دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

معرفی نخستین دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021 رونمایی می شود که از ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021 رونمایی می شود که از محصولات یک شرکت تایوانی به نام LuftQi است. نمایشگاه CES 2021 از هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد که در جریان این رویداد قرار است تازه ترین دستاوردهای شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی در معرض نمایش گذاشته شود اگرچه نمایشگاه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده متفاوت تر از هر سال و نمایشگاه سی ای اس 2019 و 2020 برگزار می شود و خبری از بازدید عمومی نیست و باید منتظر رونمایی محصولات طی یک رویداد آنلاین و مجازی باشیم که البته چندان جای نگرانی وجود ندارد و تمامی قشرهای جامعه با دنبال کردن اخبار مربوط به این رویداد و ویدیوهای منتشر شده می توانند از به روز ترین فناوری و دستاوردهای شرکت های فعال در این حوزه با خبر شوند. در ادامه به معرفی یک دستگاه تصفیه هوا پرتابل با عنوان Luft Duo پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه CES پرداخته شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

نخستین دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021

دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021

 نخستین دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021 با عنوان Luft Duo رونمایی خواهد شد که از مهمترین تفاوت آن با سایر محصولات موجود در بازار می توان به استفاده از فناوری فوتوکاتالیستی و  UVA LED اشاره کرد که دیگر نیازی به خرید فیلترهای گران قیمت نیست و به لطف این فناوری جدید تمامی گرد و غبار و عوامل بیماری زا به راحتی از بین می روند. جالب است بدانید که دستگاه تصفیه هوا Luft Duo برای افرادی که دچار آسم و یا آلرژی هستند و یا حتی در شهرهای شلوغ و آلوده زندگی می کنند بسیار ایده آل بوده و با خرید آن می توانید ایمنی را در فضای خانه و یا محل کار فراهم کنید.

در همین رابطه بخوانید:

تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021 رونمایی می شود

معرفی این دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021 توسط شرکت تایوانی LuftQi با هدف ایجاد هوای مطبوع تر در هر فضا و زمانی انجام می شود که با توجه به مشکلات و چالش های پیش آمده در سال گذشته مانند ویروس کرونا و یا آلودگی هوا و در نهایت ظهور انواع بیماری توجه بیشتر به این بخش در نمایشگاه CES 2021 طبیعی است که در واقع شرکت های تولید کننده لوازم خانگی نیز دست به کار شده اند و به دنبال حضور گسترده تر در این حوزه هستند.

بنا بر اعلام سخنگوی این شرکت تایوانی، طراحی این محصول کوچک اما قدرتمند با هدف تحقق شعار ” هوای خوب در هر زمان و مکانی” انجام شده و مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که محصولی روانه بازار کنند تا بتواند فضای ایمنی را با توجه به پاندمی کرونا برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بدون قطعات اضافی و یا لوازم جانبی!

دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021

طراحی دستگاه تصفیه هوا Luft Duo به گونه ای است که دیگر نیازی به تهیه قطعات اضافی و یا لوازم جانبی نباشد و در واقع زباله های ناشی از این محصول به صفر برسد. از طرفی دیگر خرید فیلتر می تواند کاربر را متحمل پرداخت هزینه های گزاف کند که با کمک فیلتر قابل شستشوی تعبیه شده به راحتی می توان فیلتر را از دستگاه جدا کرده و آن را تمیز کرد.

پیش بینی می شود که دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021 سرو صدا زیادی به پا کند زیرا در مقایسه به مدل های مجهز به فیلترهای هپا از توانایی بسیار بالاتری برخوردار است. مدل های دارای فیلتر  HEPA  تنها از قابلیت به دام انداختن برخی از آلاینده ها برخوردار هستند در حالی که فناوری فوتوکاتالیستی و  UVA LED می توان مواد آلاینده و عوامل بیماری زا موجود در هوا را تجزیه و از بین ببرد. مزیت های این محصول تایوانی تنها به این جا ختم نمی شود و این دستگاه سازگار با محیط زیست بوده و هنگام تصفیه ازن صفر تولید می کند.

ویژگی قابل حمل بودن دستگاه تصفیه هوا Luft Duo

دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021

یکی از ویژگی هایی که منجر به تمایز دستگاه تصفیه هوا Luft Duo  با برخی از مدل های موجود در بازار شده مربوط  به بخش پرتابل و یا قابل حمل بودن دستگاه است که در هر مکانی مانند خودرو، کافی شاپ، هواپیما و … می توان از آن بهره برد و نگران آلوده بودن هوای محیط نبود که بیشتر برای افرادی که در معرض بیماری کرونا هستند و یا از آلرژی و آسم رنج می برند کارآمد تر است. به نظر می رسد که در نمایشگاه CES 2021 نسبت به نمایشگاه سی ای اس 2019 و 2020 شاهد حضور بیشتر محصولاتی شبیه به این دستگاه باشیم اما تمامی این موارد در حد حدس و گمان است و باید تا رونمایی کامل محصولات در این رویداد منتظر بمانیم.

دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021

کارایی بالا و طراحی کامپکت و جمع و جور بودن این دستگاه با توجه به ادعای شرکت تایوانی LuftQi منجر شده تا در میان محصولات تولید شده برتری داشته باشد اما برای درک بهتر این موضوع و اثبات عملکرد بالای آن باید تا معرفی کامل دستگاه تصفیه هوا پرتابل و بدون فیلتر در CES 2021 منتظر ماند.  قدرت دستگاه تصفیه هوا Luft Duo در مقایسه به مدل های پیشین این شرکت دو برابر بیشتر بوده و در حالی که نسبت به آن ها صدای بسیار کمتری را تولید می کند.

علاوه براین، این دستگاه تصفیه هوا تایوانی دارای حالت شب است که با ایجاد صدایی کمتر از 19 دسی بل و نور بسیار کم مزاحمتی برای خواب شبانه کاربر ایجاد نمی کند و البته جالب است بدانید که این محصول قادر به تصفیه هوا 240 فوت مکعب بوده و نیازی به خرید دو یا چند دستگاه در هر خانه نیست. استفاده و یا کاربری این محصول علیرغم بهره بردن از فناوری های پیشرفته و به روز بسیار آسان بوده و تنها کافی است که دستگاه را به برق وصل کرده و یک کلید را فشار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟