جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری وارد بازار چین شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخرین اخبار درباره هوآوی، گفته می شود که جاروبرقی بی سیم هوشمند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخرین اخبار درباره هوآوی، گفته می شود که جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری وارد بازار چین شده است و پیش فروش آن از ساعت 00:00 30 دستامبر آغاز شده است و تصمیمات تیم بازاریابی هوآوی بر این است که این پیش فروش از طریق فروشگاه اینترنتی وی مال صورت بگیرد. قیمت اصلی این محصول 1299 یوان معادل 198 دلار است اما در پیش فروش این محصول با قیمت 1199 یوان یا 183 دلار به فروش خواهد رسید. خود شرکت هوآوی این محصول را با نام جارو برقی بی سیم هوشمند جیمی هوآوی معرفی کرده است که یکی دیگر از محصولات هوشمند این برند به شمار می آید.

مشخصات جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری

درباره مشخصات جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری می توان گفت که توان این دستگاه 120 وات بوده که قدرت مکش بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این جاروبرقی از 6 باتری لیتیومی داخلی دارد که هر کدام 3000 میلی آمپر بوده و می تواند تا 60 دقیقه بدون وقفه کار کند. از ویژگی های منحصربفرد این دستگاه وزن 1.25 کیلوگرمی  است که باعث شده به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد. همچنین این محصول با چند برس مخصوص و قابلیت های دیگر ارائه می شود.

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری اگر چه با یک دسته بلند طراحی شده است اما از اصل آرگونومی و صرفه جویی در نیروی کار پیروی می کند. بر اساسا این اصل، باید کار ها به آسانی انجام شود و فشار کار ها به کمترین مقدار خود برسد و هم چنین امکانات و نیاز های اولیه در دسترس باشد. جاروبرقی های قدیمی معمولا از دسته های جانبی برخوردار بودند تا کاربران هنگام حمل با مشکل مواجه نشوند. اما طراحی آن ها به گونه ای بود که استفاده از دستگاه نیاز به خم شدن بازو و اعمال نیرو دارد که این موضوع  با درد های عضلانی کاربران همراه می شد.

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری

این جاروبرقی هوآوری به یک سیستم فیلتراسیون پنج مرحله ای مجهز شده که بازدهی این سیستم حدودا به 99 درصد خواهد رسید. لازم به ذکر است که قدرت و سیستم مکش این جاروبرقی بسیار قوی و قدرتمند بوده که در حین کار به هیچ وجه کاهش پیدا نمی کند. در واقع می توان گفت مکش جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری ثابت بوده و با کاهش شارژ دستگاه به هیچ وجه کم نمی شود.

تمیز کردن لوازم خانگی یکی از کار های مهم جهت نگهداری و حفظ دستگاه مورد نظر است همین موضوع باعث شده تا شرکت هوآوری امکان جدا شدن فیلتر ها را فراهم کند تا به راحتی بتوان آن را تمیز کرد. یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی هوآوری این است که لوله ها و مرا های آن به راحتی مسدود نمی شوند.

از نظر عملکرد جارو برقی بی سیم هوشمند جیمی هوآوی مجهز به یک موتور دیجیتال بدون برس با سرعت DC 100000 دور در دقیقه و حداکثر قدرت مکش  120 اتو وات است.نکته مهم این است که  با چنین قدرتی می تواند گرد و غبار سخت تمیز کرد و به راحتی از جاروبرقی برای جارو کردن لایه عمیق فرش و شکاف کف خانه استفاده کرد زیرا می تواند آن ها را به سرعت جذب کند.

این جارو بری دارای چهار برس الکتریکی است که شامل برس الکتریکی برای جارو کردن کف زمین، برس برقی گرد و غبار های چسبنده، سری برای مکش مبل، سری مکش تخت می شود که به طور گسترده می توان برای تمیز کردن کف، تخت، مبل، صندلی ماشین  و مکان های دیگر از آن ها استفاده نمود.

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری

لازم به ذکر است که جاروبرقی هوشمند جیمی هوآوری همچنین می تواند به برنامه Huawei Smart Life متصل شود تا برای کاربران این امکان را فراهم کند که حالت کار، قدرت، اطلاعات وضعیت و کالری سوزانده شده توسط کاربر هنگام استفاده از دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟