اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند Konka در CES 2021 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند Konka در CES 2021 رونمایی شد که در تلویزیون های هوشمند این کمپانی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند Konka در CES 2021 رونمایی شد که در تلویزیون های هوشمند این کمپانی از سیستم عامل WebOS استفاده شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

تلویزیون هوشمند Konka در CES 2021

تلویزیون های هوشمند Konka سری U4 WebOS که قرار است در ماه مارس / آوریل سال جاری در دسترس کابران و مشتریان آمریکایی باشند و در اندازه های 43، 50، 58، 65 و 76 اینچی و همراه با فناوری 4K ارائه شوند.

بیشتر بخوانید:

حضور تلویزیون های جدید برندها در CES2021

همچنین کاربران می توانند از طریق بلوتوث 5.0 که تلویزیون از آن پشتیبانی می کند به یک هدفون بی سیم و یا یک اسپیکر متصل شوند. البته برای کنترل از راه دور به صورت صوتی می توانند از اپلیکیشن ThinQ ال جی و الکسا استفاده کنند.

کمپانی Konka در خصوص معرفی تلویزیون های هوشمند خود گفت که با گذشت زمان سیستم عامل WebOS آن به روز می شود تا مجموعه ویژگی های مشابهی را که می توان در مدل های WebOS از ال جی یافت را ارائه دهد.

سری U4 تلویزیون های هوشمند کونکا از طرح ZeroBezel Konka استفاده می کند که تقریبا تلویزیونی بدون حاشیه و باریک را ارائه می دهد. این کمپانی قصد دارد از WebOS در مدل های سری H2 خود استفاده کند اما این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این تلویزیون ها ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 معرفی شد

در حال حاضر این مدل های جدید تلویزیون هوشمند کونکا که شروع قیمت آن ها از 200 تا 1000 دلار است از پلتفرم تلویزیونی روکو ( Roku ) که در تلویزیون برندهای توشیبا، تی سی ال و هایسنس تعبیه شده استفاده می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • احسان | 22 تیر 1402 در 9:51 ب.ظ

    سلام من تلویزیون کونکا ۶۵ اینچ حدود ۳ ماه خریدم راضی هستم فقط زبان فارسی نداره