به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی قرار است در کنار مجموعه متنوعی از تلویزیون های کیولد 4K و 8K این برند کره ای در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شود و هدف از تولید این ریموت کنترل تولید پلاستیک کمتر و تلاش برای ارائه محصولی سازگار با محیط زیست عنوان شده است. برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید. نمایشگاه CES 2021  ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در CES
اخبار لوازم خانگی

ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی قرار است در کنار مجموعه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی قرار است در کنار مجموعه متنوعی از تلویزیون های کیولد 4K و 8K این برند کره ای در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شود و هدف از تولید این ریموت کنترل تولید پلاستیک کمتر و تلاش برای ارائه محصولی سازگار با محیط زیست عنوان شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

 ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در CES

ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در CES 2021

ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در CES 2021 به نمایش گذاشته خواهد شد و همان طور که می دانید این محصول تنها دستاورد این برند کره ای در رویداد امسال نیست و سامسونگ همانند سال های گذشته با دستی پر در این رویداد شرکت می کند که برای اطلاع از فناوری و محصولات تازه وارد این شرکت می توانید به بخش نمایشگاه CES 2021 سایت مراجعه کنید.

ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی ظاهری شبیه به سایر ریموت کنترل های این شرکت دارد و تنها تفاوت آن مربوط به استفاده از یک پنل متشکل از سلول خورشیدی می شود که به منظور شارژ کردن باتری داخلی کاربرد دارد. 31 گرم پلاستیک در ساخت این محصول سامسونگ استفاده شده که به گفته ی این شرکت، 28 درصد آن از پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی تشکیل می شود.

ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در CES 2021

شرکت سامسونگ برآورد کرده که ریموت کنترل Eco بدون خارج کردن باتری و شارژ دوباره  آن به مدت دو سال می تواند کار کند اما به طور کلی باتری قابل شارژ داخلی حدود 7 سال طول عمر دارد که با توجه به میانگین طول عمر یک تلویزیون قابل قبول است.

بیشتر بخوانید:

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

این شرکت کره ای تمامی جوانب را در نظر گرفته و در انتهای این ریموت کنترل پورت USB-C قرار داده که در صورت نیاز به سریع تر شارژ شدن آن به هر دلیلی می توانید از این قابلیت بهره ببرید. شرکت سامسونگ طی سال های گذشته تلاش زیادی برای ساخت محصولاتی سازگار با محیط زیست و استفاده کمتر از پلاستیک کرده است و براساس پیشنهاد اخیر این شرکت امکان بازیافت حداقل 200 هزار تن جعبه و تبدیل آن ها به یک وسیله دکوری در هر سال وجود دارد. کاربران می توانند با اسکن کد QR ثبت شده بر روی جعبه تلویزیون و دریافت دستور العمل، وسیله دلخواه خود را درست کنند.

تا ساعتی دیگر نمایشگاه CES 2021 فعالیت خود را آغاز می کند و خبرنگار ال کا ایران در نشست خبری CES 2021 نیز حضور دارد که با پوشش اخبار این رویداد آنلاین به معرفی جدیدترین تکنولوژی های صنعت لوازم خانگی می پردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟