کالای قاچاق و لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف پوشاک و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف پوشاک و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف پوشاک و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از بنگاهی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “علی، ولی پور گودرزی” رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: نهم دی ماه در تحقیقات پلیس مشخص شد مالک بنگاهی در حوالی خیابان فدائیان اسلام مقدار فراوانی پوشاک و لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را در محل بنگاهش دپو و جمع آوری کرده است که بلافاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، مالک بنگاه با همکاری همدستش با استفاده از یک دستگاه کامیون مقدار فراوانی کالای قاچاق اعم از لوازم خانگی و پوشاک را در این مکان تخلیه کرده است و قصد دارد در فرصت مناسبی در سطح بازار توزیع کند. نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل بنگاه اخذ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: با اخذ دستور قضایی مراقبت‌های ویژه از محل بنگاه آغاز و کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند و در بررسی از داخل بنگاه ۵۲۶ ثوب کاپشن مردانه، ۱۵۶ سری چمدان مسافرتی و ۱۰ هزار و ۴۱۶ عدد استکان و لیوان فاقد بارنامه، فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کالا‌های قاچاق کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟