رویداد سامسونگ در CES2021
اخبار لوازم خانگی

رویداد سامسونگ در CES2021 زودتر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق یک اعلامیه منتشر شده از کمپانی سامسونگ قرار است رویداد سامسونگ در CES2021 ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق یک اعلامیه منتشر شده از کمپانی سامسونگ قرار است رویداد سامسونگ در CES2021 زودتر برگزار شود که این رویداد در تاریخ 6 ژانویه اشاره به نوآوری های قابل توجه تلویزیون های هوشمند سامسونگ برای سال 2021 دارد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

6 ژانویه؛ رویداد سامسونگ در CES2021

با گذشت ساعت ها به پایان سال 2020 نزدیک می شویم و این در حالی است که برندهای شناخته شده فناوری و لوازم خانگی در حال آماده سازی برای بزرگترین کنفرانس سالانه در سال 2021 یعنی نمایشگاه بین المللی CES 2021 هستند.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

اگرچه این رویداد امسال بصورت آنلاین برگزار می شود اما سامسونگ هر ساله به عنوان یکی از اصلی ترین برندها در CES حضور دارد و امسال محصولاتی جدید برای نمایش در 6 ژانویه در حاشیه نمایشگاه CES 2021 خواهد داشت.

رویداد سامسونگ در CES2021

این شرکت در وب سایت آمریکایی خود رویداد را برگزار خواهد کرد و به صراحت اعلام کرده که در رویداد 6 ژانویه فقط به معرفی و رونمایی تلویزیون های هوشمنداش و احتمالا برخی از لوازم خانگی اش می پردازد. در حالی که برخی از افراد حدس می زنند گوشی هوشمند گلکسی S21 را نیز در این تاریخ معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

تیزر منتشر شده در وب سایت سامسونگ در ایالات متحده به وضوح از این رویداد بیشتر در مورد تلویزیون های هوشمند نسل بعدی آن یاد می کند. سامسونگ اعلام کرده که شما می توانید منتظر نسل بعدی کنتراست و واقعی ترین صداها را داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • رضا | 14 دی 1399 در 11:45 ب.ظ

    باید دید این کلاهبردار دیگه ادعای نسل سوم کوانتوم دات تخیلی خودش رو نمیکنه مثلا QQLED، امیدوارم این این یه اولد رو کنه حداقل برای اینکه آبروش نره و اس ۲۱ هزار دلاری با بدنه پلاستیکی و چیپ اگزینوس که داغ میکنه و احتمالا کسی نميخره و ارزش خرید بسیار پایینه.!

    • رضا | 15 دی 1399 در 0:11 ق.ظ

      راستی یه آپشن دیگه اس ۲۱ حذف لوازم جانبی گوشیه.. بکلایت mini led هم که قبلا تی سی ال معرفی کرده و حتی سونی هم فکر کنم تو بالارده هاش داره این فناوری رو دیگه برتری محسوب نمیشه که سامسونگ و ال‌جی بخوان روش تبلیغ بکنند ، و حتی کوانتوم دات و mini led تکنولوژی پایه تو اکثر تلویزیون های بالارده خواهند بود و هیچ برتری برای هیچ برندی محسوب نمیشه و اکیدا توصیه میکنم ال‌جی و سامسونگ از تبلیغات کذب و لیبل دروغ زدن رو تلویزیون هاشون خودداری کنند.