راه اندازی خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما با حضور وزیر صمت
اخبار لوازم خانگی

خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما و یک واحد تولید لوح فشرده با حضور ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما و یک واحد تولید لوح فشرده با حضور وزیر صمت صبح امروز (پنجشنبه) راه اندازی شد.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن، تجارت در جریان راه اندازی خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما و یک واحد تولید لوح فشرده از رشد 48 درصدی تولید لوازم خانگی در 9 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته علیرغم تحریم های آمریکا خبر داد و عنوان کرد: در برخی از محصولات لوازم خانگی شاهد رشد 2 برابری بودیم که با تکیه بر دانش نیروهای داخلی حدود 40 درصد از قطعات مورد نیاز محصولات لوازم خانگی در داخل کشور تولید و تامین می شود.

وی در خصوص جزئیات افتتاح خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما عنوان کرد: 500 میلیارد تومان سرمایه برای راه اندازی این خط تولید در قم اختصاص یافته است که منجر به ایجاد اشتغال برای 200 نفر خواهد شد.

راه اندازی خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما با حضور وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن، تجارت با اشاره به ارزانی در بازار لوازم خانگی طی روزهای اخیر ادامه داد: رشد این بخش با توجه به ارتقا و نفوذ برندهای داخلی در بازار ایران و در صورت لغو تحریم های علیه ایران متوقف نخواهد شد. در حال حاضر فرصت خوبی برای فعالان لوازم خانگی ایجاد شده تا جایگاه خود را ارتقا داده و راه برای ورود و حضور گسترده تر برند ایرانی در بازارهای جدید و کشورهای منطقه باز شود.

علیرضا رزم حسینی در پایان به سیاست های حمایتی دولت و وزارت صنعت از تولید کنندگان لوازم خانگی و ساخت داخل اشاره کرد و افزود: مقرر شده تا ورق مورد نیاز تولید کنندگان لوازم خانگی و البته خودروسازان با شرایط بهتر اعم از قیمت مناسب تر و به عبارت دیگر با سهولت بیشتر تامین شود.

بیشتر بخوانید:

رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما از نگاه نشریه وال استریت

گروه پاکشوما به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی در بازار ایران شناخته می شود که در زمینه تولید انواع محصولات نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و … فعالیت می کند و نام آن برای اکثر مردم ایران آشنا است که به تازگی نشریه وال استریت از  رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما خبر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟