بهترین لوازم خانگی های CES 2021
ال کا تاپ

لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 در این بخش و بعد از پایان نمایشگاه CES  ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 در این بخش و بعد از پایان نمایشگاه CES  امسال منتشر شد که در واقع براساس نظر سنجی از مردم و همچنین کارشناسان این حوزه گردآوری شده است و به منظور آشنایی مخاطبان تلاش شده تا به معرفی هر کدام بپردازیم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

بهترین لوازم خانگی های CES 2021 معرفی شدند

 بهترین لوازم خانگی های CES 2021

غول های فناوری و اکثر تولید کنندگان لوازم خانگی هر سال در این رویداد شرکت می کنند و امسال هم طبق روال سال های گذشته به معرفی آخرین دستاوردها و محصولات خود در نمایشگاه CES 2021 پرداختند و با توجه به این که بخش لوازم خانگی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است در این بخش تلاش شده تا لیستی از بهترین لوازم خانگی های CES 2021 گردآوری شود.

همان طور که می دانید نمایشگاه امسال برخلاف سال های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های در نظر گرفته از سوی دولت ها به صورت مجازی برگزار شد و بسیاری از لوازم خانگی های رونمایی شده تحت تاثیر این بیماری طراحی و تولید شده اند.شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و .. همواره در نمایشگاه CES حضوری پر رنگ دارند و به دلیل عرضه تکنولوژی های پیشرفته و کاربردی در لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 نیز قرار گرفتند.

جاروبرقی رباتیک روبو راک S7

جاروبرقی رباتیک روبو راک S7

تعداد کمی از جاروبرقی های رباتیک در بازار موجود هستند که از دو قابلیت تی کشیدن و جاروکردن برخوردار هستند که البته این تغییر حالت باید به کمک یک فرد انجام شود اما جاروبرقی رباتیک روبو راک S7 مجهز به سنسورهایی است که به صورت خودکار می تواند فرش تشخیص دهد و در نتیجه برس های خیس کننده خود را بالا بکشد.

این ربات جاروبرقی مجهز به یک باتری با فرکانس 5200 میلی آمپر ساعت است که در نهایت به راحتی قادر است تا در حالت آرام 3 ساعت تمیز کردن خودکار را انجام دهد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به مخزن آب با ظرفیت 300 میلی لیتر و کنترل جاروبرقی از راه دور با کمک دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت اشاره کرد. علاقه مندان می توانند با پرداخت 649 دلار از 24 مارس امسال به این محصول دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های CES 2021 معرفی شدند

سشوار پاناسونیک مدل Nanoe EH-NA67-W

سشوار پاناسونیک مدل Nanoe EH-NA67-W

سشوار پاناسونیک مدل Nanoe EH-NA67-W در جریان نمایشگاه CES 2021 معرفی شد که به دلیل قابلیت ویژه و امکانات پیشرفته در لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 قرار گرفت. برای نخستین بار است که یک سشوار از فناوری Nanoe بهره می برد اما فایده استفاده از این فناوری چیست؟ در واقع شرکت پاناسونیک با هدف آسیب کمتر به مو اقدام به معرفی این محصول کرده است. رطوبت هوا به لطف فناوری Nanoe جذب شده و به ذرات ریز تبدیل می شود که در نتیجه از خشک شدن موها جلوگیری می کند.

دیگر قابلیت جذاب این محصول ژاپنی مربوط به دهانه‌ی نوسان‌ گر می شود که به طور یکنواخت گرما را پخش می کند. این سشوار پاناسونیک از اواخر ژانویه با قیمت 150 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وان حمام هوشمند کوهلر

وان حمام هوشمند کوهلر

کوهلر با رونمایی از وان هوشمند 16 هزار دلاری خود توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد. کاربران می توانند دستورالعمل های لازم مانند میزان پر شدن آب و یا دمای مورد نظر را از راه دور و به کمک یک اپلیکیشن وارد کرده و سپس بقیه امور را به وان هوشمند کوهلر بسپارند. جالب است بدانید که این وان از قابلیت ایجاد نورپردازی و ایجاد مه برخوردار است.

علاوه براین، کاربران می توانند از طریق الکسا یا دستیار گوگل دستورات مورد نظر خود را به دستگاه بگویند تا اجرا کند. سه مدل از این وان هوشمند وجود دارد که با قیمت های مختلف عرضه می شوند.

توالت هوشمند توتو

 

توالت هوشمند توتو

توالت هوشمند Wellness توتو یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه تلقی می شود که با تمرکز بر روی سلامتی انسان طراحی شده و حضور آن در لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 ضرورت دارد. این توالت هوشمند از قابلیت آنالیز و تحلیل هر آن چه که در توالت قرار دارد برخوردار بوده و در واقع دیگر نیازی به مراجعه به آزمایشگاه نیست. جالب است بدانید این محصول دارای اپلیکیشن بوده و  پیشنهاداتی را برای زندگی سالم تر ارائه دهد.

اسپیکر و دوش حمام Ampere

اسپیکر و دوش حمام Ampere

گوش دادن به موسیقی در زیر دوش حمام برای اکثر افراد لذت بخش است و به همین دلیل یک شرکت با عنوان Ampere موفق شدت تا اسپیکر بلوتوثی Shower Power را طراحی کند که  بر روی دوش حمام قرار می گیرد و با کمک نیروی آب کار می کند. این محصول از100 درصد پلاستیک بازیافتی اقیانوس ساخته شده و پیش بینی می شود با قیمت حدود 99 دلار روانه بازار شود.

یخچال فریزر 4 درب مدل Flex Bespoke سامسونگ

یخچال فریزر 4 درب مدل Flex Bespoke سامسونگ

شرکت سامسونگ در نمایشگاه امسال نیز حرف های زیادی برای گفتن داشت و یکی از محصولات این شرکت که سر و صدای زیادی پیدا کرد، یخچال فریزر 4 درب مدل Flex Bespoke بوده که امکان سفارشی سازی آن فراهم شده است. به عبارت دیگر، مشتریان می توانند رنگ درب و حتی مواد به کار رفته در بدنه را تعیین کنند. امکان انتخاب ترکیب رنگ صورتی و آبی برای بسیاری مشتریان جالب توجه بوده و به راحتی می توانند حال و هوایی جدید در فضای خانه خود به وجود بیاورند.

این غول کره جنوبی پس از شیوع ویروس کرونا در جهان در اقدامی جالب از تجهیز این مدل به یک دستگاه ضدعفونی کننده و استفاده از فیلتر ماوراء بنفش در آب سرد کن خبر داد که به لطف آن تمامی عوامل بیماری زا و میکروب ها از بین می رود. یخ ساز این مدل نیز به روز شده و کاربران می توانند برای تهیه نوشیدنی از تکه های یخ های مکعبی و خرده یخ استفاده می کنند.حضور محصولات سامسونگ در لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 جای تعجب ندارد زیرا این برند نام آشنا هر ساله حضوری پر قدرت در این رویداد دارد.

اجاق گازسری اینستاویو ال جی

اجاق گازسری اینستاویو ال جی

ال جی دیگر تولید کننده لوازم خانگی کره ای است که نام آن برای اکثر مشتریان در سراسر جهان آشنا است و بسیاری از محصولات آن در خانه های امروزی قرار دارد. محصولات اجاق گاز های سری اینستاویو ال جی بار دیگر توانست تا مورد ستایش کارشناسان قرار بگیرد و به عنوان یکی از بهترین لوازم خانگی های CES 2021 شناخته شود.  این اجاق گاز هوشمند ال جی از قابلیت پخت و پز Air Sous Videو Air Fry است . به لطف این امکانات غذای سالم تری خواهید داشت و به علاوه طعم و مزه غذا نیز حفظ می شود.

این مدل مجهز به پنل اینستاویو بوده که با ضربه زدن به درب می توانید محتویات داخل فر و روند پخت و پز را بدون باز کردن درب بررسی کنید.قابلیت Air Sous Vide در این اجاق گاز می تواند بدون نیاز به آب و به ‌طور مداوم 48 ساعت هر دمایی در بین 38 تا 96 درجه ‌ی سلسیوس را حفظ کند. به لطف ویژگی Air Fry می توان انواع غذا ها را بدون روغن تهیه کرد و از سالم بودن غذا مطمئن بود. این دستگاه از اپلیکیشن ThinQ  و همچنین دستیارهای صوتی آمازون و گوگل پشتیبانی می کند.

جاروبرقی رباتیک کمپرسور پلاس CordZeroThinQ A9 ال جی

جاروبرقی رباتیک کمپرسور پلاس CordZeroThinQ A9 ال جی

جاروبرقی رباتیک کمپرسور پلاس CordZeroThinQ A9 ال جی یکی دیگر از محصولات این شرکت است که در لیست بهترین لوازم خانگی های CES 2021 قرار گرفته و علت حضور آن تنها مربوط به ایستگاه شارژ این جارو می شود که علاوه بر تامین انرژی مورد نظر می تواند محتویات کیسه را به صورت خودکار خالی کند. این محصول افرادی که دچار حساسیت یا آلرژی هستند کاربردی بوده زیرا گرد و غبار در هوا پخش نمی شود. لوازم جانبی متعددی برای این مدل در نظر گرفته شده است که حتی برای تی کشیدن نیز می توان از آن بهره برد.

بستنی ساز ColdSnap

بستنی ساز ColdSnap

بستنی ساز ColdSnap یکی از سریع ترین دستگاه های ساخت بستنی و دسر است که با کمک آن می توان در کمتر از 90 ثانیه انواع دسر و بستنی را در طعم های مختلف تهیه کرد. طراحی این مدل همانند قهوه سازهای کپسولی بوده که از هر کپسول در نظر گرفته می توان برای تهیه دسر و اسموتی هایی با طعم های مختلف استفاده کرد. جالب است بدانید این کپسول ها بازیافتی بوده و نیازی به قرار دادن آن ها در فریزر نیست. انتظار می رود که این محصول از اواخر امسال با قیمت بین 500 تا 1000 دلار وارد بازار شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟