باشگاه ورزشی خانگی Vault
اخبار لوازم خانگی

باشگاه ورزشی خانگی NordicTrack Vault تحقق ورزش آسان در خانه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها بسیاری از افراد به انجام ورزش در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها بسیاری از افراد به انجام ورزش در خانه رو آورده اند اما انجام برخی ورزش ها در خانه امکان پذیر نخواهد بود ولی در طی سالی که گذشت بسیار از کمپانی روی به ساخت دستگاه ها و گجت های هوشمند برای حل این مسئله آوردند. در همین راستا NordicTrack  یک آینه هوشمند ورزشی طراحی نموده و درباره باشگاه ورزشی خانگی Vault خود اینگونه گفته است که این دستگاه در واقع یک آینه 60 اینچی با یک صفحه نمایشگر بوده که کلاس های تناسب اندام را از پلتفرم  iFit به نمایش می گذارد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

در سال گذشته آینه های هوشمند زیادی برای ورزش در خانه همانند آینه Curiouser وارد بازار شدند اما آینه Vault کمی متفاوت تر از بقیه است. این دستگاه تنها یک آینه و یک صفحه نمایشگر هوشمند نیست بلکه یک کمد هم است که در آن می توانید وزنه ها، بلوک های یوگا و کش های TRX را نگه دارید.

باشگاه ورزشی خانگی Vault

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های CES 2021 معرفی شدند

گفته می شود که آینه ورزش خانگی Vault از کمپانی NordicTrack با تجهیزات کامل به قیمت 2999 دلار و نسخه دیگر آن 1999 دلار در دسترس است. این محصولات اگر چه گران تر از آینه 1495 دلاری Curiouser است اما Vault یک سال عضویت iFit Family را به خریداران ارائه می دهد که تفاوت چشم گیری را ایجاد می کند.

باشگاه ورزشی خانگی Vault

آینه هوشمند NordicTrack به گونه ای ساخته شده تا برای کسانی که فضای کافی و مجزا برای نگهداری وسایل ورزشی خود ندارند مناسب باشد. از این جهت عمق کمد 14 اینچ در نظر گرفته شده تا اگر شما مجموعه ای از وزنه های بزرگ و سنگین داشته باشید این فضا برای آنها و وسایل دیگر کافی باشد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به عجیب ترین محصولات CES 2021

بدنه باشگاه ورزشی خانگی Vault از فولاد کربنی ساخته شده تا کاربران اطمینان حاصل کنند که این دستگاه می تواند فشار ناشی از وزن ها را تحمل کند. قسمت آینه این دستگاه نیز روی لولای چرخشی حرکت می کند و امکان تغییر مکان تمرین کردن را در اتاق را فراهم می سازد.

باشگاه ورزشی خانگی Vault

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟