لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021
اخبار لوازم خانگی

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سامسونگ همانند سال های گذشته با رونمایی از محصولات جدید و به روز، ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سامسونگ همانند سال های گذشته با رونمایی از محصولات جدید و به روز، کاربران خود را شگفت زده می کند که ما در ادامه این بخش لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 را برای شما گردآوری کرده ایم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

غول فناوری کره جنوبی قصد دارد با معرفی نسل بعدی تلویزیون نئو QLED سامسونگ با فناوری Mini-LED بر نمایش آنلاین نمایشگاه CES 2021 تسلط کامل داشته باشد و البته گفتنی است که این محصول در لیست محصولات سامسونگ در CES 2021 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021 معرفی خواهد شد

تلویزیون های QLED سامسونگ که در لیست محصولات سامسونگ در CES 2021 قرار می گیرند و همیشه زبانزد خاص و عام بودند اما امسال مجموعه جدید سامسونگ که شامل تلویزیون های جدید نئو QLED می شود دارای سیستم نور پس زمینه بهبود یافته مبتنی بر مینی LED است.

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

تلویزیون های نئو کیولد ” Neo QLED ” سامسونگ مبتنی بر Mini-LED هستند و آن ها اعلام کرده اند که کنتراست بهتری با سطوح عمیق تر رنگ سیاه و کنترل دقیق نور را ارائه می دهند. گفتنی است که بعد از کمپانی تی سی ال ” TCL “، سامسونگ دومین شرکت بزرگی است که از فناوری Mini-LED در تلویزیون های پرمخاطب خود استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

رویکردهای سامسونگ در سال 2021

غول فناوری کره جنوبی که محبوب ترین شرکت تلویزیونی جهان نیز به شمار می رود و در رابطه با تلویزیون های نسل جدید خود می گوید که ال ای دی های مورد استفاده در این تلویزیون ها تا 40 برابر کوچکتر از تلویزیون های ال ی دی معمولی با نور پس زمینه کامل هستند.

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

با توجه به این موضوع تلویزیون های ال ای دی، مینی ال ای دی های بیشتری در فضای کمتری جمع می کنند و این امر باعث ایجاد نور پس زمینه دقیق تر می شود.

فناوری Neo QLED در مجموعه تلویزیون های 2021 سامسونگ از جمله تلویزیون سامسونگ مدل QN900A 8K و QN90A 4K یافت می شود. البته این موضوع را فراموش نکنیم که سامسونگ تلویزیون های سطح بالا با فناوری Micro-LED را نیز به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید:

تیزرهای سامسونگ در CES 2021 منتشر شدند

فناوری صفحه نمایش Mini-LED چیست؟

مجموعه تلویزیون های هوشمند 2020 سامسونگ از نسل بعدی PlayStation 5 و Xbox Series X پشتیبانی می کند. این تلویزیون ها شامل ویژگی هایی مانند پشتیبانی از “game bar” با دسترسی سریع به تنظیمات می شوند. جالب اینجاست که سامسونگ به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی نسبت تصویر تلویزیون (21: 9 یا 32: 9) را نیز تغییر دهید.

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

این شرکت در سال گذشته برای اولین بار Samsung’s Health را در تلویزیون های 2020 قرار داد و برای امسال نیز سامسونگ آموزش شخصی هدایت شده را ارائه می دهد. یعنی هنگامی که با دوربین فیلمبرداری همگام شده اید (سامسونگ توصیه می کند از وب کم های سازگار Logitech استفاده کند) کاربران می توانند از ویژگی جدید “مربی هوشمند” استفاده کرده و از رفتن به باشگاه و قرار گرفتن در محیط های شلوغ صرف نظر کنند.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به پشتیبانی از گفتگوی ویدیویی Google Duo اشاره کرد. با استفاده مجدد از یک وب کم اختیاری، می توانید برنامه Duo را در تلویزیون های هوشمند سامسونگ نصب کرده و همزمان با حداکثر 12 نفر گپ ویدیویی انجام دهید.

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

در کنار تلویزیون های پرمخاطب جدید آن، یک ریموت از نو طراحی شده که به جای باتری های یکبار مصرف از باتری های قابل شارژ استفاده می کند. سامسونگ می گویددر ریموت های خود از سلول خورشیدی استفاده کرده و این حرکت می تواند سالانه در مصرف 20 میلیون باتری AAA صرفه جویی کند.

انتظار می رود تلویزیون های Neo QLED سامسونگ در اواخر سال جاری روانه بازار لوازم خانگی شود. سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و مدل های دقیق نزدیک به عرضه را در رونمایی محصولاتش در نمایشگاه CES 2021 به اشتراک خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

معرفی کروم بوک 2 گلکسی سامسونگ با فناوری QLED

سامسونگ به سرعت در حال ایجاد الگویی برای انتشار انقلابی در جریان رویدادهای CES در چند سال اخیر است. سال گذشته، اولین Chromebook با صفحه نمایش AMOLED رونمایی شد و قرار است در نمایشگاه CES 2021 کروم بوک 2 گلکسی سامسونگ با صفحه نمایش QLED معرفی شود. این اولین لپ تاپی بوده که از فناوری QLED استفاده کرده است.

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

Chromebook 2 دارای صفحه نمایش لمسی 13.3 و HDR 1920 × 1080 پیکسل است. این دستگاه از قابلیت انگشت و قلم USI پشتیبانی می کند. وزن آن 1.23 کیلوگرم بوده و نسبت به Chromebook بسیار سنگین تر است اما کاربران می توانند آن را حمل کنند. لپ تاپ جدید سامسونگ 550 دلار برچسب قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

ورود یخچال‌های BESPOKE سامسونگ به بازارهای جدید

رونمایی یخچال های BESPOKE در CES 2021

یخچال های BESPOKE در لیست محصولات سامسونگ در CES 2021 نیز قرار دارد و همانطور که می دانید این یخچال ها قبلا معرفی شده بودند اما اکنون کمپانی سامسونگ این دسته از یخچال های خود را به روز کرده و قرار است یخچال BESPOKE مدل 4-Door Flex را در نمایشگاه رونمایی کند.

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

این یخچال جدید سامسونگ همانطور که از نامش پیداست دارای 4 درب است و کاربران می توانند این یخچال را با توجه به نیازی که دارند سفارش دهند. یعنی می توانند فرمت فریزر خود را یا به صورت ایستاده و یا به صورت فریزر در پایین سفارش بدهند. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به رنگبندی و طراحی های مختلف آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

رویداد سامسونگ در CES2021 زودتر برگزار می شود

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

یخچال BESPOKE مدل 4-Door Flex دارای بخش بهینه FLEX ZONE است و کاربران می توانند با توجه به نیاز یا مواد غذایی که دارند دمای یخچال را تنظیم کنند. این بخش بهینه FLEX ZONE دارای 5 تنظیمات دما است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهدی | 21 دی 1399 در 3:10 ب.ظ

    سامسونگ هر چه سریعتر تولید OLED را آغاز کنه بهتره اون MINI LED هم همون ال سی دی با نورپردازی جدید هس.