جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی های رباتیک در منازل سرتاسر دنیا به آرامی در حال عادی شدن هستند و ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی های رباتیک در منازل سرتاسر دنیا به آرامی در حال عادی شدن هستند و تولیدکنندگان بزرگ سرمایه گذاری زیادی در این محصولات هوشمند برای کمک به تمیز کردن گوشه و کنار خانه می کنند. هم اکنون جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021 رونمایی شد و بسیار مورد توجه افراد قرار گرفت.

رونمایی جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 از یک طراحی پیشرفته بهره می برد و با ویژگی های جذاب در نمایشگاه CES 2021 حضور یافت. از ویژگی های اصلی این دستگاه هوشمند می توان به Sonic Mopping، موتور قدرتمند با قدرت مکش 2500Pa و فناوری VibraRise برای تمیز کردن کارآمد اشاره کرد.

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021

این ربات جاروبرقی از ویژگی های جدید و منحصر به فردی بهره می برد و با توجه به فناوری های پیشرفته ای که در آن استفاده شده نسبت به مدل های قبلی خود قابلیت های زیادی را ارائه می دهد و کاربران خود را راضی نگه می دارد. ربات جاروبرقی هوشمند یاد شده می تواند تا 5 میلی متر از ارتفاعی بالا برود و همچنین هنگام بازگشت به جایگاه اتصال خود تمیز باشد به عبارتی قابلیت تمیز کردن خودکار را دارد.

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021

کاربران می توانند با تغییر وضعیت حالت، ربات را به صورت دستی هدایت کنند. این ویژگی از “حالت بی صدا” برخوردار است که باعث کاهش سر و صدا، مصرف برق و آب می شود.

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 از طریق خود دستگاه یا از طریق برنامه Mi Home قابل کنترل است و همچنین قابلیت سازگاری با الکسا، گوگل اسیستنت و سیری را به کاربران خود ارائه می دهد.

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021

حداکثر قدرت مکش این ربات 2500Pa بوده که برای برداشتن هر ذره گرد و غبار از سطح زمین کافی است. Roborock S7 یک محفظه برای گرد و غبار 470 میلی لیتر، مخزن آب 300 میلی لیتر و یک باتری 5200 میلی آمپر ساعت دارد. جاروبرقی رباتیک می تواند 3 ساعت پس از شارژ کامل، به طور مستقیم کار کند.

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 در CES2021

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 از طریق فروشگاه آمازون در آمریکا از 24 مارس با قیمت 649 دلار به فروش می رسد و در رنگ های سفید و مشکی در دسترس مشتریان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟