بهترین برندهای یخچال فریزر
اخبار لوازم خانگی

بهترین برندهای یخچال فریزر برای خرید کدامند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشنایی با بهترین برندهای یخچال فریزر در بازار لوازم خانگی به شما کمک می کند ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشنایی با بهترین برندهای یخچال فریزر در بازار لوازم خانگی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید و در واقع پارامترهای یک یخچال فریزر با کیفیت را بیشتر بشناسید.شرکت های زیادی در جهان وجود دارند که در زمینه تولید یخچال فریزر مشغول به کار هستند و با توجه به تنوع بالا در بازار لوازم خانگی دستتان برای انتخاب هر نوع یخچالی باز است اگرچه در حال حاضر نمی توان به دلیل خروج شرکت های خارجی به برخی از محصولات شرکت های معرفی شده دسترسی داشت اما در این بخش تلاش شده تا با پرداختن به موضوعاتی مانند قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب و  یا پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی به سوالاتی مانند یخچال ایرانی چه مارکی خوبه پاسخ دهیم تا مشتریان ایرانی بتوانند یخچال فریزر مناسب خود را با توجه به احتیاجات و بودجه مورد نظر خود انتخاب کنند. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت تر و با امکانات بیشتری هستید و به عبارت دیگر در انتخاب برند دچار وسواس هستید توصیه می کنیم که نگاهی به این مطلب بیندازید.

بهترین برندهای یخچال فریزر در بازار های جهانی

بهترین برندهای یخچال فریزر در بازار های جهانی

همان طور که گفته شد، شرکت های زیادی در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت می کنند اما تنها تعداد محدودی از این برندها می توانند عنوان بهترین برندهای یخچال فریزر  را از آن خود کنند و یا در لیست بهترین یخچال فریزر سال 2020 قرار بگیرند. مطمئنا خرید از یک برند معتبر به سبب تولید محصولاتی با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش خواسته هر مشتری است که البته به دلیل ممنوعیت واردات لوازم خانگی و خروج شرکت های خارجی برخی از این برندهای ذکر شده در ایران فعالیت نمی کنند و به همین دلیل در این مطلب تنها به معرفی برندهای برتر جهانی اکتفا نشده و قصد داریم به منظور راهنمایی بهتر مشتریان ایرانی، نگاهی به پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی بیندازیم و در واقع به سوالاتی مانند یخچال ایرانی چه مارکی خوبه و یا قیمت یخچال فریزر ایرانی پاسخ دهیم.

در لیست بهترین برندهای یخچال فریزر نام شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، ویرپول، جنرال الکتریک و … به چشم می خورد که براساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و همچنین تجربیات و نظرات کاربران در این لیست قرار گرفته اند و شاید بهتر است که پیش از رفتن به بازار حتما نگاهی به این مطلب بیندازید و به عبارت دیگر با بهترین یخچال فریزر سال 2020 و یا حتی پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی آشنا شوید. از حداقل فایده خواندن چنین مطالبی می توان به تصمیم گیری بهتر و راحت تر و عدم سردرگمی در انتخاب و خرید محصول اشاره کرد.

در همین رابطه بخوانید:

نگاهی به بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی جهان

جنرال الکتریک (GE)

یخچال فریزر مدل PVD28BYNFS جنرال الکتریک

تولید کننده جنرال الکتریک به عنوان یکی از با سابقه ترین و مطرح ترین برندهای لوازم خانگی در سراسر جهان شناخته می شود که طیف وسیعی از محصولات را روانه بازار می کند.  اگر به دنبال خرید یک یخچال فریزر با کیفیت هستید و یا این که نمی خواهید خیلی زود به سراغ تعمیر لوازم خانگی خود بروید توصیه ما به شما خرید یخچال فریزرهای جنرال الکتریک است.

یخچال فریزر مدل PVD28BYNFS جنرال الکتریک

تنوع یخچال فریزرهای جنرال الکتریک بسیار بالا بوده و شامل تمامی مدل ها مانند ساید بای ساید، فرنچ دور و یا بالا و پایین می شود. این برند تولید کننده لوازم خانگی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا قیمت کالاهای خود را در کنار عرضه محصولاتی با امکانات بالا و پیشرفته کاهش دهد و به عبارت دیگر با فروش لوازم خانگی های مقرون به صرفه مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند. یخچال های فریزر های فرنچ دور و یا درب فرانسوی این شرکت در مقایسه با سایر تولیدات جنرال الکتریک از قیمت بالاتری برخوردار هستند اگرچه مجهز به فناوری های پیشرفته مانند فیلتراسیون قوی آب هستند.

یخچال فریزر مدل PVD28BYNFS یکی از بهترین تولیدات این شرکت تلقی می شود که از ویژگی های آن می توان از روکش استیل ضد زنگ، باز و بسته شدن راحت کشوها و همچنین نور ال ای دی داخلی نام برد.جالب است بدانید که این مدل جنرال الکتریک مجهز به آب سرد کن خودکار و بدون دخالت دست است. بدین معنا که می توانید لیوان را در جای خود قرار داده و بدون نگرانی بابت سر ریز شدن آب به کارهای دیگر خود برسید.

فریجیدر

یخچال فریزر مدل FGSC2335TF فریجیدر

شرکت فریجیدر به دلیل تولید محصولاتی کم مصرف، با دوام بالا و مطمئن شهرت جهانی دارد و جای تعجب ندارد که در لیست بهترین برندهای یخچال فریزر قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید یک یخچال فریزر بی دردسر هستید که مواد غذایی را تازه نگهدارد توصیه ما به شما خرید از یخچال فریزرهای فریجیدر است.

یخچال فریزر مدل FGSC2335TF فریجیدر

طراحی یخچال فریزرهای فریجیدر بسیار ساده و شیک بوده و دور از هر گونه زرق و برقی است. به همین دلیل در میان برندهای برتر از قیمت مناسب تری برخوردار است. محصولات این شرکت به دلیل دارا بودن قفسه های قابل تنظیم، فیلتراسیون آب و یخ، فرنچ دور و درب استیل ضد زنگ بسیار پرطرفدار است. یخچال فریزر مدل FGSC2335TF یکی از کاربردی ترین محصولات این شرکت تلقی می شود که به اندازه کافی فضا برای ذخیره سازی مواد غذایی دارد و در عین ارائه امکانات قابل توجه با برچسب قیمت مناسب به فروش می رسد.

ال جی

یخچال فریزر ال جی مدل LMXS28596D

اکثر مشتریان با محصولات شرکت ال جی مانند تلویزیون، اسپیکر و گوشی های هوشمند آشنایی دارند اما این برند کره ای حرف های زیادی برای گفتن در بازار لوازم آشپزخانه دارد. شهرت تولیدات این شرکت بیشتر به دلیل عرضه فناوری و امکانات پیشرفته و همچنین طراحی شیک و به روز است. اکثر کالاهای این شرکت از قابلیت اتصال به وای فای برخوردار بوده و یکی از معروف ترین مدل های یخچال فریزر این برند دارای درب مجهز به صفحه نمایش بوده که بدون باز کردن درب و تنها با کمک چند ضربه به راحتی می توانید از محتویات داخل یخچال باخبر شوید.

یخچال فریزر ال جی مدل LMXS28596D

شرکت ال جی به منظور حضور گسترده در بازار جهانی در تلاش است تا محصولاتی عرضه کند که پیشرفته و کارآمد بوده و در عین حال از قیمت رقابتی بهره ببرد. یخچال فریزر ال جی مدل LMXS28596D یکی از با کیفیت ترین و مجهز ترین تولیدات این برند کره ای به شمار می رود که با خرید آن می توانید به قابلیت پیشرفته و کاربردی مانند کشوهای فریزر دوتایی دسترسی داشته باشید.

ویرپول

یخچال فریزرهای ویرپول مدل WRF555SDFZ

برجسته ترین ویژگی یخچال فریزرهای ویرپول مربوط به دوام و کیفیت بالا می شود و در واقع به همین دلیل است که تولیدات آن معمولا در لیست بهترین یخچال فریزر سال 2020 و یا بهترین برندهای یخچال فریزر قرار می گیرند. این برند به دلیل تولید محصولاتی با دوام بالا و بدون نیاز به تعمیر در کوتاه مدت دارای تعداد زیادی مشتری وفادار است.

یخچال فریزرهای ویرپول مدل WRF555SDFZ

در لیست تولیدات این شرکت تنوع بالایی دیده می شود که از جمله می توان به ساید بای ساید، بالا و پایین، فرنچ دور و فریزر بالا اشاره کرد. یخچال فریزرهای ویرپول نیز علیرغم امکانات و طراحی مدرن و فانتزی از قیمت رقابتی برخوردار بوده که یکی از یخچال فریزرهای محبوب این برند مدل WRF555SDFZ است و بیشتر به دلیل فضای بزرگ و کافی و امکانات به روز شناخته شده است.

سامسونگ 

یخچال فمیلی هاب سامسونگ

شرکت سامسونگ نیز همانند رقیب دیرینه خود یعنی ال جی در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی مانند گوشی هوشمند، تلویزیون و … شناخته شده است و  همچنین در بخش لوازم خانگی های پریمیوم از پرچمداران کلیدی تلقی می شود. بهتر است که برای خرید یخچال فریزر شیک، پیشرفته و هوشمند به سراغ تولیدات این شرکت کره ای بروید.

بیشتر بخوانید:

مشخصات یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ مدل PR30PN

یخچال فمیلی هاب سامسونگ

 

یخچال فمیلی هاب سامسونگ یکی از محصولاتی است که علاوه بر ارائه قابلیت های یک یخچال فریزر می تواند به عنوان یک هاب خانه هوشمند محسوب شود و امکاناتی مانند تشخیص تصویر با هوش مصنوعی، تنظیم دمای منزل، روشن و خاموش کردن چراغ ها و یا حتی باز و بسته کردن قفل درب را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سامسونگ در کنار عرضه یخچال فریزر های پیشرفته در زمینه تولید محصولاتی ساده و مقرون به صرفه تر نیز فعالیت می کند. جالب است بدانید که تمامی تولیدات این برند دارای انرژی استار بوده و بسیار کم مصرف هستند.

مای تگ

یخچال فریزر مدل MRT118FFFH مای تگ

اگر به دنبال خرید یک محصول مطمئن و جا دار هستید بهتر است که نگاهی به یخچال فریزرهای مای تگ بیندازید. تولیدات این برند معمولا دارای درب های بزرگ، قفسه های قابل تنظیم و ظرفیت و گنجایش بسیار بالا هستند که از این جهت برای خانواده های پرجمعیت انتخاب بهتری تلقی می شود. اکثر محصولات مای تگ دارای دستگیره های درب گرد و حرفه ای هستند که منجر به تمایز آن ها با سایر برندها شده و به ظرافت بیشتر آن ها کمک کرده است.

یخچال فریزر مدل MRT118FFFH یکی از بهترین محصولات این شرکت به شمار می رود که دارای ظاهری کلاسیک و زیبا بوده و مجهز به کنترل دیجیتالی و فریزر بالا است و برای افرادی که به دنبال خرید محصولی نه چندان گرانقیمت هستند توصیه می شود.

کیچن اید

KRFC302EPA کیچن اید

طراحی یخچال فریزرهای کیچن اید منحصر به فرد بوده و بیشتر یادآور اواسط قرن است اگرچه می توان تمامی امکانات و فناوری انواع یخچال فریزر مانند درب فرانسوی، ساید بای ساید و … در تولیدات آن مشاهده کرد. محصولات این شرکت در عین جا دار بودن دارای دوام و امکانات به روز است و با اکثر آشپزخانه ها هماهنگی دارد.

برخی از ویژگی های مدل های این شرکت مانند کنترل دما هدفمند برای آشپزها قابل توجه است. مدل KRFC302EPA دارای فریزر مخفی بوده و از تنظیمات آن می توان به حالت تعطیلات اشاره کرد.

Danby

یخچال Danby DFF100C1BSLDB

اگر به دنبال خرید یک یخچال فریزر ارزان قیمت و با کارایی و امکانات بالا هستید بهتر است که از یخچال فریزرهای Danby دیدن فرمایید. این برند در زمینه تولید سایر محصولات آشپزخانه مانند ماشین ظرفشویی، دستگاه تصفیه آب، مایکروویو و … فعالیت می کند و معمولا یخچال فریزرهای این شرکت برای فضاهای کوچک مناسب تر است.

Danby DFF100C1BSLDB یخچال

تمامی مدل های Danby از طراحی بسیار ساده و جمع و جور برخوردار بوده و از امکانات آن ها می توان از قفسه های قابل تنظیم، چراغ ال ای دی و استفاده راحت نام برد. امکاناتی که ذکر شده برای قرار گرفتن محصولات این برند در لیست بهترین برندهای یخچال فریزر قانع کننده است اما اگر بخواهیم یکی از مهمترین تولیدات این شرکت را نام ببریم می توان به مدل DFF100C1BSLDB اشاره کرد که در عین سادگی از طراحی شیک بهره بوده و با قیمت مناسب عرضه می شود.

مجیک شف

مجیک شف

دلیل قرارگیری مجیک شف در لیست بهترین برندهای یخچال فریزر و یا بهترین یخچال فریزر سال 2020 به دلیل ارائه یخچال فریزرهای مینی و کوچک کارامد است. محصولات این شرکت فاقد امکانات بسیار پیشرفته و یا طراحی پیچیده هستند و بیشتر به دلیل جمع و جور بودن و استفاده در خوابگاه ها، هتل و … مورد توجه قرار می گیرند.

مدل MCBR445S2 یکی از محصولاتی است که با توجه به طراحی کامپکت، ظرفیت 4.4 و همچنین فریزر و کشور در بالا با استقبال مشتریان مواجه شده است.

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه

 یخچال ایرانی چه مارکی خوبه

همان طور که می دانید بعد از خروج شرکت خارجی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی تمایل مردم برای خرید کالای ایرانی افزایش یافت و در این شرایط به وجود آمدن سوالاتی مانند یخچال ایرانی چه مارکی خوبه طبیعی است که البته برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت اما به طور کلی می توان با توجه به تجربیات سایر کاربران و اعتبار برند و خدمات پس از فروش آن تصمیم گیری کرد.

البته برای پاسخ به سوال یخچال ایرانی چه مارکی خوبه باید در ابتدا به نیاز و بودجه خود توجه کنید و سپس به سراغ مارک و برند تولید کننده بروید. در حال حاضر، شرکت هایی مانند اسنوا، جی پلاس، امرسان، پاکشوما و…. در این زمینه فعالیت می کنند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن بوده و در رده بندی یخچالهای ایرانی خوب یا لیست بهترین یخچال ایرانی قرار می گیرند.

این تولید کننده های لوازم خانگی با عرضه محصولات متنوع و پیشرفته در تلاش برای ارتقا خود در بازار جهانی و قرار گرفتن در رده بندی یخچالهای ایرانی خوب هستند. با بررسی امکانات و نقاط ضعف و قوت هر کدام از محصولات این برندها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین یخچال ایرانی را خریداری کنید.

بهترین برندهای یخچال فریزر

خرید یخچال ایرانی و به طور کلی کالاهای ساخت داخل می توان به شعار جهش تولید تحقق بخشید و در نهایت رشد و توسعه اقتصاد کشور را به همراه داشته باشید. از طرفی دیگر با توجه به گرانی در بازار لوازم خانگی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب در مقایسه با سایر برندهای خارجی مناسب تر بوده و در نتیجه امکان خرید آن برای قشر عظیمی از جامعه وجود دارد.

با بررسی مشخصات و قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب به راحتی می توان متوجه شد که تولیدات ایرانی نسبت به سال های گذاشته پیشرفته تر شده و در عین ارائه فناوری های به روز مقرون به صرفه هستند. در ادامه تلاش شده تا به معرفی پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی پرداخته شود اگرچه عوامل زیادی مانند قیمت، میزان دسترسی، مدل و … در انتخاب این لیست موثر بوده و در واقع با توجه به میزان خرید و تقاضای مشتریان ایرانی گردآوری شده است.

پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

در متن بالا به معرفی بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی پرداخته شد و به عبارت دیگر به سوال یخچال ایرانی چه مارکی خوبه پاسخ داده شد اما به منظور راهنمایی بهتر در این بخش به بررسی پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی پرداخته شده است.

همان طور که گفته شد، عوامل زیادی برای قرار گرفتن در لیست بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی و پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی دخیل است که نمی توان تنها به آن ها اکتفا کرد و بهتر است که مناسب ترین مدل را برای استفاده خود پیدا کنید و در واقع تصمیم گیری نهایی باید براساس سلیقه و نظر شخصی خود مشتری انجام شود.

اگر تجربه استفاده از یخچال فریزرهای معرفی شده را دارید می توانید نظرات و تجربیات خود را در همین صفحه با ما در میان بگذارید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

مشخصات

  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: 684 لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • سایر امکانات: 6 عدد حسگر هوشمند، فيلتر ضد بو سه لایه، محفظه چیلر Chiller Zone و روشنایی یخچال LED

قیمت: 44 میلیون و 830 هزار تومان

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916S

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916S

مشخصات

  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: 378 لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • سایر امکانات: امکان سرمایش سریع در یخچال، محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی، سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان

قیمت: 22 میلیون تومان

یخچال فریزر مدل P230 پاکشوما

یخچال فریزر مدل P230 پاکشوما

مشخصات

  • نوع یخچال: بالا و پایین
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: 648 لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A
  • سایر امکانات: سیستم روشنایی LED کم مصرف، آب سرد کن با مخزن آب داخلی، قفل کودک، سیستم جریان هوای داخلی و کنترل پنل لمسی LED

قیمت: 15 میلیون و 980 هزار تومان

یخچال و فریزر امرسان مدل TFN18D

یخچال و فریزر امرسان مدل TFN18D

مشخصات

  • نوع یخچال: بالا و پایین
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: 380 لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A
  • سایر امکانات: سيستم نوفراست بدون نياز به برفک زدايي، سيستم عيب یابی هوشمند، سيستم انجماد سريع، سيستم كنترل ديجيتال مجهز به نمايشگر تاچ پنل و طبقات شيشه اي نشكن

قیمت: 7 میلیون و 650 هزار تومان

نظر شما چیست؟