تلویزیون های اندرویدی تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال به اندروید 11 مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخبار یک منبع قابل اعتماد، گفته می شود تلویزیون های اندرویدی تی سی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اخبار یک منبع قابل اعتماد، گفته می شود تلویزیون های اندرویدی تی سی ال به اندروید 11 مجهز می شوند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون TCL miniLED در CES 2021 حضور پیدا خواهد کرد

در نمایشگاه CES 2021  تی سی ال اعلام کرد که قصد دارد اولین تلویزیون های Google خود را در سال 2021 معرفی کند در حالی که درباره بروز رسانی مدل های موجود خود هیچ صحبتی نکرد. این شرکت می گوید تلویزیون های اندرویدی 2019 و 2020 آنها در اروپا جهت بهره مندی از برنامه ها، تبلیغات سینمایی، برنامه های ضروری، صفحه کلید Gboard TV با قابلیت تبدیل گفتار به متن و تایپ اتوماتیک و پیشرفت عملکرد به Android 11 مجهز خواهد شد و همچنین گزینه جدید اشتراک و نصب از فروشگاه Google Play نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال

به گفته این شرکت به روزرسانی سیستم عامل تلویزیون های اندرویدی تی سی ال با رابط جدید Google TV سازگار است اما هنوز تصمیمی درباره اینکه این بروز رسانی به Google TV های تی سی ال منتقل شود یا خیر گرفته نشده است. شایان ذکر است که مدل های سال 2018 و قبل از آن شامل این بروزرسانی نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

گوشی TCL برنده جایزه نوآوری CES2021 شد

به روزرسانی اندروید 11 برای سه ماه سوم برنامه ریزی شده است و فعلا فقط شامل تلویزیون های اندرویدی TCL در اروپا می شود. در ایالات متحده آمریکا TCL با کمپانی Roku همکاری می کند و این شرکت قصد دارد اولین تلویزیون های Google خود را در سال 2021 راه اندازی کند اما جزئیات بیشتر در مورد عرضه این محصول در ایالات متحده بعدا اعلام خواهد شد. به همین ترتیب TCL قصد دارد تلویزیون های Roku را به اروپا می آورد و این برنامه از انگلستان در سه ماه دوم 2021 شروع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟