لوازم خانگی قاچاق در شهرکرد
اخبار لوازم خانگی

شناسایی یک انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در مشهد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کارشناس مسئول معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت خراسان رضوی از کشف یک انبار بزرگ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کارشناس مسئول معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت خراسان رضوی از کشف یک انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در مشهد خبر داد.

 بخشعلی بیاتی قله زو اظهار داشت: بازرسان این سازمان بر اساس گزارش‌های دریافتی و با تحقیقات میدانی توانستند انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق در مشهد شناسایی کنند.

وی ادامه داد:بازرسان سازمان در این انبار، 1317 قلم انواع کالای لوازم خانگی شامل جارو برقی، اتو، همزن، مایکروویو و غیره مشاهده نمودند که طی استعلام اخذ شده از سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، محل مذکور و کالاهای موجود در سامانه یاد شده ثبت نگردیده است.

کارشناس مسئول معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی تصریح کرد : با توجه به اینکه کالاهای کشف شده خارجی بوده و هیچ گونه مدارک واردات توسط صاحب کالا ارائه نگردیده و با عنایت به حجم بالای کالا، همگی به ظن قاچاق در محل توقیف، امانت سپاری و مراتب صورتجلسه گردیده است .

بیاتی قله زو مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه را یکی از اولویت‌های این سازمان دانست و گفت: برخورد با انبارداران، عرضه کنندگان و فروشندگان کالاهای قاچاق از مهمترین اولویت بازرسان این سازمان است. وی سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان را پل ارتباطی بین مردم و بازرسان سازمان دانست و تاکید کرد : آماده دریافت گزارش ها و شکایت های اقتصادی مردم و رسیدگی به آنها هستیم .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟