گلکسی Buds Pro
فناوری

گلکسی Buds Pro : صدای ماجراجویی در هر لحظه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز نسل جدید ایربادزهای خود را با نام گلکسی Buds Pro رونمایی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز نسل جدید ایربادزهای خود را با نام گلکسی Buds Pro رونمایی کرد. این ایربادزها دارای صدایی فراگیر، کیفیت تماس عالی، ANC هوشمند و قابلیت اتصال بهتر با اکثر دستگاه‌ها هستند و همه این قابلیت‌ها در یک طراحی مدرن و زیبا گنجانده شده است. گلکسی Buds Pro پیشرفته‌ترین ایربادز سامسونگ تا به امروز است که با هدف کمک به بهترین تجربه شما در کار، سرگرمی و هر چیز دیگری بین این دو حالت، طراحی شده است.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «در حالی که مردم به دنبال فناوری‌ هایی هستند که به آنها در سازگاری با سبک زندگی و عادات جدید کمک کند، بازار ایربادزهای بی‌سیم رشد چشمگیری داشته و انتظارات مصرف‌کنندگان هم افزایش یافته است. ما با عرضه گلکسی Buds Pro در واقع دستاوردی بزرگ را در یک دستگاه کوچک گنجانده و تجربه صوتی بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم که تک‌تک کارهایشان را به یک ماجراجویی واقعی تبدیل می‌کند».

کیفیت بی‌نظیر در صدا و تماس

گلکسی Buds Pro

برترین تجربه از ایربادز همیشه با صدای آن آغاز می‌شود. چه از ایربادز خود برای گوش کردن به موسیقی در زمان دویدن یا گوش کردن به پادکست در مسیر رفتن به سر کار استفاده کنید، کیفیت صدا بیشترین اهمیت را دارد. گلکسی Buds Pro با استفاده از یک ووفر 11 میلی‌متری برای تولید صدای باس در کنار یک توییتر 6.5 میلی‌متری برای تولید صداهای زیر، همواره صدایی عالی با کمترین اختلال به گوش شما می‌رساند. پس چه موسیقی هیپ‌هاپ یا ملودی کلاسیک، شما دقیقا همان نوایی را خواهید شنید که هنرمند قصد داشته تولید کند، نه کمتر و نه بیشتر.

اما ایربادزها دیگر محدود به سرگرمی نیستند. حالا به ابزاری مهم برای ارتباطات کاری تبدیل شده‌اند و کیفیت تماس هم اهمیتی بیشتر از همیشه پیدا کرده است. گلکسی Buds Pro با استفاده از سه میکروفون و یک واحد تفکیک صدا (VPU) صدای شما را از صداهای ناخواسته جدا کرده و به این ترتیب اطمینان حاصل می‌کند که شما صدایی با بالاترین وضوح ممکن را بشنوید. یکی از میکروفون‌های خارجی هم نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالایی داشته و به این ترتیب صدای پس‌زمینه را بیشتر حذف می‌کند. علاوه بر این سامسونگ فناوری جدید Wind Shield خود را در گلکسی Buds Pro استفاده کرده است. هرچند اندازه کوچک این دستگاه، سطح تماس آن با باد را کم می‌کند اما یک محفظه مخصوص و فیلترهای بکار رفته در آن میزان تداخل باد را به حداقل می‌رسانند. به این ترتیب تماس شما حتی در صورت وزش باد شدید هم کاملا واضح برقرار خواهد بود.

هوشمندترین ANC روی یک ایربادز بی‌سیم واقعی

گلکسی Buds Pro

تجربه گلکسی Buds Pro روی شنیدن بیشتر صداهایی که دوست دارید، و شنیدن کمتر صداهایی که دوست ندارید متمرکز شده است. به همین دلیل است که گلکسی Buds Pro هوشمندترین توانایی‌ را در زمینه حذف نویز فعال یا ANC در مقایسه با هر ایربادز بی‌سیم دیگری دارد. وقتی نیاز به تمرکز روی کار داشته باشید، یا فقط برای استراحت بخواهید از هیاهوی بیرون جدا شوید، می‌توانید صدای بیرون را تا 99 درصد حذف کنید یا میزان آن را مطابق با سطح مناسب برای خودتان تنظیم کنید. با استفاده از قابلیت Ambient Sound می‌توانید صداهای نزدیک را تا 20 دسی‌بل تقویت کنید و این یعنی شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان، آن صداها را تنظیم و شخصی‌سازی کنید. این قابلیت برای کسانی که بصورت گسترده مولتی‌تسکینگ انجام می‌دهند بسیار مفید است. مثلا برای کسانی که از خانه کار می‌کنند و همزمان از فرزندشان هم مراقبت می‌کنند و یا کسانی که می‌خواهند در شهر گردش کنند و همزمان حواس‌شان به ماشین‌های عبوری هم باشد.

علاوه بر این ANC و Ambient Sound بصورت خودکار با هم کار می‌کنند و برای بهتر کردن تجربه صوتی شما، خود را با صداهای محیطی تنظیم می‌کنند. زمانی که شما صحبت می‌کنید گلکسی Buds Pro متوجه شده و به این ترتیب می‌تواند بین دو حالت حذف فعال صداهای محیط یا تقویت آنها، جابجا شود. حتی وقتی که شما ANC و Ambient Sound را خاموش کرده باشید، اگر شروع به صحبت کنید دستگاه صدای موسیقی را کم می‌کند تا شما بتوانید به شکل مفیدتری با دیگران تعامل داشته باشید که این مسئله گلکسی Buds Pro را به یک ابزار عالی برای کاربردهای روزانه تبدیل می‌کند.

تجربه‌ای روان‌تر از دنیای گلکسی

گلکسی Buds Pro

گلکسی Buds Pro یکی از اعضای مهم اکوسیستم گلکسی و راحت‌ترین ایربادز ما تا به امروز است. حالا شما می‌توانید اتصال این ایربادز را بنا به استفاده خودتان بین گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی جابجا کنید بدون اینکه نیاز به هیچ تنظیم دستی داشته باشید. مثلا اگر در حال تماشای ویدیو روی تبلت گلکسی Tab S7 هستید و بعد گوشی گلکسی S21تان زنگ می‌خورد، قابلیت کاملا جدید Auto Switch به شما امکان می‌دهد تا ویدیو را متوقف کرده، با استفاده از گلکسی Buds Pro به تماس پاسخ داده و وقتی تمام شد، دوباره فورا ایربادزها به تبلت شما متصل می‌شوند تا بتوانید به تماشای ویدیو ادامه داده و صدای آن را از ایربادز بشنوید.

گلکسی Buds Pro با اتصال به دیگر دستگاه‌های گلکسی مخصوصا  گوشی هوشمند گلکسی S21 تجربه صوتی شما را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد. هرجایی که بروید می‌توانید با اتکا به فناوری 360 Audio و Dolby Heald Tracking از صدایی کاملا واقعی و فراگیر روی گلکسی Buds Pro خود لذت ببرید. بلاگرها و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی هم می‌توانند با تنظیم میکروفون‌ها روی گلکسی Buds Pro و گلکسی S21 هم صدای خودشان را با وضوح کامل دریافت کنند و هم صدای محیط را تا حد قابل قبول برای خودشان تنظیم کنند. گلکسی Buds Pro همچنین مجهز به حالت Game است که میزان تاخیر را به حداقل رسانده و در صورت جفت شدن با نمایشگر فراگیر و عملکرد قدرتمند گلکسی S21 می‌تواند تجربه شما از بازی موبایلی را یک سطح ارتقا دهد.

شما به هر شکلی که از گلکسی Buds Pro استفاده کنید هیچ نگرانی بابت تمام شدن باتری آن نخواهید داشت. این دستگاه با باتری کاملا شارژ می‌تواند تا 8 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند بعد از آن هم 20 ساعت شارژ ذخیره در کیس شارژ بی‌سیم خود خواهد داشت. حتی وقتی از ANC استفاده می‌کنید می‌توانید از 5 ساعت پخش موسیقی با 13 ساعت شارژ ذخیره در کیس شارژ، لذت ببرید. اگر هم نهایتا بعد از این همه مدت شارژ دستگاه تمام شد، تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توانید دوباره تا یک ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید.

طراحی زیبا و هدفمند

گلکسی Buds Pro

گلکسی Buds Pro نه تنها در کاربرد که در طراحی هم عالی است. این دستگاه با الهام گرفتن از شکل نوآورانه و خاص گلکسی Buds Live با فرم فاکتوری بهینه و بروز و ارگونومیک‌تر طراحی شده است. شکل ایربادزها متناسب با شکل حفره گوش کیفیت صدا را بهتر کرده و ظاهری زیباتر و طبیعی‌تر در گوش‌های شما ایجاد می‌کند. این طراحی جدید همچنین تماس فضای بین گوش و بادها را کاهش داده و با افزایش راحتی شما، حس گیر کردن چیزی در داخل گوش را از بین می‌برد.

علاوه بر این گلکسی Buds Pro به شکلی طراحی شده است تا باعث راحتی خیال شما شود. این دستگاه با داشتن گواهی IPX7 مقاومت در برابر آب، دارای بالاترین رتبه مقاومت در برابر آب در میان محصولات گلکسی بادز است. گم شدن بادزها را هم که دیگر باید به خاطره‌ها سپرد. با استفاده از SmartThings Find، حتی در شرایطی که دستگاه شما از بازه بلوتوثی گوشی خارج شده و در جایی دور و غیرقابل دیدن افتاده باشد، شما می‌توانید به راحتی مکان گلکسی Buds Pro خود را پیدا کنید. گلکسی Buds Pro همچنین با هدف کاهش پسماند و با استفاده از 20 درصد مواد قابل استفاده بعد از مصرف یا PCM ساخته شده است.

عرضه

گلکسی Buds Pro

گلکسی Buds Pro دارای سه رنگ جذاب مشکی، نقره‌ای و رنگ فوق‌العاده بنفش، هماهنگ با گوشی گلکسی S21 شما عرضه می‌شود. گلکسی Buds Pro از روز 15 ژانویه در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی Buds Pro می‌توانید به samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxyیا www.samsung.com/galaxy-buds-pro مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟