تلویزیون های جدید برندها در CES2021
اخبار لوازم خانگی

حضور تلویزیون های جدید برندها در CES2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با گذشت روزها به برگزاری نمایشگاه CES 2021 به صورت مجازی نزدیک می شویم و خبری ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با گذشت روزها به برگزاری نمایشگاه CES 2021 به صورت مجازی نزدیک می شویم و خبری که در رابطه با این رویداد منتشر شده این است که تلویزیون های جدید برندها در CES2021 حضور خواهند یافت که شامل تلویزیون های اولد خمیده، تلویزیون های Micro LED و غیره می شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

تلویزیون های جدید برندها در CES2021 حضور خواهند یافت

نمایشگاه الکترونیکی مصرفی CES 2021 از 11 ژانویه سال نو میلادی آغاز می شود و برخلاف نمایشگاه های سال های قبل، این رویداد به دلیل شیوع ویروس همه گیر کووید 19 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. این رویداد از طرف سازندگان فناوری و هم از سمت کاربران فناوری دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

مراحل آماده سازی در حال انجام است و برخی از شرکت های بزرگ فناوری مانند سامسونگ، سونی، ال جی، و تی سی ال از قبل حضور خود را در این نمایشگاه تایید کرده اند. نمایشگاه CES 2021 از روز دوشنبه 11 ژانویه (22 دی) آغاز می شود و این رویداد چهار روزه تا پنجشنبه 14 ژانویه 2021 (25 دی) ادامه دارد.

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاری داریم؟

کمپانی ال جی

ال جی در نظر دارد نمایشگر OLED خمیده خود را با اندازه صفحه نمایش 48 اینچی را به نمایش بگذارد. این نمایشگر از یک صفحه نازک برخوردار است که در صورت نیاز می تواند صاف یا خم شود. به نظر می رسد صفحه نمایش به دلیل رابط منحنی برای بازی گیمرها طراحی شده است.

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

این شرکت ادعا می کند که آخرین فناوری OLED آن باعث می شود تا صفحه نمایش صاف بماند اما به کاربران اجازه می دهد تا نمایشگر را خم و صاف کنند. همچنین ال جی تلویزیون های OLED شفاف و مجموعه ای از تلویزیون های MiniLED (یا تلویزیون های ‘QNED’) را در CES 2021 به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جدید ال جی در CES 2021 رونمایی می شوند

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

کمپانی سامسونگ

سامسونگ در تاریخ 6 ژانویه یک رویداد «First Look 2021» را برگزار می کند جایی که انتظار می رود غول الکترونیکی کره جنوبی تلویزیون ها، یخچال های هوشمند و لوازم خانگی جدید خود را نشان می دهد. این شرکت پیش از این تلویزیون MicroLED خود را با صفحه نمایشگر 110 اینچی معرفی کرده بود  و شایعه شده که تلویزیون های جدیدی را معروف به QD-OLED با فناوری ترکیبی نقطه کوانتومی / OLED را قرار است روانه بازار لوازم خانگی می کند.

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

ممکن است این کمپانی طیف تلویزیونی QLED خود را به روز کرده و خط تولید تلویزیون 8K خود را ارتقا دهد. همچنین سامسونگ اعلام کرد که چیپست جدید Exynos را در تاریخ 12 ژانویه رونمایی خواهد کرد که احتمالاً سری جدید Galaxy S21 را تأمین می کند. سامسونگ رویدادی را در 14 ژانویه برگزار می کند آخرین گوشی های هوشمند پرچمدار Galaxy و سری Galaxy S21 را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

کمپانی سونی

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

سونی تیزر ویدیویی را در کانال YouTube خود منتشر کرده و اشاره به رونمایی احتمالی تلویزیون BRAVIA جدید خود در نمایشگاه CES 2021 در 7 ژانویه می کند. انتظار می رود طیف جدیدی از تلویزیون ها با 120 هرتز توسط سازنده الکترونیک ژاپنی در CES به نمایش گذاشته شود.

کمپانی تی سی ال

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

شرکت تی سی ال (TCL) تأیید کرده که فناوری نمایش مینی LED را در CES 2021 رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می رود این شرکت در این مراسم از تلویزیون های جدید QLED، سیستم های صوتی ساندبار و سایر لوازم خانگی نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2021

کمپانی Amazfit

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

شرکت Amazfit اعلام کرده که محصولات پیشرفته ای را برای سری های پوشیدنی سلامت و تناسب اندام GT خود معرفی خواهد کرد. همچنین نام محصولات خود را GTS 2e و GTR 2e اعلام کرده است. انتظار می رود که پوشیدنی های سلامتی و تناسب اندام به ترتیب با GTS و GTR شباهت داشته باشند حتی اتصال Wi-Fi را برای کاربران امکان پذیر می کنند.

کمپانی های Intel, AMD, Nvidia

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

انتظار می رود سازندگان تراشه های AMD ، Intel و Nvidia نسل بعدی سخت افزار را معرفی کنند. همچنین AMD و Intel این پردازنده های جدید را رونمایی خواهند کرد. در حالی که Nvidia می تواند طیف جدیدی از کارت گرافیک های میان برد را برای گیمرها معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

کمپانی های ایسوس، ایسر، لنوو و HP

تلویزیون های جدید برندها در CES2021

انتظار می رود امسال شرکت های ایسوس، ایسر، لنوو، اچ پی و … لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی را در 2021 CES رونمایی کنند. همچنین ASUS تبلیغات ویدیویی کوتاهی را برای هر دو گروه ROG Strix و TUF Gaming خود منتشر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 18 دی 1399 در 9:30 ب.ظ

    منتظر تلویزیون های فوق العاده سونی هستیم ( اکثر فناوری های انحصاری سونی واقعا انقلابی هستن و تکنولوژی های فوق العاده ای داره این برند سونی )