تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 به نمایش گذاشته شد و قرار است که در ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 به نمایش گذاشته شد و قرار است که در اندازه های  75 تا 100 تولید و روانه بازار شود.نخستین کنفرانس خبری این نمایشگاه به شرکت چینی هایسنس تعلق داشت و در جریان این رویداد، دانشمند ارشد Hisense-Laser Display توضیحاتی در خصوص قابلیت های این محصول تازه وارد چینی ارائه داد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

مشخصات تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021

تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021

دکتر لیو شاینرانگ؛ دانشمند ارشد Hisense-Laser Display در جریان معرفی تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 عنوان کرد که این فناوری امکان بسته بندی و کنترل جداگانه لیزرهای رنگی را به منظور عملکرد بهتر نمایش رنگ در صفحه نمایشگر فراهم کرده است. این تلویزیون از منبع نور لیزر RGB بهره برده است که به لطف آن روشنایی تصاویر 400 نیت ایجاد شده و در واقع 20 درصد بیشتر از مدل های رایج است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 امکان عرضه آن در سایزهای متنوع است که مشتریان می توانند از سایز 75 الی 100 اینچی این مدل را در صورت تمایل سفارش دهند. این برند چینی وعده داده که میزان تولیدات این مدل را در سال 2021 افزایش دهد و می توان انتظار داشت که این محصول هایسنس سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

جالب است بدانید که طیف رنگ گسترده این مدل می توان به 151٪ استاندارد رنگ فیلم DCI-P3 برسد که 50 درصد بیشتر از سینماهای حرفه ای و پیشرفته بوده و در نتیجه لذت تماشای فیلم را برای کاربران دو چندان می کند. این گروه چینی برای تحقق اهداف خود و پیشگامی در تولید صفحه نمایشگرهای اکوسیستم بر روی توسعه سه فناوری صفحه نمایشگر، هوش مصنوعی اشیا و سرویس های ابری تمرکز کرده است. علاوه بر این، شیوع ویروس کرونا منجر شده تا این تولید کننده لوازم خانگی به سمت تولید محصولاتی برای راحت تر ورزش کردن در خانه حرکت کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

نخستین تلویزیون لیزری هایسنس در سال 2014 معرفی شد که موفقیت این شرکت طی تنها 6 سال قابل توجه بوده و از تغییرات دیگر تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 نسبت به نسخه های پیشین می توان از تجهیز آن به دوربین AI برای ارتباط بهتر با فضای اینترنت و برنامه های آنلاین اشاره کرد.

نخستین روز از نمایشگاه CES 2021 در حالی سپری شد که اکثر برندهای مطرح لوازم خانگی و فناوری جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و در خصوص برنامه ها و اهداف خود توضیحاتی ارائه دادند. شرکت هایسنس همانند شرکت های دیگر در کنفرانس خبری امسال بیشتر بر روی هوش مصنوعی و ارتباط وسایل با یکدیگر تمرکز داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟