات زیادی از جوراب‌ها ولباس‌های جا مانده داریم. در این صورت دیگر نیازی به روشن کردن دوباره ماشین لباسشویی ندارید و می‌توانید لباس‌های جامانده را به راحتی و در میانه چرخه شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنید.

کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی

ماشین‌های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ

رتبه مصرف ماشین‌های لباسشویی سری کمبو سامسونگ A+++ است و به دلیل مصرف بسیار پایین هزینه برق مصرفی به شدت کاهش می‌یابد. موتور این دستگاه نیز دیجیتال اینورتر است که امکان بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را به همراه دارد. موتورهای دیجیتال اینورتر در مقایسه با موتورهای معمولی به انرژی کمتری نیاز دارد و عملکرد کم‌ سروصداتری را به نمایش می‌گذارد. با کمتر شدن قطعات متحرک در موتورهای دیجیتال اینورتر طول عمر بیشتر دستگاه افزایش پیدا کرده، به گونه‌ای که سامسونگ آن را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

عیب‌یابی هوشمندانه

ماشین‌های لباسشویی‌ سری کمبو سامسونگ

سیستم عیب یاب خودکار هم از دیگر فناوری‌های استفاده شده در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ است. اگر کارآیی دستگاه دچار مشکلی شده باشد فناوری Smart Check آن را خودکار تشخیص می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از نصب یک برنامه در گوشی هوشمند خود به سادگی از راهکارهای عیب‌یابی بهره‌مند شوید. این قابلیت در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و دغدغه شما را از بابت هزینه‌ها مرتبط با تعمیرات حضوری رفع می‌کند.

Air Wash ، موتور دیجیتال اینورتر، ادواش، فناوری حباب‌ساز Eco Bubble، لکه‌زدایی قوی Bubble Soak، سیستم عیب یاب خودکار Smart Check و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در این دستگاه باعث شده ماشین لباسشویی سری کمبو سامسونگ یکی از پرکاربردترین و مفیدترین لوازم در خانه‌مان باشد.

نظر شما چیست؟