تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021 رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید ال جی دیسپلی در زمینه فناوری های نمایشگر در جهان پیشرو ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید ال جی دیسپلی در زمینه فناوری های نمایشگر در جهان پیشرو بوده و قرار است تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021 رونمایی شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

رونمایی تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021

همانطور که گفته شد قرار است در نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون اولد شفاف ال جی پرده برداری شود و در نتیجه یک سبک زندگی به روز شده در آینده به کاربران را ارائه دهد. وجود تلویزیون هوشمند شفاف اولد ال جی برای هر خانه هوشمند لازم و ضروری است و تجربه ای متفاوت را برای کاربران رقم می زند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

صفحه نمایش 55 اینچی اولد شفاف ال جی با فشار یک دکمه از قاب خود جدا می شود و اطلاعات و محتویات تلویزیون را در نسبت های مختلف صفحه نمایش نشان می دهد. همچنین وجود بلندگوهای CSO صدای فراگیری را ارائه می دهد و دیگر نیازی به افزودن بلندگوهای جداگانه نیست. علاوه بر این، قاب متحرک نمایشگر هوشمند ال جی را می توان به راحتی در مکان های مختلف خانه برد و نیازهای مختلف کاربران را برآورده کرد.

تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021

همچنین ال جی دیسپلی در نمایشگاه CES 2021 نشان می دهد که وجود یک نمایشگر اولد شفاف ال جی در یک رستوران بسیار جالب است. تصور کنید که در میان شما و سرآشپز یک رستوران تلویزیون 55 اینچی شفاف اولد ال جی قرار دارد و شما به راحتی می توانید هم زمان به تماشای فیلم یا برنامه تلویزیونی خود بپردازید و هم طرز آماده کردن غذای خود توسط آشپز را ببینید.

بیشتر بخوانید:

اولین تلویزیون miniLED QNED ال جی در نمایشگاه CES 2021 رونمایی خواهد شد

این محصول نوآورانه ال جی می تواند به عنوان پارتیشن عمل کند و هم تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی را لذت بخش کند.

تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021

علاوه بر این ال جی دیسپلی نشان می دهد که چگونه می توان از صفحه نمایش 55 اینچی شفاف اولد در مترو استفاده کرد. تصور کنید در حالی که سوار واگن قطار هستید، ممکن است مسافران از طریق صفحه نمایش شفافی که جایگزین یک پنجره معمولی شده است، به بیرون نگاه کنند.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

شفافیت بالای آن که توسط فناوری OLED اعمال شده به این معنی است که مسافران همچنان می توانند از مناظر عبوری لذت ببرند در حالی که اطلاعاتی مانند نقشه خط مترو، اطلاعات آب و هوا و سایر اخبار را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟