ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021
اخبار لوازم خانگی

ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 پیش از آغاز رویداد امسال معرفی شدند و انتظار می ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 پیش از آغاز رویداد امسال معرفی شدند و انتظار می رود که این فناوری ها بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کند و به عبارت دیگر نمایشگاه CES با تمرکز بیشتر بر روی این بخش ها برگزار شود. همان طور که پیش از این گفته شد، رویداد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود. امکان بررسی و مشاهده از نزدیک محصولاتی مانند بهترین تلویزیون های ces 2020 و یا ربات های 2020 در سال گذشته برای بازدیدکنندگان وجود داشت در حالی که در نمایشگاه امسال تنها باید به مشاهده تصاویر و فیلم های برترین تکنولوژی های 2021 بسنده کرد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

معرفی ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021

ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 

قرار است که ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 را از راه دور مشاهده کنیم و البته شیوع ویروس کرونا و برگزاری آنلاین این رویداد  برای افرادی که امکان بازدید از این رویداد را ندارند به یک فرصت تبدیل شد و در واقع تمامی قشرهای جامع از سراسر جهان با کمک یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت می توانند این رویداد را با پوشش بهتر از هر سال دنبال کنند. پایگاه خبری ال کا ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تمامی اخبار رویداد امسال را بهتر از سال های گذشته پوشش دهد و در واقع همانند سال قبل و معرفی بهترین تلویزیون های ces 2020 و یا ربات های 2020 به بررسی برترین فناوری های امسال بپردازد. در ادامه با ما همراه شوید تا با 6 ترند برتر مورد انتظار از نمایشگاه CES 2021 آشنا شوید.

سر و صدای کمتر در نمایشگاه CES 2021

ترند برتر در نمایشگاه CES 2021

تنها چند روز به آغاز نمایشگاه CES 2021 باقی مانده و تنها نام 1000 شرکت و برند در اسامی شرکت کنندگان به چشم می خورد در حالی که نمایشگاه CES 2020 با حضور بیش از 4500 شرکت کننده برگزار شد و اکثر غول های فناوری و لوازم خانگی در جریان یک رویداد مجازی جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت. قطعا سنگینی بار نمایشگاه امسال بر دوش رسانه ها و خبرنگاران خواهد بود زیرا با توجه عدم حضور فیزیکی بازدید کنندگان باید تلاش بیشتری در حوزه انتقال اطلاعات و پوشش کامل خبری انجام شود.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

تمرکز بیشتر بر روی ارائه محصولاتی به منظور مقابله با کرونا

ماسک کرونا ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 

 2020 برای تمامی شرکت ها و مردم جهان سال سختی بود و تمامی حوزه ها و فعالیت های سال گذشته متاثر از این پاندمی و سنگینی سایه این بیماری متحمل خسارات زیادی شد و به همین دلیل طبیعی است که اکثر شرکت های دنیا دست به کار شده و به دنبال ارائه محصولاتی باشند که بتوان با بیماری کرونا مقابله کرد. بخش مهمی از نمایشگاه CES 2021 مربوط به فناوری های این بخش شده که شامل عرضه انواع ماسک، دستگاه تصفیه هوا و انواع ابزارهای مختلف برای از بین بردن میکروب ها و عوامل بیماری زا می شود. از طرفی دیگر برخی از شرکت های تولید کننده در تلاش برای معرفی برنامه و ابزارهای جدید به منظور راحتی کارکنان برای دورکاری هستند که از جمله می توان به سازندگان ربات ها، سیستم های سرگرمی مانند تلویزیون، ساندبار و …. اشاره کرد.

حضور پر سر و صدای صفحه نمایشگر های شفاف

صفحه نمایشگر های شفاف ال جی

تلویزیون و فناوری های مربوط به این دستگاه همیشه در نمایشگاه CES مورد توجه قرار می گیرند و در واقع یکی از بخش های مهم این رویداد تلقی می شود که در ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 حضور دارند. در سال های گذشته شاهد معرفی تلویزیون های غول پیکر و رول شونده بودیم اما امسال ال جی قصد دارد تا با معرفی صفحه نمایشگرهای اولد شفاف اکثر توجهات را به سمت خود جلب کند. شفافیت این مدل ها از 10 به 40 درصد ارتقا کرده و قرار است که در حوزه‌های مختلف استفاده شوند. در بخش خانه‌ هوشمند می توان انتظار بهره بردن از این نمایشگر شفاف را در یک تخت خواب هوشمند داشت که به لطف آن می توان به اطلاعاتی نظیر وضعیت آب و هوا و تلویزیون دسترسی داشت.  تعجب نکنید که از این صفحه نمایشگرهای شفاف ال جی در پارتیشن رستوران ها و یا پنجره مترو به منظور نمایش مسیر و نقشه استفاده شود.

نقش پر رنگ خودروهای الکتریکی و خودران در نمایشگاه CES 2021

نقش پر رنگ خودروهای الکتریکی و خودران در نمایشگاه CES 2021

علاوه بر شرکت های فناوری و تولیدکننده های لوازم خانگی، خودروساز ها در نمایشگاه CES شرکت می کنند و از این پلتفرم برای معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در بخش خودروهای الکتریکی و خودران استفاده می کنند. با توجه به مشکلات محیط زیست و تمام شدن برخی از منابع و البته سختگیری بیشتر دولت ها در خصوص خودروهای بنزینی و دیزلی جای تعجب ندارد که سازندگان خودرو به سمت تولید خودروهای الکتریکی و فناوری های این بخش حرکت کنند. بسیاری از شرکت های خودروسازی مانند تسلا، فورد و … وارد این بازار شده اند و باید برای اطلاع از فناوری های جدید این شرکت تا برگزاری این رویداد منتظر ماند.

حضور پر قدرت سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از مهمترین برندهای حاضر در این رویداد محسوب می شود که هر ساله حضوری پر رنگ دارد.و به همین دلیل می توان انتظار داشت در لیست ترندهای برتر نمایشگاه CES 2021 قرار بگیرد. بزرگترین و پر زرق و برق ترین غرفه امسال نیز به این شرکت کره ای تعلق دارد که قرار است مجموعه ای از محصولات متنوع در این غرفه به نمایش گذاشته شوند. گوشی پرچمدار این شرکت با عنوان گلکسی S21 در 14 ژانویه (روز پنجشنبه 25 دی ماه) معرفی خواهد شد و می توان انتظار سر و صدای زیادی را داشت. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ بزرگترین رویداد بخش موبایل خود را در CES برپا می کند.

خبرسازی دوباره 5G

فناوری 5G

سال 2020 برای فناوری 5G سال بسیار مهمی تلقی می شود و شاهد پیشرفت این تکنولوژی و اجرایی شدن این بخش بودیم اما هنوز فاصله زیادی تا اوج خود دارد و به همین دلیل جای تعجب ندارد که نمایشگاه CES 2021 با تمرکز بر روی این حوزه راه اندازی شود. هر سه شرکت مخابراتی آمریکایی در حال حاضر قادر به پوشش 5G هستند و به همین دلیل اکثر شرکت های تولیدکننده گوشی موبایل مانند اپل به دنبال پیشرفت در این بازار هستند. شرکت سامسونگ پیش از این مدعی شده بود که ابزارهای بیشتری را با پشتیبانی از 5G روانه بازار خواهد کرد.

نمایشگاه CES 2021 به طور رسمی از 11 ژانویه (22 دی ماه) آغاز می شود و تا 14 ژانویه 25 دی ماه میزبان بسیاری از غول های فناوری و لوازم خانگی دنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟