اخبار لوازم خانگی

تیزرهای سامسونگ در CES 2021 منتشر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه CES در سال نو میلادی باقی نمانده و تیزرهای ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه CES در سال نو میلادی باقی نمانده و تیزرهای سامسونگ در CES 2021 رونمایی شدند که در آن تلاش های غول فناوری کره جنوبی برای ارائه محصولات منحصر به فرد نمایش داده شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

تیزرهای سامسونگ در CES 2021 رونمایی شدند

در ویدئو اول تیم تحقیق ویژه سامسونگ به روشی زیبا و در عین حال معمایی نمایش داده می شود. سپس در ویدئوی دوم یک شبح مرموز را نشان می دهد که سباستین سئونگ؛ رئیس تحقیقات سامسونگ و سخنران کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه  CES 2021 است.

 

با توجه به شرایط کنونی دنیا و نیز برای مقابله با ویروس جهش یافته کرونا در سال جاری کنفرانس مطبوعاتی و نمایشگاه بین المللی CES 2021 به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

سامسونگ الکترونیک فناوری های نوآورانه خود را به شکلی نشان داده که قبلا هرگز شبیه به آن را ندیده اید. در اولین نگاه از سال 2021 سامسونگ جدیدترین محصولات، فناوری و چشم اندازهایی از آینده نمایشگرها را معرفی خواهد کرد.

تیزرهای سامسونگ در CES 2021

برای پخش مستقیم رویداد که به معرفی نوآوری های تلویزیون های هوشمند سامسونگ پرداخته می توانید از ساعت 11 صبح در تاریخ 6 ژانویه در وبسایت های Samsung Newsroom و Samsung.com به تماشای آن ها بپردازید.

بیشتر بخوانید:

رویداد سامسونگ در CES2021 زودتر برگزار می شود

رویداد کنفرانس مطبوعاتی در 11 ژانویه 2021 یک روز قبل از شروع نمایشگاه CES 2021 برگزار می شود. همانطور که می دانید نمایشگاه CES یکی از بزرگترین نمایشگاه های الکترونیکی مصرفی و فناوری اطلاعات در جهان است که از 11 ژانویه شروع شده و تا 14 ژانویه ادامه خواهد داشت.

البته گفتنی است که تا قبل از شیوع ویروس کرونا که این نمایشگاه به صورت حضوری در لاس وگاس و نوادا برگزار می شد. سامسونگ برای رونمایی از نوآوری تلویزیون های هوشمند خود در تاریخ 6 ژانویه رویدادی خواهد داشت.

 

دوست داران این نمایشگاه می توانند برای تماشای محصولات جدید کمپانی های مختلف از جمله ال جی، سامسونگ، سونی و غیره از وب سایت رسمی شرکت ها و یا از وب سایت رسمی نمایشگاه CES استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهدی | 15 دی 1399 در 3:36 ب.ظ

    ال‌جی واقعا غول کره هس و کیفیت محصولاتش خیلی خوبه.