دکتر فتاحی
اخبار لوازم خانگی

همکاری امرسان و دانشگاه تهران برای تولید یک فناوری وارداتی + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز دوشنبه به کار خود پایان داد. شرکت ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز دوشنبه به کار خود پایان داد. شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و قطعه سازان در جریان این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دادند و با توجه به شیوع کرونا در کشور شاهد حضور بیشتر متخصصین این حوزه بودیم. رئیس هیئت مدیره صنایع لوازم خانگی امرسان در حاشیه این نمایشگاه طی گفتگو با خبرنگار ال کا ایران از همکاری امرسان و دانشگاه تهران برای تولید یک فناوری وارداتی خبر داد.

 

آقای دکتر سلطان حسین فتاحی؛ رئیس هیئت مدیره صنایع لوازم خانگی امرسان در خصوص همکاری امرسان و دانشگاه تهران برای تولید یک فناوری وارداتی گفت: تعامل قطعه سازان و تامین کنندگان با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به تولید لوازم خانگی را برطرف کند که در همین راستا و طی یک همکاری مشترک با دانشگاه تهران در حال کار برای انتقال فناوری تولید فن در منفی 25 درجه سانتی گراد هستیم که در صورت دست یابی، این تکنولوژی را در اختیار تولید کننده های فن قرار خواهیم داد.

لوازم خانگی امرسان

وی در پاسخ به سوال خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص وضعیت صادرات لوازم خانگی افزود: میزان صادرات لوازم خانگی امرسان در سه سال اخیر در مقایسه با امسال رقم بالاتری بوده زیرا در سال های گذشته شاهد حضور بیشتر برندهای خارجی در بازار کشورمان بودیم اما با خروج شرکت های خارجی و سیاست های اتخاذ شده در ابتدا به دنبال تامین نیاز داخل هستیم و سپس قصد داریم که بیشتر بر روی صادرات محصولات خود به سایر کشورها تمرکز کنیم اگرچه پیش از این، اقداماتی در این راستا صورت گرفته که از جمله می توان به احداث کارخانه امرسان در کشور عراق اشاره کرد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از تاریخ ۵ الی ۸ دی ماه امسال به مدت چهار روز با حضور تولید کننده های لوازم خانگی ایرانی و قطعه سازان متفاوت تر از هر سال برگزار شد و شرکت های خارجی به دلیل محدودیت اعمال شده ناشی از کرونا در رویداد امسال حضور نداشتند.

گزارش کامل را در ویدیویی که در همین صفحه بارگذاری شده مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟