اسپیکر جدید سونی در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر جدید سونی در CES 2021 نمایش داده می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند ساعت تا شروع نمایشگاه CES باقی مانده و همچنان اخبار مربوط به آن در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند ساعت تا شروع نمایشگاه CES باقی مانده و همچنان اخبار مربوط به آن در حال انتشار است. اگر چه نمایشگاه CES 2021 هماندد هر سال برگزار نخواهد شد و کسی نمی تواند به صورت حضوری در آن شرکت کند اما کمپانی و برند های بزرگ و معتبری تصمیم دارند محصولات خود را در این نمایشگاه مجازی در معرض نظر قرار دهند. برند هایی همانند ال جی، سامسونگ، تی سی ال، پاناسونیک و …. در این نمایشگاه شرکت کرده اند و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت، در این بین اخباری درباره حضور اسپیکر جدید سونی در CES 2021 منتشر شده اما اسپیکر سونی کمی متفاوت تر از محصولات دیگر حضور پیدا خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

اسپیکر بی سیم سونی

غول فناوری ژاپنی خبر از عرضه دو اسپیکر بی سیم خود به نام SRS-RA5000 و SRS-RA3000 داده است. بر اساس گفته های آن، این دو اسپیکر بی سیم سونی به وسیله قابلیت پر کردن صدا در فضای بسته و امکان پخش صدا 360 درجه قادر به ارائه یک تجربه صوتی جذاب به کاربران می دهد.

اسپیکر RA5000 سونی دارای هفت اسپیکر داخلی به همراه سه درایو فعال و سه درایو دیگر در جلو است و همچنین یک ووفر داخلی دارد. این دستگاه به شکل یک کره یکنواخت طرحی شده تا بدون در توجه به موقعیت آن در خانه صدا را در تمام نقاط اطراف برساند. این دستگاه همچنین دارای یک قابلیت کالیبراسیون صوتی دستی است که امکان تنظیم صدا را فراهم می کند.

جدید ترین اسپیکر قابل حمل و ارزان قیمت سونی را به شما معرفی کنیم آن مدل RA3000 است. این مدل از سه اسپیکر داخلی که از دو تویتر تشکیل شده است و از طریق یک نوار بلند و یک ووفر داخلی صدا را به صورت دایره ای پخش می کنند. علاوه بر این، از دو رادیاتور غیر فعال بهره مند شد تا بتواند در تعدیل صدا کمک کند.

اسپیکر جدید سونی در CES 2021

یکی از ویژگی های مهم و خاص این اسپیکر خاصیت مقاومت در رطوبت است که اجازه می دهد بدون نگرانی از خراب شدن و آسیب دیدن از آن در محیط های مرطوب استفاده شود. به همین ترتیب به راحتی می توانید در محیط آشپزخانه و حمام با این اسپیکر به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. اما مدل  RA5000 قابلیت مقاومت در برابر رطوبت را ندارد و از دیگر تفاوت های این دو اسپیکر این است که مدل RA3000 بر خلاف RA5000 به صورت اتوماتیک صدا را تنظیم می کند.

هر دو اسپیکر از بلوتوث و وای فای بهره مند هستند و اتصال بدون سیم این امکان را فراهم می کند که از اپلیکیشن اسپاتیفای برای پخش موسیقی و از Chromecast برای پخش صدا استفاده می شود. هر دو مدل به آمازون الکسا و گوگل اسیستنت متصل هستند اما نمی توان آن ها را به عنوان یک اسپیکر هوشمند معرفی نمود اما می تواند به لوازم خانگی هوشمند متصل گردد. علاوه بر این می تواند به یک اسپیکر هوشمند متصل شود تا از دو اسپیکر صدا پخش شود. برای اتصال به گوگل و الکسا تنها کافیست یک گوشی هوشمند که از گوگل اسیستنت و یا آمازون الکسا بهره مند است را به عنوان یک رابط بین اسپیکر سونی و دستیار صوتی مورد نظر قرار داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 24 دی 1399 در 2:34 ق.ظ

    عالی امسال سونی مثل سال‌های قبل ترکوند با پردازشگر انقلابی شناختی Cognative Processor XR و این اسپیکر های فوق العاده و دو مدل Crystal LED بی‌نظیر.. دم سونی گرم این ابر غول دنیای تکنولوژی جدیدا هم رو آورده به خودرو های برقی و پهپاد ها که میخواد شگفتی های دیگری به نمایش بزاره،عشق است سونی.