کمپین تهویه مطبوع پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

کمپین تهویه مطبوع پاناسونیک آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپین تهویه مطبوع پاناسونیک برای اهمیت تهویه مطبوع و تصفیه هوا در تابستان ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپین تهویه مطبوع پاناسونیک برای اهمیت تهویه مطبوع و تصفیه هوا در تابستان در استرالیا آغاز به کار کرده است.

کمپین تصفیه هوا پاناسونیک آغاز به کار کرد

کمپین جدید کمپانی یاد شده با برجسته کردن قابلیت های منحصر به فرد دستگاه تهویه مطبوع نظر مشتریان را به سمت خود جلب می کند. از جمله قابلیت های این محصولات کمپانی می توان استفاده از فناوری nanoe-X پاناسونیک را نام برد که جهت از بین بردن باکتری ها، ویروس ها، کپک ها و مواد آلرژی زا کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون اولد پاناسونیک در CES 2021 با امکانات جدید رونمایی می شود

این کمپین دارای محدوده Premium Reverse Cycle R32 Wall Split System Z Panasonic است که به طور فعال آلاینده های اضافی را کاهش می دهد، در حالی که به راحتی خنک کننده و هوای پاک و سالم را فراهم می کند. گفتنی است که از اوایل سال 2021 تهویه مطبوع های پاناسونیک در فروشگاه ها برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

کمپین تهویه مطبوع پاناسونیک

این برنامه پاناسونیک برای تبلیغ تصفیه هوا تا پایان ماه مارس 2021 در سراسر تلویزیون، رسانه های اجتماعی، رسانه های سنتی و رادیو دیجیتال اجرا می شود.

جو د بلا؛ مدیر ارشد بازاریابی محصولات پاناسونیک استرالیا گفت: کمپین یاد شده توجه بو و مواد آلرژی زا را در خانه ها جلب می کند و راه حل های ابتکاری تهویه مطبوع این شرکت را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

ربات دلیوری پاناسونیک در حال آزمایش است

وی در ادامه افزود: “سیستم های تصفیه هوا برای خانوارها اهمیت بسیار زیادی پیدا می کنند و فقط برای کسانی که با بیماری هایی مانند آسم زندگی می کنند مفید نیستند و همه افراد می توانند از آن ها استفاده کنند. خانواده ها با توجه به شیوع ویروس کرونا زمان بیشتری را در خانه می گذرانند و نگران ویروس و همچنین عوامل محیطی مانند آتش سوزی هستند. پاناسونیک می خواهد در تابستان امسال در فضای داخلی به استرالیایی ها آرامش خاطر بدهد. ”

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟