لوازم خانگی پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

افتتاح اولین خط رباتیک تولید یخچال فریزر توسط وزیر صمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صبح فردا وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک صنعتی محمودآباد، از ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صبح فردا وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک صنعتی محمودآباد، از کارخانه تولید لوازم خانگی پاکشوما بازدید و اولین خط رباتیک تولید یخچال فریزر کشور را در این گروه صنعتی افتتاح خواهد کرد.

گروه صنعتی پاکشوما طی یک سال گذشته فعالیت های گسترده ای را در جهت توسعه و کسب سهم بیشتر بازار لوازم خانگی ایران انجام داده است. افتتاح اولین کارخانه تولید ماشین ظرفشویی در ایران یکی از دست آوردهای مهم این گروه تولیدی لوازم خانگی بود که  با ظرفیت تولید 300/000 دستگاه در سال فعالیت خودرا آغاز کرد.

در همین رابطه بخوانید:

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران نشان از توان داخلی است

حال خبر می رسد که این گروه صنعتی صبح فردا میزبان علیرضا رزم حسینی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود و طی مراسمی با حضور وی،  اولین خط رباتیک تولید یخچال فریزر در کشور افتتاح خواهد شد.

مهرداد نیکزاد؛ مدیر ارشد بازاریابی گروه تولیدی پاکشوما اواخر مهر ماه سال جاری در خصوص افتتاح این خط رباتیک به خبرنگار «ال کا ایران» گفته بود : «گروه پاکشوما در سال 1399 از پیشرفته ترین کارخانه تولید یخچال در خاورمیانه با همکاری شرکت مایدیا و ماشین آلات kuka آلمان و Comi ایتالیا به شکل رباتیک با ظرفیت تولیدی روزانه 1000 دستگاه یخچال فریزر رونمایی خواهد کرد. همچنین در سال 1399 از بزرگترین کارخانه تولیدی تهویه مطبوع خانگی در ایران (کولرگازی) با همکاری شرکتهای آسیایی مایدیا و AUX رونمایی خواهیم کرد تا توان تولید ملی را به رخ کشورهای دیگر بکشیم.»

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران» حضور وزیر صنعت در کارخانه تولیدی لوازم خانگی پاکشوما و افتتاح این خط رباتیک پیشرفته که برای اولین بار در کشور اتفاق خواهد افتاد، در راستای طرح‌ توسعه ای لوازم خانگی است که جزئیات این مراسم به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟