لوازم خانگی CES 2021
اخبار لوازم خانگی

محصولات لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2021 + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES امسال نیز با تمام حواشی و محدودیت های مربوط به کرونا بالاخره به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES امسال نیز با تمام حواشی و محدودیت های مربوط به کرونا بالاخره به صورت آنلاین برگزار شد و در این گزارش ویدیویی قصد داریم تا اطلاعاتی در خصوص نحوه برگزاری و محصولات لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2021 را ارائه دهیم که البته در مطالب گذشته به معرفی فناوری و جدیدترین دستاوردهای برندهای حاضر در این رویداد در قالب متن پرداخته شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

معرفی محصولات لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2021

ویروس کرونا تمامی بخش های زندگی بشر را در سال گذشته و البته امسال تحت تاثیر قرار داده و سنگینی سایه آن بر نحوه برگزاری رویداد امسال و یا معرفی محصولات لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2021 نیز احساس می شود و در نهایت مجریان برگزاری نمایشگاه CES تن به یک رویداد آنلاین و مجازی دادند اگرچه این موضوع مانع از حضور برندهای مطرح دنیای فناوری نشده و شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، هایسنس، پاناسونیک و … همانند سال های گذشته با دستی پر حاضر شدند که برای آگاهی بیشتر از محصولات آن های می توانید به بخش نمایشگاه CES 2021 سایت مراجعه کنید.

دومین روز از نمایشگاه CES 2021 سپری شد و به عبارت دیگر جدیدترین دستاوردهای شرکت های حاضر در این رویداد طی کنفرانس های خبری به نمایش گذاشته شدند که مهمترین آن ها می توان به جاروبرقی رباتیک سامسونگ، تلویزیون های دو شرکت ال جی و سامسونگ و نسل جدید تلویزیون های پاناسونیک و تی سی ال اشاره کرد که در این ویدیو به معرفی و بررسی هر کدام پرداخته شده است.

این نمایشگاه در روز پنجشنبه به کار خود پایان می دهد و در صورتی که روز اول و یا دوم  این رویداد را از دست داده اید جای نگرانی وجود ندارد زیرا پایگاه خبری ال کا ایران همانند سال های گذشته، پوششی جامع از CES 2021 ارائه می ‌دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار حوزه فناوری و محصولات خانگی می توانید سایت و شبکه های اجتماعی ال کا ایران را دنبال کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • پندار | 24 دی 1399 در 9:52 ب.ظ

    بسیار عالی بود خسته نباشید ،حرفه ای و جذاب من که واقعا لذت بزدم دمتون گرم