اجاق گاز جدید ال جی در CES2021
اخبار لوازم خانگی

اجاق گاز جدید ال جی در CES2021 رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اجاق گاز جدید ال جی در CES2021 رونمایی خواهد شد یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اجاق گاز جدید ال جی در CES2021 رونمایی خواهد شد یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ال جی است که از مجموعه InstaView نیز محسوب می شود.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

رونمایی اجاق گاز جدید ال جی در CES2021

در جدیدترین لوازم آشپزخانه برتر ال جی حالتی نوآورانه افزوده شده که لذت پخت و پز را بیشتر و غذاهایی دلپذیر و لذیذ را برای اعضای خانواده درست می کند.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

مجموعه InstaView جدید ال جی با عنوان Air Sous Vide آشپزی متفاوتی را در خانه ارائه می دهد. اجاق گاز جدید ال جی دارای حالت Air Fry ال جی، درب InstaView و مجموعه ای از توابع هوشمند برای یک آشپزی سالم و راحت در خانه است.

اجاق گاز جدید ال جی در CES2021

این اجاق گاز ال جی که از حالت Air Sous Vide بهره می برد و به گونه ای در مزه و طعم غذا موثر است که گویی یک متخصص حرفه وعده های غذایی را تهیه کرده است. با کنترل دقیق دما و جریان هوا، غذاهای بسته بندی شده در اجاق فر می توانند حداکثر طعم و رایحه را حفط کنند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از یخچال InstaView ال جی در CES2021 با طراحی جدید

ال جی Air Sous Vide می تواند به طور مداوم هر دمای بین 100 تا 205 درجه فارنهایت (38 تا 96 درجه سانتیگراد) را تا 48 ساعت بدون آب حفظ کند که فضای آماده سازی کمتری را اشغال می کند.

اجاق گاز جدید ال جی در CES2021

همچنین در این اجاق گاز از فناوری InstaView ال جی استفاده شده و کاربران با دو بار ضربه زدن بر روی درب شیشه ای اجاق گاز به طور خودکار چراغ داخلی روشن می شود و کاربران می توانند به راحت عمل پخت و پز را کنترل کنند و به لطف فناوری EasyClean کاربران می توانند نظافت اجاق گاز و صفحه آشپزی را بدون هیچ گونه تلاش و مواد شوینده فقط در 10 دقیقه و فقط با استفاده از قدرت آب خالص تمیز کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

این مجموعه از فناوری ProBake برای پخت سریع و کامل بهره می برد و قابلیت Air Fry با استفاده از روغن غذاهای سرخ شده خوش طعم را ارائه می دهد.

اجاق گاز جدید ال جی در CES2021

مجموعه ال جی با استفاده از برنامه ThinQ connected می تواند به اسپیکرهای هوشمند مانند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا متصل شود. همچنین می تواند دستورالعمل هایی که کاربر انتخاب می کند برای پخت و پز به فر بفرستد و سپس حالت پخت و دمای مناسب ا تنظیم کند.

بیشتر بخوانید:

اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی در نمایشگاه CES 2021 رونمایی خواهد شد

لیو جائه چئول؛ رئیس شرکت لوازم خانگی ال جی الکترونیکس گفت: “ما در مجموعه جدید خود از نوآورانه ترین فناوری های پخت و پز استفاده کرده ایم که قرار است آن ها را در نمایشگاه 2021 CES معرفی کنیم.”

اجاق گاز جدید ال جی در CES2021

وی در ادامه افزود:” ما اطمینان داریم كه استفاده از اجاق گاز Air Sous Vide بسیار راحت تر از اجاق گاز های معمولی است و در مزه و ظاهر غذاها نقش مهمی را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جدید ال جی در CES 2021 رونمایی می شوند

مجموعه InstaView ال جی با اجاق گاز Air Sous Vide از 11 ژانویه در نمایشگاه CES 2021 در غرفه مجازی ال جی نمایش داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟