پروژکتور لیزری ال جی در CES2021
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 با قابلیت هایی مانند کیفیت HDR 4K رونمایی شد. این ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 با قابلیت هایی مانند کیفیت HDR 4K رونمایی شد. این محصول کمپانی ال جی یک سینمای خانگی بسیار سبک بوده که برای هر خانه و کاربری قابل استفاده است.

رونمایی پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 +جزئیات

کمپانی کره ای ال جی به تازگی یک پروژکتور پیشرفته جدید برای ارائه تجربه تئاتر به خانه کاربران رونمایی کرده است. پروژکتور جدید ال جی CineBeam HU810P نام دارد که هدف آن ارائه یک تجربه متفاوت از تماشای فیلم برای کاربران است.

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021

پروژکتور ال جی در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا وارد بازار لوازم خانگی می شود که با وجود شرایط پیش آمده هنوز هم سالن های سینما و تئاتر برای یک مدت نامعملوم بسته است. این غول فناوری کره جنوبی محصولی جدید را معرفی کرده که به عنوان سینمای خانگی عمل می کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

از قابلیت های منحصر به فرد این پروژکتور لیزری می توان به تولید 2700 لومن ANSI اشاره کرد که می تواند نور محیط اطراف را تنظیم و سازگار کند.

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021

طبق یادداشت های رسمی شرکت، مدل LG CineBeam می تواند در یک اتاق نشیمن “به طور معمول روشن” استفاده شود. قابل ذکر است، تصاویر و فیلم های پخش شده توسط پروژکتور جدید لیزری 97 درصد فضای رنگی DCI-P3 را به کاربران ارائه می دهد و حتی چندین حالت مشاهده را می توان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از طراحی لوازم خانگی ال جی در CES 2021

این حالت ها شامل حالت اتاق تاریک و حالت اتاق روشن است. آخرین حالت Adaptive Contrast بوده که به پروژکتور امکان می دهد تا به صورت خودکار هر قاب فیلم را تنظیم کند تا از یک تجربه تماشای بهتر اطمینان حاصل کند.

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021

همچنین ال جی گفت که CineBeam از حالت TruMotion و حالت واقعی سینما پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد با تغییر فریم ریت تا 24 هرتز، فیلم ها را به همان روشی که در نظر گرفته شده مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون اولد شفاف ال جی در CES2021 رونمایی می شود

برای اتصال، پروژکتور ال جی از HDMI 2.1 + eARC و بی سیم برای پخش محتوای سایر دستگاه ها با استفاده از بلوتوث پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین از طریق وبOS 5.0 قابل اجرا است و از Screen Share و AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند.

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021

این پروژکتور CineBeam ال جی که در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد با قیمت 300 دلار به زودی در دسترس کاربران و علاقه مندان به فیلم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟