اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی آیوا aiwa ساخت کجاست؟ مشخصات + قیمت

آیوا برند ژاپنی بوده که در حال حاضر خط تولید تلویزیون های ال ای دی این شرکت در ایران توسط گاندو سرویس راه اندازی شده است.

نفیسه رحیمی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی آیوا aiwa تجربه سال ها حضور در بازار لوازم خانگی ایران را دارد و اکثر مشتریان به ویژه متولدین قبل از دهه 60 با محصولات این شرکت به ویژه ویدیو و ضبط آیوا آشنایی دارند. چند سالی بود که خبری از این برند نبود اما در سال های گذشته شاهد عرضه تلویزیون های این برند به بازار لوازم صوتی و تصویری هستیم. ممکن است برخی از افراد در مورد سرنوشت این برند کنجکاو باشند و یا سوالاتی مانند تلویزیون آیوا ساخت کجاست در ذهنشان ایجاد شود که در این بخش به تمامی این موارد می پردازیم.

به طور کلی در پاسخ به سوال لوازم خانگی آیوا aiwa ساخت کجاست می توان گفت که این برند ژاپنی بوده اما در حال حاضر خط تولید تلویزیون های ال ای دی این شرکت در ایران توسط گاندو سرویس راه اندازی شده و درکشورمان تولید می شود.

  • تلویزیون aiwa ساخت کجاست
  • مشکلات تلویزیون آیوا
  • تلویزیون آیوا خوبه؟
  • محصولات aiwa
  • مزایا و معایب تلویزیون آیوا
  • مشخصات تلویزیون آیو
  • نصب تلویزیون آیوا
  • کیفیت تلویزیون آیوا
  • مقایسه تلویزیون آیوا و دوو
  • نقد و بررسی تلویزیون آیوا
  • تلویزیون آیوا ۶۵ اینچ
  • مقایسه تلویزیون آیوا با سامسونگ
  • مشخصات تلویزیون آیوا n19
بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تلویزیون های سری M3 آیوا + لیست قیمت

درباره شرکت آیوا aiwa و تاریخچه آن

  لوازم خانگی آیوا aiwa

شاید برخی از افراد تصور کنند که این برند به تازگی کار خود را آغاز کرده و لوازم خانگی آیوا aiwa سابقه زیادی در بازار ندارد اما اگر شما حدود 30 سال سن داشته باشید حتماً ویدیو های آیوا را به خاطر دارید. ویدئوی آیوا به دلیل کیفیت و دوام بالای خود کمتر نیاز به تعمیر و سرویس پیدا می کرد. همچنین انواع ضبط آیوا یا ضبط صوت آیوا و لوازم پخش CD و DVD این شرکت احتمالاً هنوز در بسیاری از خانه ها وجود دارد. در صورت خرابی های احتمالی هم تعمیر ویدئو آیوا و سایر محصولات ساخت این شرکت توسط نمایندگی آیوا در آن سال ها به راحتی انجام می شد. اما تغییرات تکنولوژی بسیار سریع در سال های منتهی به 2000 به این شرکت محبوب و جوان پسند هم رحم نکرد و aiwa مجبور به ترک بازار شد.

شرکت آیوا از سال 1951 کار خود را با عنوان Aidenky Sangyo co. Ltd آغاز کرد و سپس در سال 1959 به Aiwa co. Ltd تغییر نام داد.محصولات این شرکت شامل انواع تلویزیون،  ضبط خبرنگاری، دستگاه پخش و ضبط ویدئو، کاست پلیر و سیستم‌های صوتی Hifi با قابلیت پخش CD می شود. این شرکت تا سال 1990 فعالیت گسترده ای در بازار صوتی و تصویری داشت و در لیست برندهای قدرتمند آن موقع قرار می گرفت.

سهام عمده برند آیوا توسط شرکت سونی در اواخر دهه 1980 میلادی خریداری شد و لوگوی آیوا از حروف بزرگ AIWA به حروف کوچک (aiwa) تغییر یافت اما در نهایت در سال 2002، سونی کل سهام این شرکت را خرید. تغییر رویکرد سونی نتوانست موفقیتی برای این برند کسب کند و سرانجام خط تولید آیوا در سال 2006 تعطیل شد.

جرقه احیای برند آیوا در سال 2017 و بعد از گذشت ده سال زده شد و خط تولید تلویزیون‌های LED آیوا با مجوز و تحت نظارت آیوای ژاپن توسط شرکت گاندو سرویس در ایران راه اندازی شد.

تاریخچه شرکت لوازم خانگی آیوا aiwa

 در این بخش تنها به  تاریخچه آیوا معرفی محصولات aiwa اکتفا نشده و با بررسی دقیق و موشکافانه تر به سوالاتی مانند تلویزیون آیوا ساخت کجاست و یا تلویزیون آیوا خوبه؟ پاسخ داده شود اگرچه ذکر مزایا و معایب تلویزیون آیوا از چشم ما دور نمانده و خواندن چنین مطالبی پیش از رفتن به بازار و  برای خریدی هوشمندانه توصیه می شود.

 

لوگوهای مختلف شرکت aiwa  در گذر زمان

لوگو لوازم خانگی آیوا aiwa  در گذر زمان

لوگو لوازم خانگی آیوا

محصولات aiwa

اگرچه تمامی محصولات aiwa در دسترس مشتریان ایرانی نیست و یا محصولاتی مانند ضبط آیوا یا ضبط صوت آیوا دیگر در بازار لوازم خانگی ایران عرضه نمی شود. اما برای آشنایی بیشتر با لوازم خانگی آیوا aiwa و همچنین شروع ورود و فروش محصولات این شرکت در فروشگاه های ایران، سه دسته ی اصلی محصولات این شرکت را می توان معرفی کرد.

1- بلندگوهای چند رسانه ای Aiwa Multimedia Speakers

2- لوازم صوتی شخصی Aiwa  Personal Audio

3- تلویزیون  Aiwa TVs

تلویزیون  Aiwa TVs

تلویزیون  Aiwa TVs

تلویزیون های آیوا در واقع یکی از مهم ترین بخش های محصولات تولیدی این شرکت است و جای تعجب ندارد که سوالاتی مانند تلویزیون آیوا ساخت کجاست یا تلویزیون آیوا خوبه؟ بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. ضمن معرفی محصولات آن در این بخش تلاش شده تا به سوالات مطرح شده از سوی مخاطبان پاسخ داده شود و در واقع به توضیح کامل تر آن خواهیم پرداخت؛ اما ابتدا معرفی مختصری درباره دو دسته لوازم صوتی شخصی Aiwa و بلندگوهای چند رسانه ای Aiwa خواهیم داشت. اگر خیلی مشتاق آشنایی با تلویزیون های aiwa هستید می توانید مستقیماً سراغ این بخش بروید.

بلندگوهای چندرسانه ای aiwa

بلندگوهای چند رسانه ای aiwa شامل محصولاتی مانند انواع اسپیکر های بلوتوث و قابل حمل آیوا است؛ مانند بسیاری از محصولات مشابه این دسته قابلیت اتصال فلش را نیز دارا می باشند. همچنین انواع بلندگوها یا اسپیکر های ایستاده بسیار قدرتمند نیز در میان محصولات تولیدی این شرکت به چشم می خورد. ساندبار به همراه ساب ووفر آیوا نیز می تواند با کیفیت صدای خود لذت تماشای تلویزیون را برای شما چند برابر نماید.

Harmony Ultra Portable Dual Speaker ABTT-699

اسپیکر آیوا

Stud Bluetooth Speaker – ABT-307 (Red)

اسپیکر آیوا

این اسپیکر ها بین 6 الی 8 ساعت توان پخش موسیقی دارند. قابلیت اتصال انواع اس دی کارت و کابل یو اس بی را دارند. تنوع این اسپیکر ها خیلی بیشتر از حوزه ی این نوشته است و ما به معرفی همین دو مدل اکتفا می کنیم.

لوازم صوتی شخصی Aiwa

این دسته، محصولات مدرن و جوان پسندی است که احتمالاً همین الان از آن ها استفاده می کنید.
Wireless Earphone With NeckBand – AW35

ایرفون آیوا

Wireless Over-Ear Headphone – AWO20

ایرفون آیوا

Mini Wireless Earbud – AW12

ایرباد آیوا

تلویزیون آیوا ساخت کجاست

حالا نوبت آن رسیده که به معرفی تلویزیون های این برند برویم اما پیش از آن در پاسخ به سوال تلویزیون آیوا ساخت کجاست می توان گفت که این برند ژاپنی بوده و در حال حاضر  خط تولید تلویزیون‌های LED آیوا با مجوز و تحت نظارت آیوای ژاپن، توسط شرکت گاندو سرویس، در ایران راه‌اندازی و عرضه آن با گارانتی 18 ماهه گاندوسرویس در بازار ایران آغاز گردیده است. اما اگر در خرید تلویزیون های این شرکت تردید دارید و یا به دنبال پاسخ سوال تلویزیون آیوا خوبه؟ یا کیفیت تلویزیون آیوا هستید می توان گفت که در ابتدا بهتر است که احتیاجات و بودجه خود را تعیین کنید و سپس به سراغ مشخصات محصولات و تلویزیون های آیوا و سابقه حضور این برند در بازار ایران بروید و حتما با کاربران محصولات این شرکت مشورت کنید.

در صورت استفاده از محصولات آیوا می توانید نظرات و انتقادات خود را در مورد کیفیت تلویزیون آیوا با ما در همین صفحه به اشتراک بگذارید.

مزایا و معایب تلویزیون آیوا

اگر بخواهیم به طور کلی مزایا و معایب تلویزیون آیوا ذکر کنیم و یا یک جواب کلی به مشتریان بدهیم باید گفت که خوشبختانه محصولات این شرکت مبتنی بر فناوری ژاپنی بوده و پیش از این نیز در اختیار یکی از برندهای مطرح و مشهور دنیا یعنی سونی بوده است اما با توجه به این که در بازار ایران به تازگی عرضه شده نمی توان اطلاعات درستی در خصوص کیفیت تلویزیون آیوا و یا رضایتمندی مشتریان از نمایندگی تلویزیون آیوا و یا نمایندگی aiwa در ایران ارائه داد و مطمئنا در مطالب بعدی لوازم خانگی آیوا aiwa یا مشکلات تلویزیون آیوا را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تلویزیون aiwa در بازار های جهانی دارای تنوع بسیار زیادی است و سایز های مختلف تلویزیون aiwa در انواع اولترا HD و 4k و … شامل می شود. تلویزیون های آیوا در دو نوع اسمارت و انواع ارزان تر عرضه می شود که به نیاز های معمولی تر استفاده کنندگان پاسخ می دهد. ابتدا به معرفی چند مدل ارزان و پرفروش تلویزیون aiwa می پردازیم.

مشخصات و قیمت تلویزیون آیوا 55 اینچ مدل AW550U

تلویزیون آیوا 55 اینچ مدل AW550U

تلویزیون آیوا 55 اینچ مدل AW550U یکی از پر فروش ترین مدل های تلویزیون این شرکت تلقی می شود. و از مشخصات این تلویزیون aiwa می توان به پنل با کیفیت فوق العاده بالا با پیکسل های 3840 x 2160 برای ارائه تصاویر واضح و شفاف اشاره کرد. این تصویر دارای تعداد پیکسل حدود 4 برابر یک تلویزیون فول اچ دی معمولی است و در تست ها تصویری شفاف و با جزئیات بسیار زیاد را به نمایش گذاشته است.

سایز 55 اینچ که هم اکنون به عنوان سایز محبوب و پر فروش اکثر برند ها محسوب می شود توانایی هماهنگی با بسیاری از منازل را دارد اما مشابه این مدل در دو سایز دیگر یعنی 50 اینچ و 65 اینچ نیز تولید می شود. نحوه ی نام گذاری این محصول بدین شکل است که به جای عدد 55 در AW550U شماره 65 گذاشته می شود و در نتیجه نام آن AW650U است و در واقع تلویزیون آیوا 55 اینچ مدل AW550U بزرگترین سایز تولید شده از تلویزیون های آیوا بعد از مدل 75 اینچی AW750US در حال حاضر است.

این مدل 4 پورت HDMI (یکی از آن ها قابلیت ARC دارد) برای اتصال لوازم صوتی و تصویری مختلف دارد. گزینه های ورودی و خروجی متنوعی مثل یو اس بی و HDMI و … را در اختیار شما قرار می دهد. نسبت تصویر 16:9، تکنولوژی نمایش LED و رزولوشن 4 کی از دیگر مشخصات این مدل تلویزیون aiwa است. قیمت تلویزیون آیوا 55 اینچ مدل AW550U حدود 400 دلار در فروشگاه های اینترنتی خارجی است. به زحمت می توان مارک های معروفی را در بازه ی قیمتی 500 دلار برای این سایز تلویزیون پیدا کرد. قطعاً اگر امکانات SMART برای شما اولویت مهمی است باید بودجه ای حدود 1000 دلار هزینه کنید.

مشخصات تلویزیون آیوا n19

تلویزیون آیوا

تلویزیون آیوا n19 در سری هوشمند، عادی و هوشمند 4K می شود و نسخه 50 اینچی آن با کیفیت فول اچ دی عرضه می شود و از امکانات آن می توان از قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیت اتصال به کامپیوتر (VGA)، قفل کودک، پشتیبانی از ماشین زمان، پشتیبانی از EPG و قابلیت جستجوی خودکار کانال

تلویزیون aiwa مدل N18

تلویزیون aiwa مدل AW320

اگر به هر دلیلی بر خلاف توصیه اکثر فروشندگان و کارشناسان به دنبال سایز های کوچکتر تلویزیون هستید تلویزیون aiwa مدل N18 می تواند یک انتخاب مناسب و به نسبت ارزان برای شما باشد.

پانل 1366 x 768 با کیفیت بسیار بالا، 3 درگاه HDMI (فقط یکی با قابلیت ARC است) برای اتصال دستگاههای صوتی و تصویری، قابلیت ضبط فیلم روی یک دستگاه USB متصل، پخش رسانه از طریق درگاه USB، حاشیه های باریک و صفحه تخت ایده آل برای نصب دیوار گزینه های ورودی و خروجی چندگانه مانند HDMI، USB، ورودی های کامپوننت و کامپوزیت، ورودی VGA، هدفون و صدای دیجیتال کواکسیال برخی از امکانات این تلویزیون هستند. قیمت حدود 150 دلاری این تلویزیون نشان می دهد که هرچند نباید از آن انتظارات یک تلویزیون هوشمند رهبر بازار را داشت اما به نسبت قیمت بسیار کمی که دارد این ال ای دی آیوا ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

تلویزیون 32 اینچ آیوا

جالب است که تلویزیون aiwa مدل N18 علاوه بر سایز 32 در دو مدل مشابه با سایز 24 و 39 که کمتر متداول هستند نیز ساخته شده است اما به دلیل همین رواج کم، ممکن است به سختی در بازارهای اطراف خود چنین محصولاتی را بیابید.

تلویزیون آیوا 43 اینچ مدل AW430S

تلویزیون آیوا 43 اینچ مدل AW430S

تلویزیون آیوا 43 اینچ مدل AW430S دارای ریموت با قابلیت کنترل از طریق صداست. رزولوشن( Full HD 1080p 1920X1080) کیفیت تصویر شفاف و مناسبی برای تماشای برنامه های مورد علاقه شما فراهم می نماید. اتصال دو پورت HDMI برای اتصال به دستگاه گیرنده دیجیتال و یا کنسول بازی شما کفایت می کند و اتصالات یو اس بی برای برقراری ارتباط بین سایر سخت افزارهای شما با تلویزیون پیش بینی شده است. کیفیت صدای این مدل در مقایسه با مدل های قبلی که خدمتتان معرفی شد کیفیت بسیار بهتری دارد.

حاشیه و فریم بسیار باریکی برای تلویزیون آیوا 43 اینچ مدل AW430S طراحی شده که زیبایی آن را افزایش داده است. از طریق ارتباط بلوتوث کنترل تلویزیون شما می توانید به تلویزیون اسمارت aiwa مدل AW430S دستورات لازم را بدهید و به عنوان مثال موسیقی یا ویدئوی خود را جستجو کنید.

طیف رنگی و کنتراست تصویر مناسب، عمق و کیفیت رنگ ها را تضمین می کند. از جمله ویژگی های هوشمند این تلویزیون می توان به پردازنده چند هسته ای با 8 گیگ حافظه ذخیره سازی و 1 گیگابایت رم، وای فای، سیستم عامل اندروید 8 و نرم افزار های رایگان تلویزیون هوشمند اشاره کرد. می توانید گوشی هوشمند خود را به ریموت کنترل تلویزیون خود تبدیل کرده و تلویزیون را از طریق گوشی خود کنترل کنید.

تلویزیون آیوا 50 اینچ مدل 50D18

تلویزیون آیوا 50 اینچ مدل 50DT180

تلویزیون آیوا 50 اینچ مدل 50D18 یکی دیگر از محصولات محبوب این برند تلقی می شود که در اندازه 50 اینچی روانه بازار می شود و با توجه به این که تقاضا برای خرید نسخه های 50 اینچی در بازار بالا بوده در لیست محصولاتی قرار می گیرد که از فروش نسبتا خوبی برخوردار است.

تلویزیون آیوا 50 اینچ مدل 50D18 با کیفیت FULL HD و پشتیبانی از پورت های USB و HDMI در اختیار مشتریان قرار می گیرد و مجهز به گیرنده دیجیتال است.

تلویزیون اسمارت aiwa مدل AW750US

تلویزیون اسمارت aiwa مدل AW750US

همان طور که در گذشته اشاره کردیم تلویزیون اسمارت aiwa مدل AW750US بزرگ ترین سایز تلویزیون آیوا در بازار های جهانی است. این تلویزیون با صفحه بزرگ 75 اینچی خود مناسب منازل بزرگتر است. با کیفیت تصویر 4 کی و ویژگی های هوشمند خود می توانید تصاویر و فیلم های مورد نظر خود را در یوتیوب، شبکه های اجتماعی و سایر وبسایت ها مشاهده کنید.

این تلویزیون آیوا دارای پردازنده چند هسته ای قدرتمند است و GPU آن باعث مرور سریعتر و ارائه تصویر HD با جزئیات دقیق و به موقع می شود. GPU Mali 400 برای ارائه تصویری به یاد ماندنی از فیلم ها و بازی ها در این تلویزیون aiwa قرار گرفته است. زاویه دید این تلویزیون گسترده است به شکلی که شما می توانید چیدمان مبلمان خود را راحت تر بچینید و نگران این نباشید که از کنار تلویزیون نتوانید با کیفیت مناسب تصاویر را مشاهده نمایید. فن آوری پیشرفته پنل این تلویزیون زاویه دید 178 درجه ای را فراهم می کند و چشم ها را آزار نمی دهد.

شما می توانید برای دسترسی سریع به امکانات مورد علاقه خودتان یک دکمه دسترسی سریع ایجاد کنید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. این تلویزیون هم دقیقه به مانند مدل هوشمند ال ای دی آیوا یعنی AW430S می تواند از طریق تلفن همراه شما کنترل شود.

مشخصات و قیمت تلویزیون آیوا ۴۹ اینچ مدل M3

تلویزیون آیوا ۴۹ اینچ

پنل تلویزیون آیوا ۴۹ اینچ مدل M3 از جنس  TFT LCD بوده و از کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن آن نیز برابر با 1080×1920 پیکسل بهره مند است که با توجه به اندازه 49 اینچی برای سالن های متوسط تا کوچک ایده آل است. قیمت تلویزیون آیوا ۴۹ اینچ مدل M3 در مقایسه با نسخه های خارجی موجود در بازار لوازم خانگی مناسب بوده و به کمک پورت های HDMI و USB این تلویزیون به راحتی می توانید فلش مموری یا لپ تاپ و … را به تلویزیون خود متصل نموده و فایل های ذخیره شده در این دستگاه ها را به روی تلویزیون خود اجرا کنید.

امکان اتصال به وای فای در این مدل به لطف سیستم عامل Smart Android 7  فراهم شده و در نهایت به شبکه هایی مانند نتفلیکس، یوتیوب و … می توانید دسترسی داشته باشید.

مقایسه تلویزیون آیوا و دوو

در خصوص مقایسه تلویزیون آیوا و دوو می توان گفت که تکنولوژی ساخت تلویزیون های آیوا ژاپنی بوده اما برند دوو در ابتدا یک برند کره ای بوده است. در حال حاضر دوو در ایران شناخته تر شده است و تنوع محصولات بلایی دارد اما خط تولید هر دو برند در ایران راه اندازی شده و در کشورمان مونتاژ می شود.شرکت آیوا تمرکز ویژه ای بر روی لوازم صوتی و تصویری دارد اما دوو در همه بخش های لوازم خانگی فعالیت می کند.

مقایسه تلویزیون آیوا با سامسونگ کار چندان راحتی نیست زیرا برند سامسونگ در حال حاضر یکی بازیگران اصلی این حوزه تلقی می شود و با برندهای پرقدرت این بازار رقابت می کند اما به طور قطع می توان گفت که برند آیوا اگرچه سابقه طولانی در این حوزه دارد اما در حال حاضر توان رقابت با برندهایی مانند ال جی و سامسونگ را ندارد. باید افزود که خرید مدل های آیوا با توجه به شرایط بازار ایران و نبود گارانتی برای محصولات سامسونگ منطقی تر به نظر می رسد.

نمایندگی آیوا

یکی از ملاک های مهم در انتخاب برند های لوازم خانگی، خدمات پس از فروش کالاست. لذا وجود نمایندگی آیوا در ایران می تواند عامل تأثیر گذاری در افزایش مقبولیت برند قدیمی و خوش‌نام آیوا در ایران باشد.

شرکت «گاندو سرویس» به عنوان تنها نمایندگی آیوا توزیع ال ای دی های aiwa در ایران را آغاز کرده است. می توان انتظار داشت گارانتی شرکت «گاندو سرویس» برای محصولات آیوا استقبال از این برند را به تدریج افزایش دهد. گاندو سرویس سابقه طولانی در این حوزه دارد و حتی محصولات مکسیدر تحت گارانتی این شرکت عرضه می شوند.

برای خرید لوازم خانگی آیوا aiwa و در واقع تلویزیون های این شرکت می توانید به نمایندگی aiwa و یا نمایندگی تلویزیون آیوا در سراسر کشور مراجعه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین محمدی | 20 تیر 1401 در 7:46 ب.ظ

    خرید برند آیوا توسط شرکت سونی استفادهاز خط تولید این برند در کشور مالزی برای تولید محصولات صوتی و تصویری اقتصادی بوده است این کارخانجات در حال حاضر بدر حال تولید انواع تلوزیون و دستگاه های صوتی می باشد به نحوی که تقریبا تمامی موجودی تلوزیونهای سونی در بازار ایران از تولیدات مالزی می باشد سونی صرفا برند آیوا را به سرمایه گذاران هندی فروخت در حال حاضر بسیاری از برندها مانند جی وی سی و سن سوئی نیز در مالکیت هندی ها می باشد هندیها با توجه به نیاز بازار اقدام به طراحی و تولید تلوزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری و عرضه ان در هند و 54 کشور دیگر نموده اند این برند در ایران تولید و با ضمانت گاندو سرویس عرضه می گردد که قبل از ان نیز برندهای بلک اسمیت و مکسیدر را نیز تولید و عرضه نموده است

  • مصی | 26 مهر 1401 در 9:39 ب.ظ

    متاسفانه با ممنوعیت واردات برندهای معتبر و باکیفیت نظیر الجی و سامسونگ راه برای مافیای برندهای بی کیفیت بااسامی مختلف و فله ای در ایران باز شد . گوردیک،سام،جی پلاس، اسمارت، حتی اسنوا اینا برندهایی هستن که باقیمتهای بسیاربالاتر از تولیدات معتبری مث سونی و سامسونگ بفروش میرسن.

  • سالار عرب | 25 بهمن 1401 در 4:59 ب.ظ

    سلام ما امروز خریدیم این برند رو مدل M8 55inch،
    کیفیت تصویر و بلندی صدا خوبه،
    و از لحاظ اتصال به اینترنت و هوشمند بودن جزوه خوبای این صنعته،
    اگه همینجور بمونه و خراب نشه قطعا یک تی‌وی خوب محسوب میشه👌🏼
    امیدوارم که باتوجه به نظر بقیه دوستان خراب نشه و همینجور بمونه…

    • Hamid Ahvazi | 03 مهر 1402 در 5:41 ب.ظ

      دوست عزیز باید بگم بنده آبان ۴۰۱
      مدل آیوا x6
      خریدم.خوب بود اما موقع اتصال گوشی بوسیله اسمارت ویوم به تی وی،اصطلاحا لاگ داشت،یعنی مثل سی دی خش دار نمایش میداد.
      چون گارانتی ۱۸ماهه گاندو داشت،پس از پیگیری اول آبدیت کردن،رفع نشد،بورد اصلی عوض شد،بازم مشکل داشت خلاصه با یک تی وی m8 با دریافت ۲میلیون اواخر شهریور ۴۰۲ معاوضه شد.
      اما متاسفانه باید بگم اسمارت ویوم فقط یکبار بدون مشکل پخش کرد
      ولی دوباره همون آش و همون کاسه
      شاید بگید سخت نگیر
      اما مگه میشه
      بنده بیش از ۲۰تومن پول دادم که از امکاناتش استفاده کنم
      وگرنه یک غیر هوشمند انتخاب میکردم.
      البته جا داره از برخورد بسیار حرفه ای و صبورانه نمایندگی گاندو سرویس تشکر کنم.
      خصوصا خانم حبیبی،که واقعا دلسوزانه و با متانت و مهربانی پیگیر قضیه بودن و این مدت خیلی مزاحمش شدیم.
      خدا قوت ب همشون🙏
      اما امیدوارم برا اینکه حال ما خوب بشه،فکری واسه رفع این مشکل بشه
      ممنون

  • مهدی | 30 بهمن 1401 در 1:02 ق.ظ

    سلام دوستان بنده سری ZQ،65اینچ خرید کردم تا به این لحظه خدا رو شکر خوب بوده و راضی هستم ،از نظر کیفیت کانالهای ایرانی خوب هستش و کانالهای خارجی هم عالی هستش ،

  • حمید | 02 اسفند 1401 در 2:35 ق.ظ

    با سلام بنده هم zQ ۶۵ اینچ خریدم دو روز هست ولی کیفیت تصویر از جی پلاس و TCL بهتر هست ولی چون تا حالا نداشتم نمیتونم نظر بدم من هم فقط بخاطر اعتبار همون ۳۰سال پیش که دستگاه آیوا داشتم خرید کردم ولی خدایش کیفیت تصویر از تلویزیون های که ساخت داخل هست بالاتر هست بعد از یک ماه این ور و انور گشتن پرس جو و مشاهده دیدم کیفیت تصویر بالایی داره و از زمان قدیم هم که دستگاه ویدئو آیوا داشتم همین رو خرید کردم

  • سعادت | 02 اسفند 1401 در 9:23 ق.ظ

    سلام من چند روزی میشه 55 اینچ کیو ال ای دی آیوا خریدم متاسفانه هیچ نوع هاردی رو ساپورت نمی کنه 1 ترا رو نشون میده و هنگ میکنه میبایست کلا سیستم رو ریست کنید کیفیت تصویر متاسفانه جالب نیست به نظرم دارن از اسم آیوا سواستفاده میکنن تا الان که دارم استفاده میکنم تا ببینیم بعدا چه مشکلاتی پیش می آد تلوزیون فقط الجی و سامسونگ والسلام

    • م ع | 25 اسفند 1401 در 1:04 ب.ظ

      با نمایندگی تماس بگیرید ایراد دارد

      • محمد | 18 فروردین 1402 در 9:58 ب.ظ

        با نمایندگی تماس بگیر..مدل x6 خریدی یا m8

        • سعادت | 21 فروردین 1402 در 11:00 ق.ظ

          m8

    • یاشار | 04 مهر 1402 در 2:08 ق.ظ

      دوست عزیز اول هاردتان را با لب تاب ریست کنید بعد وصل کنید

  • Reza | 05 اسفند 1401 در 7:54 ق.ظ

    سلام تلویزیون ۵۰ n19 4k دارم اما اصن کنترل موبایلی تلویزیون نمیتونم پیدا کنم؟

  • ستاره هاشمی | 12 اسفند 1401 در 1:08 ق.ظ

    سلام من ایوا خریدم ولی نصبابش گارانتیشو برام امضاه نزد من باید چیکار کنم؟!

    • عرفان | 28 خرداد 1402 در 8:03 ب.ظ

      اون شخصی ک اومده اصلا نماینده از طرف شرکت نمایندگی ایوا بوده؟
      ۱۱۸ زنگ زدم گفتم شماره نمایندگی ایوا رو بده گفت اصلا همچین چیزی ثبت نشده

  • حمید رضا | 15 اسفند 1401 در 10:45 ب.ظ

    هفته ای یکبار هنگ می‌کنه باید مجدد ریست فکتوری کنید این تلویزیون آیوا هست با تکنولوژی ژاپن حمید

  • محمد | 18 فروردین 1402 در 9:57 ب.ظ

    سلام.چندروزی هست ۵۵ اینچ مدل x6 خریدیم..کیفیت صدا و تصویرش خوبه…

  • Saeid | 27 فروردین 1402 در 10:09 ب.ظ

    سلام من آیو۵۵اینچx6گرفتم شکرخداهمه چیش عالیه قبلا”lgداشتم ولی کیفیت تصویرآیوابه نظرم واقعیتره.

  • پرویز | 19 اردیبهشت 1402 در 4:46 ب.ظ

    من ۴۳ خریدم هر چند وقت یبار کانال هاش بهم میریزه کلا راضی نیستم

  • عادل | 05 مرداد 1402 در 11:49 ق.ظ

    متاسفانه اصلا خوب نیست کیفیت تصویر ال جی ۴۹ داشتم واقعا عالی بود کیفیتش خیلی خوب بود حالل ۵۶ ایوا گرفتم چنتا از شبکه ها کلا میگه سیگنال نیست و اوناییم میگیره کیفیت بده

  • نرگس | 28 مرداد 1402 در 9:20 ق.ظ

    من 50 اینچ خریدم. شبکه هایی مثل ایفیلم و نمایش و… را نمیگیره. تصاویر خیلی مات و فولو هست. من با قسط و قرض خریدم و حسابی خورده تو ذوقم. چکار کنم

    • حمید | 30 مرداد 1402 در 9:14 ق.ظ

      سلام خدایی من دارم زیاد راضی نیستم ولی این مشکل به سرعت اینترنت شما ربط داره آتفاقا کیفیت تصویر خوبی داره خداییش

    • حسین | 18 شهریور 1402 در 9:07 ق.ظ

      عدم دریافت برخی از شبکه ها به کیفیت آنتن ، کیفیت کابل انتن ، و تنظیم درست جهت انتن بستگی دارد لطفا از انتن هوایی با علامت استاندارد و دارای فیوز داخلی مخصوص باند UHF استفاده کنید فرستنده پخش تلوزیونی دیجیتال در تهران در تپه های جماران در جهت شمال متمایل به شرق قرار دارد نوک انتن را در این جهت تنظیم نمایید از کابل آنتن 75 اهم دارای مغزی و شیلد ( سیم رشته ای پیچیده شده روی روکش مغزی مسی ) ساخت ایران با علامت استاندارد بصورت یک تکه از انتن تا تلوزیون استفاده کنید بخ احتمال قوی مشکل شما حل میشود ابتدا از سالم بودن کابل و جهت تنظیم انتن فعلی مطمئن شوید قدرت گیرنده یا تیونر تلوزیون در برندهای مختلف متفاوت است ب این وجود میتوانید قبل از هر اقدام قدرت انتن را با تلوزیون دیگری تست کنید

  • سید مصطفی حسینی | 12 شهریور 1402 در 1:44 ب.ظ

    من 2سال قبل کل بازارو دور زدم و از بین تلوزیون ها با برندهای مختلف آیوا 55 اینچ 4کی و ساندبار رو انتخاب کردم
    کیفیت تصویر بسیارعالی چشمو اصلا اذیت نمیکنه کیفیت صدا عالی و تمام امکانات روز رو داره قیمتش هم عالیه واقعا تلویزیون خوبیه ازش راضی هستم و از شرکت سازنده اش ممنون وسپاسگزارم

  • یاشار | 04 مهر 1402 در 2:04 ق.ظ

    دوستان ببینید اولا بگم آیوا رو سرچ کنید از سایت ژاپنی پرچم ایران میاد و اینکه گاندی سرویس قطعات ژاپنی رو تحویل میگیریه و مونتاژ میکنه و پخش میکنه و دوم اینکه قیمتش از اسنوا ایکس ویژن و سام بالاتره و کیفیتش از اسنوا مکسدر جی پلاس و ایکس ویژن خیلی بهتره من ایناییکه میگم در کنار هم تصویرشان و مشخصات رو زیرو کردم آیوا برند خوب و قدرتمنده ژاپنیه و قابل قیاس با جنس چینی نیست الان شما ضبط آیوا ۲۵ سال پیش رو شاید هنوز داشته باشی تو خونت و سالمه هنوز در خریدش شک نکنید به حرف یه سری هم که اصلا ندیدن توجه نکنید کیفیتش از همشون بالاتره

    • مجید | 17 آذر 1402 در 0:00 ق.ظ

      من می خوام تازه برم بخرم و از نظر دوستان استفاده کردم باید بگم محصولات ژاپنی با اون بسته بندی شیکی که دارن از همون قدیم دل ادم میبردن اگه واقعا ژاپن پشت این محصول باشه بدون شک میرم بخرم چون ما واقعا از محصولات چینی ضربه های زیادی خوردیم وجدان کاری در محصولات ژاپنی حرف اول تو دنیا میزنه کاش یه روز از خواب بند شیم ببینیم کا محصولاتمون از ژاپن میاد

  • مجید | 17 آذر 1402 در 0:10 ق.ظ

    با سلام اقا من می خوام یه چیزی بگم و اینم اینکه مگه میشه اسم ژاپن بیاد و در مقابش تعزین نکرد شما از اروپا هم ماشین بخری باید با اب هوای اون منطقه جور در بیاد ولی ماشین ژاپنی میگه من ببر تو بدترین شرایط اب و هوایی تنهات نمیزام

  • مجید | 17 آذر 1402 در 0:17 ق.ظ

    اصلا محصولات ژاپنی چیزی جز عشق به شما هدیه میده پایین نداره همیشه سروری کرده کاش این تحریم لعنتی جنس چینی رو وارد این مملکت نمیکرد بازار ایران تشنه یک محصول خوب ژاپنی

  • [email protected] | 08 دی 1402 در 11:14 ب.ظ

    سلام من تلویزیون۵۵اینچ ایوادارم خیلی هم راضیم