دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر در نمایشگاه CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2021 امثال کمی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و در همین روز ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2021 امثال کمی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و در همین روز های اول این رویداد محصولاتی همانند شارژر بی سیم، گوشی های هوشمند، ربات های هوشمند و حتی لوازم خانگی هوشمند نیز معرفی شدند.  در این بین دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر نیز در نمایشگاه CES 2021 حضور پیدا کرد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

شاور پاور آمپر یک دوش حمام مجهز به اسپیکر است و آن گونه که آمپر اعلام کرده قرار است آن را در سه ماه اول سال به بازار عرضه کنند. اسپیکر این دوش مجهز به بلوتوث بوده و تنها روی دوش حمام قابل استفاده است.

آمپر قول داده است تا در آینده تمام شاور پاور ها را متناسب با همه سر دوش ها طراحی کند و انرژی مورد نیاز خود را از طریق جریان آب تامین کند. در اصل این نوع تامین کننده دارای عمر مداومی دارد و نیازی نیست آن را تعویض نمایید. علاوه بر این، بدنه آن از پلاستیک صد در صد قابل بازیافت ساخته شده است. در واقع این دوش حمام حمام نه تنها یک نوآوری فوق العاده است بلکه کاملا با محیط زیست سازگار است.

این اسپیکر به صورت اتوماتیک زمانی که شیر آب را باز می کنید روشن می شود و پس از بستن شیر نیروی کافی را در خود زخیره خواهد کرد. تا هر زمانی که آب در لوله های آب در جریان باشد اسپیکر شاور پاور نیروی لازم برای پخش موزیک را دارد و در همان زمان باتری را شارژ می کند. با شارژ شدن کامل باتری این دوش مجهز به اسپیکر می تواند تا 20 ساعت بعد از بسته شدن شیر آب کار کند.

دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر

 Shower Power چهارمین کمپین موفقیت آمیز کیک استارتر از برند آمپر است که در مجموع حدود 220 هزار دلار در سایت سرمایه گذاری جمعی بدست آورده است. در هفته جاری آمپر از یک لامپ ال ای دی به نام شاور پاور شاین را معرفی نمود. البته اسپیکر های شاور پاور نیز به یک چراغ مجهز شده است که با صدا موزیک همگام سازی می شود.

گفته می شود این محصول با قیمت 99.95  دلار به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟