غونوی صنعت لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

مقایسه صنعت لوازم خانگی با خودروسازی کاملا اشتباه است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: مقایسه صنعت لوازم خانگی با ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: مقایسه صنعت لوازم خانگی با خودروسازی یک مقایسه کاملا اشتباهی است.

«حمیدرضا غزنوی» در برنامه در خصوص مقایسه صنعت لوازم خانگی با خودروسازی گفت : متاسفانه صنعت خودرو در کشور تحت نظارت اقتصاد دولتی است به همین دلیل رقابتی نشده و مشکلاتی از حیث تولیدات با کیفیت دارد ولی صنعت لوازم خانگی 99 درصد مربوط به بخش خصوصی و همواره در حال ارتقا و به روز شدن است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: لوازم خانگی یک کالای حساس و لوکس محسوب می شود از اینرو به لحاظ کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش همیشه در حال پالایش و ارتقاست چون مشتری معطل نمی ماند تا بخواهد هر جنسی را استفاده کند.

وی در ادامه از وجود یک هزار و 500 تولید کننده لوازم خانگی در کشور خبر داد و افزود: رقابت بسیار سنگینی از لحاظ قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش در بین تولید کنندگان داخلی وجود دارد.

صنعت لوازم خانگی تحریم

غزنوی همچنین اظهار داشت: شرایط خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی امروز نسبت به گذشته بسیار متفاوت است.
وی به رادیو اقتصاد گفت: خوشبختانه امروز در دانشگاه های کشور رشته خدمات پس از فروش برای صنعت لوازم خانگی دایر شده و نیروی انسانی متخصص در این زمینه در حال تربیت شدن است.

به گزارش رادیو اقتصاد، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران افزود: خیلی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کشور سیستم خدمات پس از فروش راه اندازی کرده اند و خیلی از صنایع هم از شرکت های خدمات پس از فروش بیرونی استفاده می کنند یعنی خدمات پس از فروش خود را به یک شرکتی که کار آن فقط خدمات پس از فروش است، واگذار می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: شرکت و برندی که بخواهد در بازار لوازم خانگی کشور بماند و سهم بیشتری از این بازار داشته باشد چاره ای جزء سرمایه گذاری در حوزه کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟