پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash این دستگاه سرگرم کننده هوشمند بوده که همه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash این دستگاه سرگرم کننده هوشمند بوده که همه در یک جعبه جمع شده است. تا به حال به بلندگوی هوشمند مجهز به آمازون الکسا خود نگاه کرده اید و گفته اید که ای کاش می توانست کارهای بیشتری انجام دهد؟ می توانم این نوید را به شما بدهم که آرزوی شما برآورده شده زیرا این پروژکتور هوشمند از آمازون الکسا بهره مند شده است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود پروژکتور هوشمند WooBloo Smash در نمایشگاه CES  2021 رونمایی شود که البته همینطور هم شد. آنطور که گفته شده قرار است این دستگاه به عنوان یکی از محصولات این نمایشگاه در وبسایت Indiegogo که یک وب سایت جمع آوری کمک‌های مالی مردمی برای اهداف خیریه و انسان ‌دوستانه است قرار بگیرد.

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash

یک بلندگوی هوشمند الکسا و پروژکتور سینمای خانگی در یک دستگاه قرار گرفته و  WooBloo Smash را تشکیل داده است. این دستگاه قابل حمل می تواند به مدت 3 ساعت با باتری کار کند و به شما این امکان را می دهد تا با دستیار صوتی خود صحبت کنید و همچنین بدون نیاز به کابل فیلم ها را روی صفحه بزرگ تر از تلویزیون در حیاط پشتی خانه خود یا ساحل پخش کنید.

عملکرد و هدف اصلی طراحی این دستگاه به عنوان یک سیستم سرگرم کننده چند منظوره بوده و این در حالی است که پروژکتور هوشمند 300 لومنی فیلم را با کیفیت 1080p HD به نمایش می گذارد و اندازه تصاویر را تا 120 اینچ تغییر می دهد. علاوه بر این، پروژکتور هوشمند WooBloo Smash دارای سیستم عامل Android با صفحه کنترل LED  چهار اینچی است و همچنین سی برنامه سرگم کننده از قبل بارگیری شده از جمله Prime Video ، YouTube ، Netflix ، Disney + و Pluto TV را دارد.

همچنین از بلندگوهای دور برد برای فراگیری صدا به صورت 360 درجه ای و بلوتوث 5.0 برای اتصال بی سیم به بلندگوهای دیگر بهره مند شده است. تشخیص صدا خارج از میدان تجمع به فعال کردن دستیار صوتی الکسا از دور کمک می کند.

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash

از دیگر راه های ارتباطی این دستگاه می توان به این اتصالات درگاه HDMI برای اتصال به لپ تاپ ها، درگاه USB برای پخش محتوا از طریق USB به علاوه Wi-Fi برای پخش برنامه های آنلاین اشاره کرد. لازم به ذکر است که Airplay 2 برای نمایش از طریق دستگاه های اپل برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین این پروژکتور یک داکت شارژ و یک کنترل از راه دور دارد.

قابلیت حمل و نقل یک پروژکتور هوشمند نقطه قوتی بوده که باعث فروش بیشتر این محصول خواهد شد. نکته قابل توجه این است که تعداد زیادی بلندگوی قابل حمل در بازار وجود ندارد و همچنین هیچکدام از آنها به همراه یک پرژکتور با کیفیت نیستند. از این رو بسیاری از کارشناسان به فروش این دستگاه امیدوارند.

پیش بینی می شود که این محصول در ژوئن سال 2021 به بازار عرضه شده و قیمت فروش آن 699 دلار خواهد بود. حامیان Indiegogo در حال حاضر می توانند آن را با قیمت 399 دلار پیش خرید کنند اما مانند تمام پروژه های سرمایه گذاری گسترده این محصول هنوز یک دستگاه واقعی بوده که ساخته نشده است پس احتمال تغییر در قیمت و تاریخ عرضه آن وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟